Професійна комунікація (англійською мовою) (231 М)
Тип: Нормативний
Кафедра: social pedagogy and social work
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 2 | Немає |
10 | 2 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 32 | ФПСМ-11 | доцент Лобода В. В. |
11 | 24 | ФПСМ-11 | доцент Лобода В. В. |
Опис курсу
Знання:
Володіння усною та письмовою комунікацією англійською мовою на високому професійному рівні (Upper Intermediate / Вищий Середній В2 за шкалою CEFR). Уміння налагоджувати контакт іноземною мовою, організовувати діалогічне спілкування з іншими слухачами курсу, викладачами, науковцями; уміння обирати й застосовувати доцільні стилі комунікативної поведінки, комунікативні стратегії і тактики, досягати комунікативної мети під час обговорень, дискусій, бесід; розуміти інформацію, намір мовця і комунікативні наслідки його/її висловлювання в ході професійно-наукових обговорень; уміння виступати з підготовленими презентаціями, доповідями на наукових конференціях, вести дискусії з науковцями, представниками громадськості з наукових проблем, відстоювати особистісну наукову позицію на демократичних засадах.
Знання та розуміння основних морфологічних і синтаксичних категорій іншомовного наукового мовлення, ключових характеристик наукового стилю; розуміння детального змісту, структури і композиції основних видів автентичних наукових текстів за фахом з монографій, підручників, газет, науково-популярних і спеціалізованих журналів та Інтернет-видань, знання вимог до академічної і професійної кореспонденції.
Уміння чітко, граматично правильно, стилістично коректно, зв’язно, лаконічно і аргументовано формулювати думку іноземною мовою в монологічному, діалогічному і полілогічному мовленні, наводячи різноманітні аргументи “за” і “проти”; уміння використання типових мовленнєвих моделей та структур в умовно-комунікативних і комунікативних ситуаціях фахового спілкування.
Здатність до сприйняття, обробки інформації іноземною мовою та управління нею; здатність до аналітичного, критичного та системного мислення, що виявляється у різних видах іншомовної мовленнєвої діяльності; здатність критично аналізувати інформацію іноземною мовою, оцінювати її значущість, синтезувати і структурувати її у процесі оформлення власних висловлювань іноземною мовою; уміння застосовувати різні техніки читання наукової літератури.
Здатність успішно самостійно продукувати статті, тези доповіді, реферати та анотації з високим ступенем граматичної, лексичної та стилістичної коректності; здатність очолювати роботу в групі під час виконання проектів і підготовки презентацій; соціокультурна адаптивність та комунікабельність; креативність. Здатність нести відповідальність за якість і результати науково-дослідної діяльності. Здатність до навчання впродовж життя, до подальшого самовдосконалення у сфері іноземної мови.
Компетентності:
Критичний аналіз, оцінка та синтез нових і складних ідей (Формування тверджень / Making judgements)
Спілкування в діалоговому режимі з широкою науковою спільнотою та громадськістю в певній галузі наукової та/або професійної діяльності (Комунікативні навики / Communication skills)
Соціальна відповідальність за результати прийняття рішень. Здатність саморозвиватися і самовдосконалюватися впродовж життя, відповідальність за навчання інших (Навики навчання / Learning skills)
СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ В КУРСІ (види завдань, критерії оцінювання, розподіл балів)
Рекомендована література
Перехід в онлайн-курс: https://e-learning.lnu.edu.ua/course/view.php?id=2600
Базова література:
- Intermediate Language Practice. English Grammar and Vocabulary. Macmillan.
- Oxford Practice Grammar. Intermediate.
- English Vocabulary in Use: Upper-Intermediate. Cambridge.
- Global: Upper Intermediate Coursebook. Macmillan.
- Advanced Grammar in Use: A Self-Study Reference and Practice Book for Advanced Learners of English, Cambridge University Press, 1999. – 340 p.
- Jenny Dooley, Virginia Evans, Grammarway 3, Express Publishing, 2000
- John Eastwood, Oxford Practice Grammar, Oxford University Press, 2003
- English Vocabulary in Use Advanced, Cambridge University Press, 2002. – 315 p.
- Raymond Murphy, English Grammar in Use, A Self-study Reference and Practice Book for Intermediate Students, Cambridge University Press, 1988
- Michael Swan, Catherine Walter, How English Works: A Grammar Practice Book, Oxford University Press, 1997. – 358 p.
- Prakhar Vasishtha, Perfect English Grammar And Unlimited Vocabulary: Rules, Exercises, Vocabulary Builder, Tips on Writing and Style, Kindle Edition, 2017. – 136 p.
- Michael Vince, Advanced Language Practice, Macmillan Education, 2003. – 326 p.
- Daniel P. Hallahan, James M. Kauffman, Paige C. Pullen, Exceptional Learners: An Introduction to Special Education, Prentice Hall, 2010. – 525 p.
- William L. Heward, Exceptional Children: An Introduction to Special Education, Prentice Hall, 2005. – 768 p.
- Bobby Hutchinson, Special Education, Sunflower Publishing, Kindle Edition, 2013. – 222 p.
Додаткова література:
- Academic Curriculum Vitae – by Olena Kovalchuk (PDF)
- CSN College Library Services. Writing a Thesis Statement. [4 August 2022]
- Emotional Intelligence in the Workplace (reading)
- Hampton, M. (2015). Written Assignments. Better Essays: Signposting. University of Potsmouth: Department of Curriculum and Quality Enhancement. [3 August 2021]
- Learning and Information Services (2013) Guide to Academic Writing. Wolverhampton: University of Wolverhampton. [4 August 2021]
- PennState Abington (2016). Traditional Academic Essays in Three Parts. [3 August 2021]
- Steven Pinker: Linguistics as a Window to Understanding the Brain | Big Think. [6 August 2021]
- University of Venda. Guidelines for Conducting Research. [5 August 2021]
- Useful Tips for Academic Writing – by ResearchLeap (PDF)
Інтернет-ресурси:
Матеріали
CV template 4 (EuroPass: create your CV online)
Writing a business letter (Presentation 1)
Writing an abstract (presentation in PPT)
How to write an abstract (tips, web-site)