Лобода Вікторія Віталіївна
Посада: доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, член Вченої ради
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Вчене звання: доцент
Телефон (робочий): (+38 032) 239-44-98
Електронна пошта: viktoriya.loboda@lnu.edu.ua
Профіль у Google Scholar: scholar.google.com.ua
Профіль ORCID: orcid.org
Профіль у Scopus: www.scopus.com
Профіль у Web of Science (Publons): www.webofscience.com
Профіль у Facebook: www.facebook.com
Профіль у LinkedIn: www.linkedin.com
Профіль у ResearchGate: www.researchgate.net
Наукові інтереси
Підприємницька освіта; соціальне підприємництво; дизайн-мислення; інформаційні технології в освіті / eLearning; управління знаннями; англійська мова для професійної комунікації; міжкультурна комунікація.
Наукове стажування, навчання, участь у тренінгах та підвищення кваліфікації:
- 28.03.2024 – Сертифікат про проходження тренінгу домедичної допомоги для працівників ЛНУ
- 1.03.2024 – Сертифікат про участь у курсах підвищення кваліфікації за програмою “Modular Course for Teaching Online” (14.09.2023-29.02.2024) на теми: Штучний інтелект у вищій освіті; Дизайн курсу, комунікація та оцінювання; Цифровий іспит і взаємооцінювання; Загальне благополуччя студентів та викладачів у воєнний час, мотивація та стимулювання; Проєктна робота з вдосконалення онлайн курсу — обсягом 180 акад. годин / 6 кредитів ЄКТС, у рамках міжнародного проєкту “Training to Teach Online in Wartime and After (U-train)”
- 10.02.2024 – успішно завершила онлайн курс Creating Change through Social Entrepreneurship від Yale University (Сертифікат)
- 12.10.2023 – участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі “Творча багатовимірність простору арттерапії” (Сертифікат № 631/23) – 9 акад. годин, 0,3 кредиту ЄКТС
- 21-27.04.2023 – участь у програмі професійного розвитку, проведенні наукового дослідження та у зустрічах у Стокгольмському університеті та у Центрі удосконалення університетської освіти (CeUL) (Стокгольм, Швеція)
- 03-22.01.2023 – Освітня програма підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти “ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ GOOGLE ДЛЯ ОСВІТИ” (цифровий компонент)
– Сертифікат № GDTfE-06-Б-02914 від 15.01.2023 р. про успішне завершення курсу (03-15.01.2023 р., базовий рівень) – 30 акад.годин, 1 кредит ЄКТС
– Сертифікат № №GDTfE-06-С-01844 від 21.01.2023 р. про успішне завершення курсу (16-22.01.2023 р., середній рівень) – 15 акад.годин, 0,5 кредиту ЄКТС - 02-05.11.2022 – Міжнародне наукове стажування в Інституті міжнародних досліджень Карлового університету (Прага, Республіка Чехія) у рамках спільного дослідницького проєкту “Інтеграція українських дітей-біженців та неповнолітніх ВПО у порівняльній перспективі: Чехія – Україна”. Сертифікат від 06.12.2022 р. – 30 год., 1 кредит ЄКТС
- 09-12.2021 – підвищення кваліфікації в межах ініціативи “Підприємницький університет” і курсу “Інноваційне підприємництво та управління стартап-проєктами” (Сертифікат EU-21-22/1-052 від 25.01.2022 р.) – 50 год., 1,8 кредиту ЄКТС
- 25.10-10.11.2021 – участь у програмі підвищення кваліфікації “З інноваційної педагогічної діяльності” у Сумському національному університеті, Центр розвитку кадрового потенціалу ГО “Центр освіти впродовж життя” (Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП № 05408289/2924-21) – 180 год., 6 кредитів ЄКТС
- 06.2021 – онлайн курс “Підвищення ефективності та якості менеджменту в сфері державного управління та місцевого самоврядування шляхом застосування моделі загальної схеми оцінювання (Common Assessment Framework, CAF)” (організатори: Національне агентство України з питань державної служби, проєкт ДЕСПРО). Сертифікат – 0,2 кредиту ЄКТС
- 06.2021 – онлайн курс “Політична освіта публічних службовців в Україні” (організатори: Національне агентство України з питань державної служби, проєкт ДЕСПРО). Сертифікат – 0,2 кредиту ЄКТС
- 09.2020 – курс підвищення кваліфікації з застосування сучасних методів організації та проведення навчального процесу в дистанційній та змішаній формі “Інструменти фасилітації для проведення ефективних навчальних заходів в онлайн-форматі” (організатори: Фундація CEASC, ГО “Асоціація проектних менеджерів України”). Сертифікат № 1166.20 – 30 год., 1 кредит ЄКТС
- 23.09.2020 – курс “Є ідея? Втілюй! Проєктний дизайн для соціальних ініціатив” (організатори: Британська Рада в Україні, Active Citizens, WUM online). Сертифікат № 037252 – 2 год. 12 хв. відеолекцій, 0,15 кредиту ЄКТС
- 01-05.07.2020 – онлайн курс з медіаграмотності: “Very Verified: online course on Media Literacy”, (організатор: IREX Ukraine та EdEra) Сертифікат, – 12 год.
- 18.05-05.07.2020 – програма підвищення кваліфікації: розробка, методичне забезпечення та адміністрування електронного курсу “Механізми протидії кіберзлочинам у сучасному світі” (у рамках міжнародного проєкту Міжнародної організації з міграції по боротьбі з торгівлею людьми за підтримки Королівства Норвегія) Сертифікат – 60 год., 2 кредити ЄКТС
- 05.07.2020 – онлайн курс “Ефективні презентації”, організований на платформі Спільноти для навчання та викладання “Вище” GoHigher.org
- 24.08.2019 – е-курс “Brain-Based Elearning Design”, організований Linked IN Learning (викладач – Dr. Joe Pulichino, Senior Manager, Professional Standards Training at T-Mobile) Сертифікат № AXFdBiRz3AorLCtxlfmaE__UyPVt – 1 год. 15 хв.
- 8-20.08.2019 – Зарубіжне навчання (стажування) на клінічних базах університету імені Рене Декарта та університету імені Дені Дідро (Франція) у рамках Освітньої програми для лікарів, організатор — Асоціація французько-української співпраці в галузі медицини і фармації (ASFUDS) за сприяння Світової федерації українських лікарських товариств. Сертифікат №003623 (Париж) – 72 год., 2,4 кредити ЄКТС
- 14-21.02.2019 – участь у програмі з навчання інтегративним методикам за КІМ-концептом у роботі з травмами війни в Україні, організованій у рамках проекту СІМ (www.cimonline.de) за підтримки Українського товариства системної та короткотермінової психотерапії, німецько-українського товариства Freie Ukraine Braunschweig e.V. («Вільна Україна Брауншвайг») (викладач – Reinhild Zenk, Інститут KIM eV, Вольфсфург – Бремен, Німеччина) – 56 год.
- 08.08.2018 – вебінар “Візуалізація в освітньому процесі: скрайбінг, скетчноутінг, інтелект-карти та інші інструменти” (2 год.), організований у рамках освітнього проекту “На урок“. Сертифікат № В33-119501
- 08.06.2018 – вебінар “Електронні освітні ігрові ресурси – нові можливості для інклюзивної освіти”, організований у рамках освітнього проекту “На урок“. Сертифікат № В13-119501 (2 год.)
- 04.2018 – тренінг у галузі психотерапії можливостей, організованому Centrum pracy socjalnej i przeciwdzalania przemocy w rodzinie, Panstwowa wyzsza szkola w Koninie (Львів) – 20 год.
- 27-28.10.2017 – семінар “Розвиток компетенцій візуальної грамотності: Візуальна компетентність : концепції, перспективи, дидактичні міркування та реалізація” в рамках проекту Bildkompetenz fordern Demokratie starkenteilgenommen hat (Львів) – 16 год.
- 25.06-11.07.2017 – стажування в рамках Освітньої програми для лікарів, організоване Асоціацією французько-української співпраці в галузі медицини і фармації (ASFUDS) за сприяння Світової федерації українських лікарських товариств. Сертифікат №002583 (Париж) – 72 год.
- 30-31.05.2017 – семінар “Мотивація у сфері професійної освіти та підготовки”, організований у рамках проекту Erasmus+ ITE-VET 2016-2018: “Improving teacher education for applied learning in the field of VET” (Київ, КНЕУ ім.В.Гетьмана) – 16 год.
- 27-28.04.2017 – семінар “Психотерапевтична робота з батьками дітей, які потребують чи перебувають у терапії, дітей з обмеженими можливостями і дітей, що пережили психологічну травму” – в рамках курсу підвищення кваліфікації “Системна терапія і консультування” – 16 год.
- 25.03-1.04.2017 – навчальний візит до Польщі в рамках проекту “Регіональний і місцевий розвиток: системи управління знаннями та людські ресурси” (56 год.); а також у ІІІ Європейському Конгресі з місцевого самоврядування / Економічний форум (Краків, 27-28.03.2017)
- 22.09.2016 – науково-практичний семінар “Творча багатовимірність простору арт-терапії” (член організаційного комітету) – 8 год.
- 17-20.08.2016 – Перша літня школа Української асоціації дослідників освіти (UERA) “Дослідження в галузі освіти: комунікація, написання грантів, методологія та публікація результатів”
- 3-14.08.2016 – французько-українська освітня Програма для фахівців у галузі охорони здоров’я та фармації (Париж)
- 11.04-25.05.2016 – стажування на кафедрі психології Українського Католицького Університету; в рамках якого (20-21.05.2016) – участь у конференції “Фахова освіта у сфері психічного здоровя: світовий досвід, українські перспективи”
- 19-21.11.2015 – наукове стажування у Східноєвропейському інституті психології (участь у майстер-класах та семінарах навчально-демонстраційної сесії “Інноваційні методи викладання, навчання й менеджменту: новітні світові та європейські практики”) у рамках Х Міжнародної науково-практичної конференції «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» (Київ) Сертифікат – 14 год.
- 4.06.2012 – курс «Основи налаштування й управління Microsoft SharePoint 2010» (Київ) Сертифікат №16344
- 2009-2010 рр. – участь у програмі “Міжкультурні навігатори”, організованій Британською радою (Україна-Хорватія) – 110 год.
- 28-29.09.2009 – семінар “Від ідеї до ринку”, організований CRDF у рамках програми “Science & Technology Entrepreneurship”
- 02.04.2005 – семінар “Вдосконалення викладацької майстерності”, організований Бюро освітніх та культурних програм Держдепартаменту США, Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів, Національною академією управління
- 23-24.04.2004 – семінар “Building learner outcomes and assessment into your courses”, організований Консорціумом із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME)
Курси
- Інтерактивні методи навчання (231 Б)
- Проєктна діяльність у соціальній та педагогічній сферах (231 Б)
- Проєктний менеджмент у соціальній роботі (231 М)
- Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування та основи конфліктології (231 Б)
- Розвиток дизайн-мислення (ДВВ)
- Соціальне підприємництво (231 Б)
- Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності (231 Б)
- Тренінг особистісного зростання (12 Б)
- Іноземна мова (англійська) професійного спрямування (231 М)
Публікації
Член наукової ради журналу “Ruch Pedagogiczny”: щоквартального наукового видання Варшавської вищої школи гуманітарних наук ім.Болеслава Пруса, Польща (Warszawskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej im. Bolesława Prusa) (поч. з 1912 р.), що входить у перелік ERIH серед журналів у галузі педагогіки і має найвищу оцінку в Польщі (10 балів).
Член редколегії журналу “Вісник Львівського університету. Серія педагогічна”. ISSN: 2078-5526
Книги, навчальні посібники, монографії:
- Управління знаннями: електронне навчання управління проєктами в спільноті практик: сталий розвиток : навч. посібник // За заг. ред. І.Катерняка, Т.Маматової. – Київ : Швейцарсько-український проєкт «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO, 2021. – 193 с.
- Entrepreneurial Momentum for Sustainable Growth / I. Katernyak, V. Loboda // Sustainable Organizations – Models, Applications, and New Perspectives. Jose C. Sánchez-García and Brizeida Hernández-Sánchez, IntechOpen, 2021. (DOI: 10.5772/intechopen.95099. ISBN 978-1-83880-963-8) Режим доступу: https://www.intechopen.com/books/sustainable-organizations-models-applications-and-new-perspectives/entrepreneurial-momentum-for-sustainable-growth (Web of Science)
- Психолого-корекційний практикум травм війни : навч. посібник / Лобода В. В. 5.10. Процес фасилітації при роботі в групі та можливості її застосування при роботі з психотравмами. – С. 323-338 // Сулятицький І. В., Островська К. О., Осьодло В. І. – Львів : ГО “Справа Кольпінга в Україні”, 2019. – 396 с.
- Experience-based eLearning in virtual environments / Viktoriya Loboda // Transformations in cultural, social and educational activity. Challenges towards contemporary Europe : сollective scientific work, ed. A.Roguska, A.Antas-Jaszczuk. – Siedlce, 2016. – pp. 117-126.
- eLearning Environment as Means of Inclusion of Students with Special Needs / Viktoriya Loboda // Within the sphere of inclusions issues : Polish and Ukrainian scientific experience exchange : collective scientific work = W kręgu problematyki inkluzji. Wymiana doświadczeń naukowych polsko-ukraińskaich : praca zbiorowa / scientific edited by A. Antas-Jaszczuk, S. Nikitin, A. Roguska ; Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach. Wydział Humanistyczny. Instytut Pedagogiki. – Siedlce : Pracownia Wydawnicza WH UPH, 2015. – 198 s.- pp. 35-42.
- Спільнота практиків: інновації в місцевому самоврядуванні (на прикладі організації дистанційного навчання посадових осіб місцевого самоврядування у рамках Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування) : навч. посібник / за заг. ред. О. Рафальського, С. Малікова. – К. : Державний фонд сприяння місцевому самоврядування в Україні; Швейцарськоукраїнський проект “Підтримка децентралізації в Україні” DESPRO, 2012. – 160 с.
- Навчальне Інтернет-середовище як засіб мотивації мовлення старшокласників з вадами слуху : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.03 / В. В. Лобода; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. – К., 2010. – 24 c. – укp.
- Навчальне Інтернет-середовище як засіб розвитку старшокласників з вадами слуху / Катерняк І., Лобода В. // Українська система дистанційного навчання, 2006 – 49 с.
- Віртуальний коледж: путівник з організації навчально-виховної роботи в Інтернет / Катерняк І., Лобода В. // Українська система дистанційного навчання, 2005. – 68 с.
- Ситуационный анализ, или Анатомия кейс-метода : підручник / Ю. Сурмин, В. Лобода, А. Сидоренко, А. Фурда, И. Катерняк, Кеси Меер / Под ред. д-ра социологических наук, профессора Сурмина Ю. П. – Киев : Центр инноваций и развития, 2002. – 286 с.
Статті у наукових журналах:
-
Hansson, H., Senavirathna, N., Katernyak, I., Loboda, V., Olsson, U., Popova, I., Karunaratne, T. The Swedish ICT capacity-building program for Ukrainian university teachers “Training to teach online in wartome and after” – evaluation and future directions. (2024) International Conference of Education, Research and Innovation ICERI2024. Seville, Spain. 11013.11.2014 (участь у міжнародній конференції)
- Loboda, V., Katernyak, I. Leveraging social entrepreneurship among Ukrainian refugees for resilient communities. (2024) Visnyk of Lviv University. Series Pedagogics. Issue 40. – P. 89-106. (Фахове видання України)
- Antas-Jaszczuk, A., Roguska, A., Loboda, V., Davidova, J. Career Aspirations of the Students Preparing to Work as Teachers in Poland, Latvia and Ukraine. (2024) European Journal of Teacher Education CETE https://doi.org/10.1080/
02619768.2024.2301973 (Web of Science) - Loboda, V., Katernyak, I. Virtual Learning Community as a Context for eLearning on Entrepreneurship and Sustainable Development. (2024). Multidimensionality of Education in the 21st century, Vol. 6, Theory and Practice for Lifelong Learning. IKRIBL, 313-322. (Зарубіжне видання)
- Katernyak, I., Loboda, V., Strotskyy, R., & Мamatova Т. (2023). Virtual community of practice for local development: diverse context and partnership for elearning in project management. Socio-Economic Relations in the Digital Society, 4(50), 172-183. https://doi.org/10.55643/ser.4.50.2023.544 DOI: https://doi.org/10.55643/ser.4.50.2023.544 (Фахове видання України; Index Copernicus
- Марчук, А., Лобода, В., Іваниса, В. Волонтерська діяльність як засіб самовизначення й самореалізації молоді. (2023). Socio-Economic Relations in the Digital Society, 2(48), 104-116. https://doi.org/10.55643/ser.2.48.2023.502 (Фахове видання України; Index Copernicus)
- Проєктна мозаіка просторового розвитку територіальної громади: практика організації мережевого (P2P) навчання в Спільноті практик / Катерняк І., Лобода В., Маматова Т., Кірєєва О. // Інноваційні інструменти забезпечення інвестиційного та інфраструктурного розвитку територій та громад : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю, м. Дніпро, 4 березня 2022 р. / за заг. ред. І. А. Чикаренко; Т.В. Маматової. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2022. – С. 25-29. – 228 с. https://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164653
- Subashkevych, I., Korniat, V., Loboda, V., Sihetii, I., Opachko, M., & Sirant, N. (2021). Using Moodle in an Information Educational Environment of HEIs under Distance Learning. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(4), 346-357. https://doi.org/10.18662/brain/12.4/254 (Web of Science)
- Using Youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs / Subashkevych I., Korniat V., Loboda V. // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць. – Київ «Едельвейс». — 2020. — №3. — С.78—86. https://doi.org/10.28925/
1609-8595.2020.3.9 (Фахове видання України; Index Copernicus) - The development level of SMART information criterion for specislists’ readiness for inclusion implementation in education = Стан сформованості смарт-інформаційного критерію готовності фахівців до реалізації інклюзії в освіті / Sheremet M., Leniv Z., Loboda V., Maksymchuk B. // Information Technologies and Learning Tools = Інформаційні технології і засоби навчання – 2019. – 72 (4). – С. 273-285. Режим доступу до журн.: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_72_4_23 DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v72i4 (Web of Science)
- Fundamentals of Psychological and Pedagogical Diagnostics of Children with Autism Spectrum Disorders = Основи психолого-педагогічної діагностики дітей із розладами спектра аутизму / К. Островська, І. Островський, В. Лобода // Проблеми сучасної психології. – 2018. – Випуск 42. – С. 133-151. – Режим доступу до журн.: http://problemps.kpnu.edu.ua/en/ DOI10.32626/2227-6246.2018-42.133-151 (Фахове видання України; Index Copernicus)
- Developing Entrepreneurial Mindset in University Undergraduates / Loboda, V., Ostrovskyi, I., & Katernyak, I. – E-Methodology. – Vol. 5, No. 5. – 2018. – pp. 114-131. Режим доступу до журн.: https://doi.org/10.15503/emet.v5i5.525 (Index Copernicus)
- eLearning within the community of practice for sustainable development / Katernyak I., Loboda V., Kulya M. // Higher Education, Skills and Work-based Learning. – Vol. 8 No. 3. – 2018. –
С. 312-322. Режим доступу до журн.: https://doi.org/10.1108/HESWBL-03-2018-0030 (SCOPUS) - Cognitive presence and effect of immersion in virtual learning environment / I. Katernyak, V. Loboda. – Universal Journal of Education Research : Horizon Research Publishing Corporation. – Vol. 4, No. 11. – 2016. – pp. 2568-2573. Режим доступу до журн.: http://www.hrpub.org/journals/article_info.php?aid=5254 DOI: 10.13189/ujer.2016.041109 (ERIC; Google Scholar)
- Knowledge management and the effect of immersion in virtual learnign environments / O. Garnets, I. Katernyak, V. Loboda, M. Kulya // Proceedings of Global Learn-Global Conference on Learning and Technology. – Limerick, Ireland: Association for the Advancement of Computing in Education (AACE). – 2016. – С. 234-239. Режим доступу до журн.: http://www.learntechlib.org/p//172729 (Зарубіжне видання)
- Електронне навчання, що базується на досвіді / В. В. Лобода // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 36, Том VII (67) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2016. – 534 с. – С.375-383. (Фахове видання України)
- Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти / В. Лобода, Л. Наконечна // Нова педагогічна думка. – 2016. – № 1. – С. 60-63. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_1_18 (Фахове видання України)
- До питання формування ефективного Інтернет-середовища для організації електронного навчання / В. В. Лобода // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 36, Том ІV (64) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2015. – 586 с. – С. 282-289. (Фахове видання України)
- Kompetentność budująca model przygotowań praktyczno orientowanych logopedów (Компетентнісно формуюча модель підготовки практико-орієнтованих логопедів) / Л. В. Кашуба, В. В. Лобода. – Nowoczesna edukacja: filozofia, innowacja, doswiadczenie (Сучасна освіта: філософія, інновації, досвід). – №3. – Lodz, Wyźsza Szkoła Informatyki i Umiejętności, 2015. – C. 133-136. (Index Copernicus)
- Перші кроки на шляху до створення спільноти практиків у галузі корекційної педагогіки / В. В. Лобода // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 35, Том VIII (59) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2015. – 546 с. – С. 181-188. (Фахове видання України)
- Использование электронной формы обучения для развития современных жизненных компетентностей студентов с особыми образовательными потребностями / В.В. Лобода // Student niepełnosprawny. Szkice i rozprawy. – Zeszyt 14 (7) 2014. – Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Polska, 2014. – С. 191-202. (Index Copernicus)
- Students’ Immersion in eLearning Environment – a shift to Experience Education / V. Loboda, I. Katernyak // Proceedings of the International Conference on ICT in Teaching and Learning «Engaging Students through Emerging Technologies». – The Open University of Hong Kong, StPaul’s Convent School, Hong Kong SAR, 2012. (Зарубіжне видання)
- Розвиток мовлення учнів з вадами слуху в навчальному Інтернет-середовищі / В. В. Лобода // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова : [зб. наук. праць]. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія. Вип. 13 / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова; [ред. рада: В.П. Андрущенко (голова) та ін. ; редкол. : В. М. Синьов та ін.]. – Київ, 2009. – 233 с. (Фахове видання України)
- eLearning: from social presence to co-creation in virtual education community [Електронний ресурс] / Ihor Katernyak, Sten Ekman, Annalill Ekman, Mariya Sheremet, Viktoriya Loboda // Interactive Technology and Smart Education. – Volume 6, Issue 4 (ICT2009 Conference special issue), 2009. – C.215-222. Режим доступу до журн. : http://www.emeraldinsight.com/toc/itse/6/4 –
(SCOPUS, ERIC, Civil Engineering Abtracts, INSPEC)
- Innovation and Creativity in Virtual Learning Community [Електронний ресурс] / I. Katernyak, V. Loboda // A. Méndez Vilas, A. Solano Martín, J. Mesa González, & J. A. Mesa González (Eds.), Research, Reflections and Innovations in Integrating ICT in Education: The proceedings of 5th International Conference on Multimedia and Information and Communication Technologies in Education: m-ICTE2009, Lisbon, Portugal. – Vol. 1. – Formatex: 2009. Режим доступу до журн. : http://www.formatex.org/micte2009/ (Зарубіжне видання)
- Розробка педагогічної технології для організації дистанційного навчання старшокласників з вадами слуху в Інтернет-середовищі “Електронна школа” / В. В. Лобода // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова : [зб. наук. праць]. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія. Вип. 9 / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова; [ред. рада: В. П. Андрущенко (голова) та ін. ; редкол. : Синьов В. М. та ін.]. – Київ : [б. в.], 2008. – 215, [4] с. – С. 69-71. (Фахове видання України)
- Соціальна роль розвитку мовлення учнів з вадами слуху в загальній та спеціальній науково-педагогічній і методичній літературі / Лобода В., Петрик О. // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова : [зб. наук. праць]. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія. Вип. 9 / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова; [ред. рада: В. П. Андрущенко (голова) та ін. ; редкол. : Синьов В. М. та ін.]. – Київ : [б. в.], 2008. – 215, [4] с. – С. 71-73. (Фахове видання України)
- Value innovation and Medici effect in ODL / I. Katernyak, V. Loboda, S. Ekman, A. Ekman // E-learning and Multicultural Education: Digital Divide and Digital Opportunities Workshop, Università Telematica “Guglielmo Marconi”, Rome, Italy. 2008. Режим доступу до журн. : http://www.guideassociation.org/proceedings/Guide_2008/ (Зарубіжне видання)
- еLeaning and Value Innovations in Virtual Education Community / S. Ekman, A. Ekman, I. Katernyak, M. Sheremet, V. Loboda, Zh. Katernyak // 11th International Conference on Humans and Computers HC 2008, Nagaoka University of Technology (NUT), Japan. Режим доступа до журн. : http://gii.nagaokaut.ac.jp/hc2008/tmpPdf/tmpvUaAq8.pdf (Зарубіжне видання)
- Pedagogical approaches and creativity in culturally diverse virtual education community / I. Katernyak, V. Loboda, S.Ekman, A. Ekman // 2008 International Conference of ICT in teaching and Learning. – The Open University of Hong Kong SAR, 2008. Режим доступу до журн. : https://lists.cs.columbia.edu/pipermail/learningcenter/attachments/20090320/8654fe86/IMCL2009Program-0001.pdf (Зарубіжне видання)
- Розвиток комунікативних навичок і соціалізація старшокласників з вадами слуху в навчальному Інтернет-середовищі / В.В. Лобода // Імідж сучасного педагога: логопедичні знання – вчителю. – Випуск 4 (73), Полтава : 2007. – 68 с. (Фахове видання України)
- “Віртуальний кампус” – Інтернет-середовище для розвитку навчальних можливостей старшокласників з вадами слуху / М. К. Шеремет, В. В. Лобода // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наукових праць. – Випуск 6. – К. : Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – 169 с. (Фахове видання України)
- Електронне навчання у відновленні балансу академічних знань та життєвих компетенцій особистості (e-Learning in Restoring the Balance of Academic Knowledge and Life Competencies of the Individual) / В. В. Лобода, І. Б. Катерняк // Наука і освіта (Science and Education), № 7-8, листопад-грудень, 2005. – Науково-практичний журнал Південного наукового центру АПН України / Гол. ред. О.Я. Чебикін. – Одеса : Південний науковий центр АПН України, 2005. – 224 с. (Web of Science)
- E-Learning and International Education Network for the Deaf / V. Loboda, I. Katernyak, M. Katernyak // ATVN-EU-GP Conference Proceedings, Pultusk, Poland (December 1-3, 2005)
. — Warsaw : National Institute of Telecommunications, 2005. (Зарубіжне видання) - Особливості створення навчально-виховного Інтернет-середовища для підвищення мотивації старшокласників з вадами слуху до навчання / В. В. Лобода // Вісник : зб. наук. статей НПУ імені М.П. Драгоманова: Матеріали звітно-наукової конференції викладачів / Укл. Л. Л. Макаренко, І. О. Нікуліна. – К. : НПУ імені М.П.Драгоманова, 2004. – Випуск 8. – 298 с. (Фахове видання України)
- Використання Інтернет-середовища для розвитку комунікативних навичок старшокласників з вадами слуху / М. К. Шеремет, В. В. Лобода, І. Б. Катерняк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Випуск 4. – К. : Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. (Фахове видання України)
- Digital Equality for the Deaf: Challenge to Isolation and Poverty (Цифрова рівність для нечуючих: виклик ізоляції та бідності) / І. Б. Катерняк, В.В. Лобода // Інтернет – освіта – наука – 2004, зб. матеріалів 4-ї міжнародної науково-технічної конференції ІОН – 2004. – Вінниця : Універсум-Вінниця, 2004. – 432 c. (Фахове видання України)
- Особливості впровадження активних методів навчання (кейс-метод та симуляційні ігри) у віртуальних середовищах (e-Learning) / І. Катерняк, В. Лобода, Л. Острівна // Інформаційні засоби навчання для підвищення якості економічної освіти. – Суми, Сумський державний університет, 2004.
- Особливості використання кейсового методу в дистанційній формі навчання / І. Б. Катерняк, В. В. Лобода // Освіта і віртуальність – 2002, зб. наук. праць 6-ї Міжнародної конференції Української асоціації дистанційної освіти. Під заг. ред. В. А. Гребенюка і В. В. Семенця. – Харків-Ялта : УАДО, 2002. – 385 с. (Фахове видання України)
- Українська система дистанційного навчання: від інновації до реалізації / І. Б. Катерняк, В. В. Лобода // “Інтернет – освіта – наука – 2002”, 3-тя міжнародна конференція ІОН – 2002, зб. матеріалів конференції. Том 1. – Вінниця : Універсум-Вінниця, 2002. – 266 с. (Фахове видання України)
- Підготовка навчальних курсів з використанням мультимедіа й Інтернет / І. Б. Катерняк, В. В. Лобода // Освіта і віртуальність – 2001, зб. наук. праць 5-ї Міжнародної конференції Української асоціації дистанційної освіти. Під заг. ред. В. А. Гребенюка і В. В. Семенця. – Харків-Ялта : УАДО, 2001. – 362 с. (Фахове видання України)
- On-Line Tutoring in Global Education Environment / I. Katernyak, V. Loboda, M. Tomyn // 20th ICDE World Conference on Open Learning and Distance Education, The Future of learning – Learning for the Future: Shaping the Transition. Dusseldorf, Germany, 2001. – Режим доступу до журн. : http://www.fernuni-hagen.de/ICDE/D-2001/final/statisch/A1180.html (Зарубіжне видання)
- Ділова освіта в Україні = Business Education in Ukraine Based on Open Standards and Partnerships / Global University System / І. Б. Катерняк, В. В. Лобода // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. / НАН України, Ін-т регіон. дослідж. – Л., 2001. – Вип. 27. – С. 33-40. – англ. (Фахове видання України)
Тези конференцій
- Соціальне підприємництво ВПО як елемент соціальної адаптації в громаді / Лобода В. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Сучасні тенденції розвитку соціальної роботи в Україні та зарубіжжі”. – Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2024.
- Актуальність підвищення кваліфікації викладачів ЗВО з питань планування та ефективного застосування змішаної форми навчання / Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2024. – Вип. 9. – С.106-108.
- Ласкіна Ж.Є., Лобода В.В. Соціальна профілактика стигматизації дітей з інвалідністю в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти / Ласкіна Ж.Є., Лобода В.В. // Патріотичне виховання в освіті та соціальній роботі: уроки минулого та сучасний погляд : матеріали міжвузів. наук.-практ. конф. (Хмельницький, 22 лютого 2024 року). – Хмельницький: ПП “А.В.Царук”, 2024. – С. 121-123.
Програма міжвузівської науково-практичної конференції
Сертифікат участі у конференції (6 акад.год./ 0,2 кредити ЄКТС) - Підприємницька освіта в контексті підготовки соціальних працівників як інноваційний системний підхід / Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2023. – Вип. 8. – С. 111-113.
- Використання взаємооцінювання як елементу організації практичних занять в онлайн-форматі / Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2022. – Вип. 7. – С. 95-98.
- Соціально-психологічна реабілітація: етапи, технології, техніки / Лобода В.В., Білійчук М.М., Гладюк К. // Актуальні аспекти психологічного забезпечення професійної діяльності сил безпеки та оборони України: Матеріали VІІ всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 29 листопада 2021 року). Харків : Національна академія Національної гвардії України, 2021. 322 с. – C. 171-174.
- Використання сучасних медіапрактик для формування толерантного ставлення до осіб із особливими потребами при підготовці студентів педагогічних спеціальностей / Субашкевич І. Р., Корнят В. С., Лобода В. В. // International scientific and practical conference «Pedagogy and Psychology in the Modern World: the art of teaching and learning» : conference proceedings, February 26–27, 2021. Vol. 2. Riga, Latvia : «Baltija Publishing». 216 p. – C. 169-172. (Міжнародна конференція)
- Соціальні проєкти сталого розвитку / Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2021. – Вип. 6. – С. 95-99.
- Міжнародна соціальна робота як транснаціональна діяльність соціальних працівників. Сучасні напрями соціальної роботи / Котишин М. В., Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2021. – Вип. 6. – 175 с.
- Перспективи застосування систем електронного навчання для розвитку персоналу / Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2020. – Вип. 5. – С. 128-131.
- Технологія контекстного навчання у підготовці майбутніх спеціальних педагогів / Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2019. – Вип. 4. – С.94-97.
- Особливості розвитку лідерських якостей у дітей старшого шкільного віку з порушеннями мовлення / М. С. Оксенчук, В. В. Лобода // Міжнародні наукові дослідження: інтеграція науки та практики: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 27-28 квітня 2018 р.) – Розділ 4. Соціальні та поведінкові науки. Економіка. Політологія. Психологія. Соціологія / ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. – Київ : ГО «Інститут інноваційної освіти», 2018. – С. 100-103.
- Experience Economy and its Influence on eLearning Design / Viktoriya Loboda // Ogolnopolska konferencja naukowa “Wspolczesnie o konsumpcjonizmie”. – Lublin, Polska. – April 24, 2018. – C. 9, 12.
- Педагогічні прийоми для якісного дизайну та викладання масових відкритих он-лайн курсів (МООС) / В. В. Лобода // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – Вип. 3. – С.147-150.
- E-Learning on ‘Combatting Trafficking in Human Beings’ in the Community of Practice / O. Horbunova, I. Katernyak, V. Loboda // ICHT 2017 : 19th International Conference on Human Trafficking. – Prague, Czech Republic. – March 23-24, 2017. Режим доступу: https://www.waset.org/conference/2017/03/prague/ICHT
- Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх корекційних педагогів із застосуванням Web 2.0. / В. В. Лобода // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2017. – Вип. 2. – 209 с. – С.79-82.
- Effective ways to organize work-based training and re-training of practitioners using e-Learning / В. Лобода // Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «Освіта дітей з особливими потребами: від інституалізації до інклюзії». – Вінниця : Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2016.
- Веб-інструменти на допомогу педагогу для організації середовища навчання у співпраці / В. В. Лобода // ІІ Міжнародна науково-практична конференція “Актуальні проблеми початкової освіти та інклюзивного навчання у світлі євроінтеграції”. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2016.
- Фасилітація як стиль лідерства в середовищі студентської молоді / В. В. Лобода // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2016. – Вип. 1. – 188 с. – С. 49-52.
- Shift to Experience-Based Education in eLearning Environment / V. V. Loboda, I. B. Katernyak // 8th World Conference on Educational Sciences (WCES-2016) (4-6 February 2016), Abstract Book. – University of Alcala, Madrid, Spain, 2016. – C. 655-656. Режим доступу до журн.: http://www.wces.info
- Особливості роботи фасилітатора у віртуальному навчальному середовищі / В. В. Лобода // Психолінгвістика в сучасному світі – 2015 : Тези X Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 жовтня 2015 року, Переяслав-Хмельницький) / Відп. ред. Л. О. Калмикова; ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький: ФОП Лукашевич О.М., 2015. – С. 61-62.
- Strategy for entrepreneurship education at Ivan Franko National University “Towards creating innovation hub in IT area” / I. Katernyak, V. Loboda, V. Kukharskyy, Ya.Savula // Сучасні проблеми прикладної математики та інформатики : зб. наук. праць І Міжнародної ХХ Всеукраїнської наук. конф. (7-9 квітня 2014 р.) / Львів : ЛНУ ім. І.Франка, 2014. – 163 с. – С. 18-19.
- Управління знаннями у спільнотах практик / Актуальні проблеми теоретичного та практичного менеджменту в умовах глобалізації : зб. матеріалів тез заоч. науково-практич. конф. (15 березня 2013 р.) / наук. вид.; ЗАТ Львівський інститут менеджменту. – Львів : Ліга-Прес, 2013. – 154 с. – С. 110-112.
- Virtual Deaf Community College – a challenge to deafness and isolation / I. Katernyak, V. Loboda // CADE/AMTEC International Conference 2007 “Connecting in the Global Village. – Session Presenters Bios and Abstracts. – Canada, Winnipeg, University of Alberta, May 13-16, 2007. – http://www.cade-aced.ca/conferences/2007/ – 132 c. – C. 47-48.
Біографія
1995 р. – закінчила з відзнакою Львівський державний університет імені Івана Франка, романо-германську філологію, отримала кваліфікацію: Філолог. Викладач англійської мови та літератури. Перекладач.
09.1993 – 08.1995 – вчитель англійської мови, Львівська академічна гімназія.
1994-1996 – стажування у США, завершила повний курс міжнародної програми “Магістр ділового адміністрування” за спеціальністю “Менеджмент у виробничій сфері” у Львівському інституті менеджменту.
1996 – 2013 – викладач, старший викладач кафедри ділової англійської мови (з 2004 р. – кафедри ділових іноземних мов, з 2011 р. – кафедри гуманітарних дисциплін), Львівський інститут менеджменту.
2000 р. – завершила повний курс навчання з технологій асинхронної навчальної мережі у Коледжі Лойола, Меріленд, США, та курс “Wired Education” у рамках семінару з мережевих технологій (CEENet) у Будапешті, Угорщина.
2001 р. – співзасновниця ГО „Українська система дистанційного навчання”. Відтоді бере участь у міжнародних проєктах як експерт з питань управління знаннями та розвитку і вдосконалення онлайн-навчання. Регулярно проводить семінари та тренінги з питань застосування новітніх ІКТ в освіті.
2003-2007 – у співпраці з підготовленими вчителями та психологами створила й адмініструвала експериментальне навчальне Інтернет-середовище для учнів 15 спецшкіл-інтернатів для дітей із вадами слуху: Сертифікат (2003) ; Сертифікат (2005) ; Сертифікат (2006).
2010 р. – успішно захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук, спеціальність «корекційна педагогіка», за темою: «Навчальне Інтернет-середовище як засіб мотивації мовлення старшокласників з вадами слуху» (науковий керівник – проф. Шеремет М.К.) – Автореферат дисертації.
2013 р. – доцент кафедри початкової та корекційної освіти філологічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка.
02.2015 – 09.2016 — в.о. завідувача кафедри корекційної педагогіки та інклюзії факультету педагогічної освіти.
2018 р. – отримала вчене звання доцента.
Має 28 років науково-педагогічного стажу, є автором понад 75 друкованих праць, серед них 7 – у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus та Web of Science (WoS).
Проекти
Участь у міжнародних проєктах:
Training to Teaching Online in Wartime and After (U-train) Project – a collaboration between universities in Sweden, Ukraine, and Azerbaijan, 2023-2024
Combatting Human Trafficking, International Office for Migration, Mission in Ukraine, 2015-2020 |
Education for Entrepreneurship and Innovation (E4E&I), Swedish-Ukrainian-Georgian Project, 2012-2014 Конференція “Education for Entrepreneurship and Innovation – історія успішних Start-UP’ів” (26.07.2014) |
Decentralization Support in Ukraine (DESPRO), Swiss-Ukrainian Project, 2010-2021 |
Ukrainian Business Development Centres project administered by Malardalen University, Sweden, 2006-2010 X Міжнародний Економічний Форум, Секція 2. Інновації як основа конкурентноздатності регіону (7-8.10.2010) Інститут регіонального розвитку, доповідач (2010) |
Business Management and Distance Education project administered by Loyola College, Maryland, USA |
e-Learning: Knowledge Management in Virtual Learning Environment project founded by the Public Affairs Section of the US Embassy |
ICT in Teaching Practice – Matra Programme, Embassy of the Kingdom of the Netherlands to Ukraine and Moldova |
New Quality of Training and Business Consulting with Effective Use of ICT, Ukraine-Canada SBEDIF Centre |
Active Learning in the Context of Virtual Presence US-Ukrainian-Polish project managed by CEUME and Minnesota University, funded by USAID |
Social Partnerships – Paradigm for Success – the World Bank Project for Ukraine, Belarus and Moldova, 2004 |
Distance Learning in Management Education – project conducted in partnership with Loyola College, Maryland, USA, and administered by the U.S. Department of State |
Нагороди
Отримала численні сертифікати та подяки за розробку, організацію та адміністрування навчальних електронних (дистанційних) курсів та програм:
- від Світового банку (2002 р.) – за організацію онлайн курсу «Соціальне партнерство – парадигма успіху»,
- від Державного фонду сприяння місцевому самоврядуванню в Україні та Швейцарсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» (сертифікати за 2011 р., 2013 р. та 2013 р.; подяки за 2013 р., 2015 р., 2016 р. та 2017 р.) – за плідну співпрацю у впровадженні реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади, реалізації завдань децентралізації України,
- від МВС України та Національної академії прокуратури України (2014 р. та 2018 р.).
У 2015 році отримала грамоту від проф. В.П.Мельника, ректора ЛНУ ім. Івана Франка, за високий професіоналізм і багаторічну сумлінну науково-педагогічну працю.
У 2016 році отримала подяку від імені президента УАКП д.п.н., проф. Синьова В.М. за активну участь у роботі Львівського осередку ВГО “Асоціація корекційних педагогів України”.
У 2018 р. отримала подяку за активну участь у роботі наукового комітету під час Загальнопольської наукової конференції “Wspolczesnie o konsumpcjonizmie” (24 квітня 2018 р. в м. Люблін, Польща).
20.05.2022 отримала Сертифікат за участь у Відкритому просторі “СТАРТАП: підготовка до злету” в рамках “Інноваційної весни України”
22.03.2024 отримала Подяку за організацію та проведення Тижня соціальної роботи, присвяченого Всесвітньому дню соціальної роботи
Методичні матеріали
ЕЛЕКТРОННІ КУРСИ:
Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування та основи конфліктології (231 бакалаври)
Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності (231 бакалаври)
Проєктна діяльність у соціальній та педагогічній сферах (231 бакалаври)
Соціальне підприємництво (231 бакалаври)
Проєктний менеджмент у соціальній роботі (231 магістри)
Іноземна мова (англ.) професійного спрямування (231 магістри)
==================================
Інформаційні технології та технічні засоби в освіті (інструкції до лабораторний занять)