Лобода Вікторія Віталіївна
Посада: доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, член Вченої ради
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Вчене звання: доцент
Телефон (робочий): (+38 032) 239-44-98
Електронна пошта: viktoriya.loboda@lnu.edu.ua
Профіль у Google Scholar: scholar.google.com.ua
Профіль ORCID: orcid.org
Профіль у Scopus: www.scopus.com
Профіль у Web of Science (Publons): www.webofscience.com
Профіль у Facebook: www.facebook.com
Профіль у LinkedIn: www.linkedin.com
Профіль у ResearchGate: www.researchgate.net
Наукові інтереси
Підприємницька освіта; соціальне підприємництво; дизайн-мислення; інформаційні технології в освіті / eLearning; управління знаннями; англійська мова для професійної комунікації; міжкультурна комунікація.
Наукове стажування, навчання, участь у тренінгах та підвищення кваліфікації:
- 10.10.2024 – участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі з міжнародною участю “Творча багатовимірність простору арттерапії” (Сертифікат №492/24, 8 год.)
- 28.03.2024 – Сертифікат про проходження тренінгу домедичної допомоги для працівників ЛНУ
- 1.03.2024 – Сертифікат про участь у курсах підвищення кваліфікації за програмою “Modular Course for Teaching Online” (14.09.2023-29.02.2024) на теми: Штучний інтелект у вищій освіті; Дизайн курсу, комунікація та оцінювання; Цифровий іспит і взаємооцінювання; Загальне благополуччя студентів та викладачів у воєнний час, мотивація та стимулювання; Проєктна робота з вдосконалення онлайн курсу — обсягом 180 акад. годин / 6 кредитів ЄКТС, у рамках міжнародного проєкту “Training to Teach Online in Wartime and After (U-train)”
- 10.02.2024 – успішно завершила онлайн курс Creating Change through Social Entrepreneurship від Yale University (Сертифікат)
- 12.10.2023 – участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі “Творча багатовимірність простору арттерапії” (Сертифікат № 631/23, 9 год.)
- 21-27.04.2023 – участь у програмі професійного розвитку, проведенні наукового дослідження та у зустрічах у Стокгольмському університеті та у Центрі удосконалення університетської освіти (CeUL) (Стокгольм, Швеція)
- 03-22.01.2023 – Освітня програма підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти “ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ GOOGLE ДЛЯ ОСВІТИ” (цифровий компонент)
– Сертифікат № GDTfE-06-Б-02914 від 15.01.2023 р. про успішне завершення курсу (03-15.01.2023 р., базовий рівень) – 30 акад.годин, 1 кредит ЄКТС
– Сертифікат № №GDTfE-06-С-01844 від 21.01.2023 р. про успішне завершення курсу (16-22.01.2023 р., середній рівень) – 15 акад.годин, 0,5 кредиту ЄКТС - 02-05.11.2022 – Міжнародне наукове стажування в Інституті міжнародних досліджень Карлового університету (Прага, Республіка Чехія) у рамках спільного дослідницького проєкту “Інтеграція українських дітей-біженців та неповнолітніх ВПО у порівняльній перспективі: Чехія – Україна”. Сертифікат від 06.12.2022 р. – 30 год., 1 кредит ЄКТС
- 09-12.2021 – підвищення кваліфікації в межах ініціативи “Підприємницький університет” і курсу “Інноваційне підприємництво та управління стартап-проєктами” (Сертифікат EU-21-22/1-052 від 25.01.2022 р.) – 50 год., 1,8 кредиту ЄКТС
- 25.10-10.11.2021 – участь у програмі підвищення кваліфікації “З інноваційної педагогічної діяльності” у Сумському національному університеті, Центр розвитку кадрового потенціалу ГО “Центр освіти впродовж життя” (Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП № 05408289/2924-21) – 180 год., 6 кредитів ЄКТС
- 06.2021 – онлайн курс “Підвищення ефективності та якості менеджменту в сфері державного управління та місцевого самоврядування шляхом застосування моделі загальної схеми оцінювання (Common Assessment Framework, CAF)” (організатори: Національне агентство України з питань державної служби, проєкт ДЕСПРО). Сертифікат – 0,2 кредиту ЄКТС
- 06.2021 – онлайн курс “Політична освіта публічних службовців в Україні” (організатори: Національне агентство України з питань державної служби, проєкт ДЕСПРО). Сертифікат – 0,2 кредиту ЄКТС
- 09.2020 – курс підвищення кваліфікації з застосування сучасних методів організації та проведення навчального процесу в дистанційній та змішаній формі “Інструменти фасилітації для проведення ефективних навчальних заходів в онлайн-форматі” (організатори: Фундація CEASC, ГО “Асоціація проектних менеджерів України”). Сертифікат № 1166.20 – 30 год., 1 кредит ЄКТС
- 23.09.2020 – курс “Є ідея? Втілюй! Проєктний дизайн для соціальних ініціатив” (організатори: Британська Рада в Україні, Active Citizens, WUM online). Сертифікат № 037252 – 2 год. 12 хв. відеолекцій, 0,15 кредиту ЄКТС
- 01-05.07.2020 – онлайн курс з медіаграмотності: “Very Verified: online course on Media Literacy”, (організатор: IREX Ukraine та EdEra) Сертифікат, – 12 год.
- 18.05-05.07.2020 – програма підвищення кваліфікації: розробка, методичне забезпечення та адміністрування електронного курсу “Механізми протидії кіберзлочинам у сучасному світі” (у рамках міжнародного проєкту Міжнародної організації з міграції по боротьбі з торгівлею людьми за підтримки Королівства Норвегія) Сертифікат – 60 год., 2 кредити ЄКТС
- 05.07.2020 – онлайн курс “Ефективні презентації”, організований на платформі Спільноти для навчання та викладання “Вище” GoHigher.org
- 24.08.2019 – е-курс “Brain-Based Elearning Design”, організований Linked IN Learning (викладач – Dr. Joe Pulichino, Senior Manager, Professional Standards Training at T-Mobile) Сертифікат № AXFdBiRz3AorLCtxlfmaE__UyPVt – 1 год. 15 хв.
- 8-20.08.2019 – Зарубіжне навчання (стажування) на клінічних базах університету імені Рене Декарта та університету імені Дені Дідро (Франція) у рамках Освітньої програми для лікарів, організатор — Асоціація французько-української співпраці в галузі медицини і фармації (ASFUDS) за сприяння Світової федерації українських лікарських товариств. Сертифікат №003623 (Париж) – 72 год., 2,4 кредити ЄКТС
- 14-21.02.2019 – участь у програмі з навчання інтегративним методикам за КІМ-концептом у роботі з травмами війни в Україні, організованій у рамках проекту СІМ (www.cimonline.de) за підтримки Українського товариства системної та короткотермінової психотерапії, німецько-українського товариства Freie Ukraine Braunschweig e.V. («Вільна Україна Брауншвайг») (викладач – Reinhild Zenk, Інститут KIM eV, Вольфсфург – Бремен, Німеччина) – 56 год.
- 08.08.2018 – вебінар “Візуалізація в освітньому процесі: скрайбінг, скетчноутінг, інтелект-карти та інші інструменти” (2 год.), організований у рамках освітнього проекту “На урок“. Сертифікат № В33-119501
- 08.06.2018 – вебінар “Електронні освітні ігрові ресурси – нові можливості для інклюзивної освіти”, організований у рамках освітнього проекту “На урок“. Сертифікат № В13-119501 (2 год.)
- 04.2018 – тренінг у галузі психотерапії можливостей, організованому Centrum pracy socjalnej i przeciwdzalania przemocy w rodzinie, Panstwowa wyzsza szkola w Koninie (Львів) – 20 год.
- 27-28.10.2017 – семінар “Розвиток компетенцій візуальної грамотності: Візуальна компетентність : концепції, перспективи, дидактичні міркування та реалізація” в рамках проекту Bildkompetenz fordern Demokratie starkenteilgenommen hat (Львів) – 16 год.
- 25.06-11.07.2017 – стажування в рамках Освітньої програми для лікарів, організоване Асоціацією французько-української співпраці в галузі медицини і фармації (ASFUDS) за сприяння Світової федерації українських лікарських товариств. Сертифікат №002583 (Париж) – 72 год.
- 30-31.05.2017 – семінар “Мотивація у сфері професійної освіти та підготовки”, організований у рамках проекту Erasmus+ ITE-VET 2016-2018: “Improving teacher education for applied learning in the field of VET” (Київ, КНЕУ ім.В.Гетьмана) – 16 год.
- 27-28.04.2017 – семінар “Психотерапевтична робота з батьками дітей, які потребують чи перебувають у терапії, дітей з обмеженими можливостями і дітей, що пережили психологічну травму” – в рамках курсу підвищення кваліфікації “Системна терапія і консультування” – 16 год.
- 25.03-1.04.2017 – навчальний візит до Польщі в рамках проекту “Регіональний і місцевий розвиток: системи управління знаннями та людські ресурси” (56 год.); а також у ІІІ Європейському Конгресі з місцевого самоврядування / Економічний форум (Краків, 27-28.03.2017)
- 22.09.2016 – науково-практичний семінар “Творча багатовимірність простору арт-терапії” (член організаційного комітету) – 8 год.
- 17-20.08.2016 – Перша літня школа Української асоціації дослідників освіти (UERA) “Дослідження в галузі освіти: комунікація, написання грантів, методологія та публікація результатів”
- 3-14.08.2016 – французько-українська освітня Програма для фахівців у галузі охорони здоров’я та фармації (Париж)
- 11.04-25.05.2016 – стажування на кафедрі психології Українського Католицького Університету; в рамках якого (20-21.05.2016) – участь у конференції “Фахова освіта у сфері психічного здоровя: світовий досвід, українські перспективи”
- 19-21.11.2015 – наукове стажування у Східноєвропейському інституті психології (участь у майстер-класах та семінарах навчально-демонстраційної сесії “Інноваційні методи викладання, навчання й менеджменту: новітні світові та європейські практики”) у рамках Х Міжнародної науково-практичної конференції «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» (Київ) Сертифікат – 14 год.
- 4.06.2012 – курс «Основи налаштування й управління Microsoft SharePoint 2010» (Київ) Сертифікат №16344
- 2009-2010 рр. – участь у програмі “Міжкультурні навігатори”, організованій Британською радою (Україна-Хорватія) – 110 год.
- 28-29.09.2009 – семінар “Від ідеї до ринку”, організований CRDF у рамках програми “Science & Technology Entrepreneurship”
- 02.04.2005 – семінар “Вдосконалення викладацької майстерності”, організований Бюро освітніх та культурних програм Держдепартаменту США, Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів, Національною академією управління
- 23-24.04.2004 – семінар “Building learner outcomes and assessment into your courses”, організований Консорціумом із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME)
Курси
- Інтерактивні методи навчання (231 Б)
- Проєктна діяльність у соціальній та педагогічній сферах (231 Б)
- Проєктний менеджмент у соціальній роботі (231 М)
- Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування та основи конфліктології (231 Б)
- Розвиток дизайн-мислення (ДВВ)
- Соціальне підприємництво (231 Б)
- Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності (231 Б)
- Тренінг особистісного зростання (12 Б)
- Професійна комунікація (англійською мовою) (231 М)
Публікації
Член наукової ради журналу “Ruch Pedagogiczny”: щоквартального наукового видання Варшавської вищої школи гуманітарних наук ім.Болеслава Пруса, Польща (Warszawskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej im. Bolesława Prusa) (поч. з 1912 р.), що входить у перелік ERIH серед журналів у галузі педагогіки і має найвищу оцінку в Польщі (10 балів).
Член редколегії журналу “Вісник Львівського університету. Серія педагогічна”. ISSN: 2078-5526
Книги, навчальні посібники, монографії:
- Управління знаннями: електронне навчання управління проєктами в спільноті практик: сталий розвиток : навч. посібник // За заг. ред. І.Катерняка, Т.Маматової. – Київ : Швейцарсько-український проєкт «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO, 2021. – 193 с.
- Entrepreneurial Momentum for Sustainable Growth / I. Katernyak, V. Loboda // Sustainable Organizations – Models, Applications, and New Perspectives. Jose C. Sánchez-García and Brizeida Hernández-Sánchez, IntechOpen, 2021. (DOI: 10.5772/intechopen.95099. ISBN 978-1-83880-963-8) Режим доступу: https://www.intechopen.com/books/sustainable-organizations-models-applications-and-new-perspectives/entrepreneurial-momentum-for-sustainable-growth (Web of Science)
- Психолого-корекційний практикум травм війни : навч. посібник / Лобода В. В. 5.10. Процес фасилітації при роботі в групі та можливості її застосування при роботі з психотравмами. – С. 323-338 // Сулятицький І. В., Островська К. О., Осьодло В. І. – Львів : ГО “Справа Кольпінга в Україні”, 2019. – 396 с.
- Experience-based eLearning in virtual environments / Viktoriya Loboda // Transformations in cultural, social and educational activity. Challenges towards contemporary Europe : сollective scientific work, ed. A.Roguska, A.Antas-Jaszczuk. – Siedlce, 2016. – pp. 117-126.
- eLearning Environment as Means of Inclusion of Students with Special Needs / Viktoriya Loboda // Within the sphere of inclusions issues : Polish and Ukrainian scientific experience exchange : collective scientific work = W kręgu problematyki inkluzji. Wymiana doświadczeń naukowych polsko-ukraińskaich : praca zbiorowa / scientific edited by A. Antas-Jaszczuk, S. Nikitin, A. Roguska ; Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach. Wydział Humanistyczny. Instytut Pedagogiki. – Siedlce : Pracownia Wydawnicza WH UPH, 2015. – 198 s.- pp. 35-42.
- Спільнота практиків: інновації в місцевому самоврядуванні (на прикладі організації дистанційного навчання посадових осіб місцевого самоврядування у рамках Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування) : навч. посібник / за заг. ред. О. Рафальського, С. Малікова. – К. : Державний фонд сприяння місцевому самоврядування в Україні; Швейцарськоукраїнський проект “Підтримка децентралізації в Україні” DESPRO, 2012. – 160 с.
- Навчальне Інтернет-середовище як засіб мотивації мовлення старшокласників з вадами слуху : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.03 / В. В. Лобода; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. – К., 2010. – 24 c. – укp.
- Навчальне Інтернет-середовище як засіб розвитку старшокласників з вадами слуху / Катерняк І., Лобода В. // Українська система дистанційного навчання, 2006 – 49 с.
- Віртуальний коледж: путівник з організації навчально-виховної роботи в Інтернет / Катерняк І., Лобода В. // Українська система дистанційного навчання, 2005. – 68 с.
- Ситуационный анализ, или Анатомия кейс-метода : підручник / Ю. Сурмин, В. Лобода, А. Сидоренко, А. Фурда, И. Катерняк, Кеси Меер / Под ред. д-ра социологических наук, профессора Сурмина Ю. П. – Киев : Центр инноваций и развития, 2002. – 286 с.
Статті у наукових журналах:
- Loboda, V, Katernyak, I, Hansson, H, Olsson, U, Popova, I, Karunaratne, T. (2024, submitted). Teaching Amidst Turmoil: Challenges for Online Higher Education in Ukraine from the Teachers’ Perspective. The International Journal of Education and Development using ICT.
- Hansson, H., Senavirathna, N., Katernyak, I., Loboda, V., Olsson, U., Popova, I., Karunaratne, T. The Swedish ICT capacity-building program for Ukrainian university teachers Training to teach online in wartome and after – evaluation and future directions. (2024) Proceedings of the International Conference of Education, Research and Innovation ICERI2024. The 17th Annual International Conference of Education, Research, and Innovation, November 11-13, 2024. Seville, Spain.
doi: 10.21125/iceri.2024 URL: https://library.iated.org/view/HANSSON2024SWE https://library.iated.org/publications/ICERI2024
(Web of Science, участь у міжнародній конференції)
Сертифікат про участь у XVII Міжнародній конференції з освіти, досліджень та інновацій ICERI2024, Севілья (Іспанія), 11-13.11.2024 р. - Loboda, V., Katernyak, I. Leveraging social entrepreneurship among Ukrainian refugees for resilient communities. (2024) Visnyk of Lviv University. Series Pedagogics. Issue 40. – P. 89-106. (Фахове видання України)
- Antas-Jaszczuk, A., Roguska, A., Loboda, V., Davidova, J. Career Aspirations of the Students Preparing to Work as Teachers in Poland, Latvia and Ukraine. (2024) European Journal of Teacher Education CETE https://doi.org/10.1080/
02619768.2024.2301973 (Scopus) - Loboda, V., Katernyak, I. Virtual Learning Community as a Context for eLearning on Entrepreneurship and Sustainable Development. (2024). Multidimensionality of Education in the 21st century, Vol. 6, Theory and Practice for Lifelong Learning. IKRIBL, 313-322. (Зарубіжне видання)
- Katernyak, I., Loboda, V., Strotskyy, R., & Мamatova Т. (2023). Virtual community of practice for local development: diverse context and partnership for elearning in project management. Socio-Economic Relations in the Digital Society, 4(50), 172-183. https://doi.org/10.55643/ser.4.50.2023.544 DOI: https://doi.org/10.55643/ser.4.50.2023.544 (Фахове видання України; Index Copernicus
- Марчук, А., Лобода, В., Іваниса, В. Волонтерська діяльність як засіб самовизначення й самореалізації молоді. (2023). Socio-Economic Relations in the Digital Society, 2(48), 104-116. https://doi.org/10.55643/ser.2.48.2023.502 (Фахове видання України; Index Copernicus)
- Проєктна мозаіка просторового розвитку територіальної громади: практика організації мережевого (P2P) навчання в Спільноті практик / Катерняк І., Лобода В., Маматова Т., Кірєєва О. // Інноваційні інструменти забезпечення інвестиційного та інфраструктурного розвитку територій та громад : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю, м. Дніпро, 4 березня 2022 р. / за заг. ред. І. А. Чикаренко; Т.В. Маматової. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2022. – С. 25-29. – 228 с. https://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164653
- Subashkevych, I., Korniat, V., Loboda, V., Sihetii, I., Opachko, M., & Sirant, N. (2021). Using Moodle in an Information Educational Environment of HEIs under Distance Learning. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(4), 346-357. https://doi.org/10.18662/brain/12.4/254 (Web of Science)
- Using Youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs / Subashkevych I., Korniat V., Loboda V. // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць. – Київ «Едельвейс». — 2020. — №3. — С.78—86. https://doi.org/10.28925/
1609-8595.2020.3.9 (Фахове видання України; Index Copernicus) - The development level of SMART information criterion for specislists’ readiness for inclusion implementation in education = Стан сформованості смарт-інформаційного критерію готовності фахівців до реалізації інклюзії в освіті / Sheremet M., Leniv Z., Loboda V., Maksymchuk B. // Information Technologies and Learning Tools = Інформаційні технології і засоби навчання – 2019. – 72 (4). – С. 273-285. Режим доступу до журн.: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_72_4_23 DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v72i4 (Web of Science)
- Fundamentals of Psychological and Pedagogical Diagnostics of Children with Autism Spectrum Disorders = Основи психолого-педагогічної діагностики дітей із розладами спектра аутизму / К. Островська, І. Островський, В. Лобода // Проблеми сучасної психології. – 2018. – Випуск 42. – С. 133-151. – Режим доступу до журн.: http://problemps.kpnu.edu.ua/en/ DOI10.32626/2227-6246.2018-42.133-151 (Фахове видання України; Index Copernicus)
- Developing Entrepreneurial Mindset in University Undergraduates / Loboda, V., Ostrovskyi, I., & Katernyak, I. – E-Methodology. – Vol. 5, No. 5. – 2018. – pp. 114-131. Режим доступу до журн.: https://doi.org/10.15503/emet.v5i5.525 (Index Copernicus)
- eLearning within the community of practice for sustainable development / Katernyak I., Loboda V., Kulya M. // Higher Education, Skills and Work-based Learning. – Vol. 8 No. 3. – 2018. –
С. 312-322. Режим доступу до журн.: https://doi.org/10.1108/HESWBL-03-2018-0030 (SCOPUS) - Cognitive presence and effect of immersion in virtual learning environment / I. Katernyak, V. Loboda. – Universal Journal of Education Research : Horizon Research Publishing Corporation. – Vol. 4, No. 11. – 2016. – pp. 2568-2573. Режим доступу до журн.: http://www.hrpub.org/journals/article_info.php?aid=5254 DOI: 10.13189/ujer.2016.041109 (ERIC; Google Scholar)
- Knowledge management and the effect of immersion in virtual learnign environments / O. Garnets, I. Katernyak, V. Loboda, M. Kulya // Proceedings of Global Learn-Global Conference on Learning and Technology. – Limerick, Ireland: Association for the Advancement of Computing in Education (AACE). – 2016. – С. 234-239. Режим доступу до журн.: http://www.learntechlib.org/p//172729 (Зарубіжне видання)
- Електронне навчання, що базується на досвіді / В. В. Лобода // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 36, Том VII (67) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2016. – 534 с. – С.375-383. (Фахове видання України)
- Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти / В. Лобода, Л. Наконечна // Нова педагогічна думка. – 2016. – № 1. – С. 60-63. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_1_18 (Фахове видання України)
- До питання формування ефективного Інтернет-середовища для організації електронного навчання / В. В. Лобода // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 36, Том ІV (64) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2015. – 586 с. – С. 282-289. (Фахове видання України)
- Kompetentność budująca model przygotowań praktyczno orientowanych logopedów (Компетентнісно формуюча модель підготовки практико-орієнтованих логопедів) / Л. В. Кашуба, В. В. Лобода. – Nowoczesna edukacja: filozofia, innowacja, doswiadczenie (Сучасна освіта: філософія, інновації, досвід). – №3. – Lodz, Wyźsza Szkoła Informatyki i Umiejętności, 2015. – C. 133-136. (Index Copernicus)
- Перші кроки на шляху до створення спільноти практиків у галузі корекційної педагогіки / В. В. Лобода // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 35, Том VIII (59) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2015. – 546 с. – С. 181-188. (Фахове видання України)
- Использование электронной формы обучения для развития современных жизненных компетентностей студентов с особыми образовательными потребностями / В.В. Лобода // Student niepełnosprawny. Szkice i rozprawy. – Zeszyt 14 (7) 2014. – Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Polska, 2014. – С. 191-202. (Index Copernicus)
- Students’ Immersion in eLearning Environment – a shift to Experience Education / V. Loboda, I. Katernyak // Proceedings of the International Conference on ICT in Teaching and Learning «Engaging Students through Emerging Technologies». – The Open University of Hong Kong, StPaul’s Convent School, Hong Kong SAR, 2012. (Зарубіжне видання)
- Розвиток мовлення учнів з вадами слуху в навчальному Інтернет-середовищі / В. В. Лобода // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова : [зб. наук. праць]. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія. Вип. 13 / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова; [ред. рада: В.П. Андрущенко (голова) та ін. ; редкол. : В. М. Синьов та ін.]. – Київ, 2009. – 233 с. (Фахове видання України)
- eLearning: from social presence to co-creation in virtual education community [Електронний ресурс] / Ihor Katernyak, Sten Ekman, Annalill Ekman, Mariya Sheremet, Viktoriya Loboda // Interactive Technology and Smart Education. – Volume 6, Issue 4 (ICT2009 Conference special issue), 2009. – C.215-222. Режим доступу до журн. : http://www.emeraldinsight.com/toc/itse/6/4 –
(SCOPUS, ERIC, Civil Engineering Abtracts, INSPEC)
- Innovation and Creativity in Virtual Learning Community [Електронний ресурс] / I. Katernyak, V. Loboda // A. Méndez Vilas, A. Solano Martín, J. Mesa González, & J. A. Mesa González (Eds.), Research, Reflections and Innovations in Integrating ICT in Education: The proceedings of 5th International Conference on Multimedia and Information and Communication Technologies in Education: m-ICTE2009, Lisbon, Portugal. – Vol. 1. – Formatex: 2009. Режим доступу до журн. : http://www.formatex.org/micte2009/ (Зарубіжне видання)
- Розробка педагогічної технології для організації дистанційного навчання старшокласників з вадами слуху в Інтернет-середовищі “Електронна школа” / В. В. Лобода // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова : [зб. наук. праць]. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія. Вип. 9 / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова; [ред. рада: В. П. Андрущенко (голова) та ін. ; редкол. : Синьов В. М. та ін.]. – Київ : [б. в.], 2008. – 215, [4] с. – С. 69-71. (Фахове видання України)
- Соціальна роль розвитку мовлення учнів з вадами слуху в загальній та спеціальній науково-педагогічній і методичній літературі / Лобода В., Петрик О. // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова : [зб. наук. праць]. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія. Вип. 9 / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова; [ред. рада: В. П. Андрущенко (голова) та ін. ; редкол. : Синьов В. М. та ін.]. – Київ : [б. в.], 2008. – 215, [4] с. – С. 71-73. (Фахове видання України)
- Value innovation and Medici effect in ODL / I. Katernyak, V. Loboda, S. Ekman, A. Ekman // E-learning and Multicultural Education: Digital Divide and Digital Opportunities Workshop, Università Telematica “Guglielmo Marconi”, Rome, Italy. 2008. Режим доступу до журн. : http://www.guideassociation.org/proceedings/Guide_2008/ (Зарубіжне видання)
- еLeaning and Value Innovations in Virtual Education Community / S. Ekman, A. Ekman, I. Katernyak, M. Sheremet, V. Loboda, Zh. Katernyak // 11th International Conference on Humans and Computers HC 2008, Nagaoka University of Technology (NUT), Japan. Режим доступа до журн. : http://gii.nagaokaut.ac.jp/hc2008/tmpPdf/tmpvUaAq8.pdf (Зарубіжне видання)
- Pedagogical approaches and creativity in culturally diverse virtual education community / I. Katernyak, V. Loboda, S.Ekman, A. Ekman // 2008 International Conference of ICT in teaching and Learning. – The Open University of Hong Kong SAR, 2008. Режим доступу до журн. : https://lists.cs.columbia.edu/pipermail/learningcenter/attachments/20090320/8654fe86/IMCL2009Program-0001.pdf (Зарубіжне видання)
- Розвиток комунікативних навичок і соціалізація старшокласників з вадами слуху в навчальному Інтернет-середовищі / В.В. Лобода // Імідж сучасного педагога: логопедичні знання – вчителю. – Випуск 4 (73), Полтава : 2007. – 68 с. (Фахове видання України)
- “Віртуальний кампус” – Інтернет-середовище для розвитку навчальних можливостей старшокласників з вадами слуху / М. К. Шеремет, В. В. Лобода // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наукових праць. – Випуск 6. – К. : Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – 169 с. (Фахове видання України)
- Електронне навчання у відновленні балансу академічних знань та життєвих компетенцій особистості (e-Learning in Restoring the Balance of Academic Knowledge and Life Competencies of the Individual) / В. В. Лобода, І. Б. Катерняк // Наука і освіта (Science and Education), № 7-8, листопад-грудень, 2005. – Науково-практичний журнал Південного наукового центру АПН України / Гол. ред. О.Я. Чебикін. – Одеса : Південний науковий центр АПН України, 2005. – 224 с. (Web of Science)
- E-Learning and International Education Network for the Deaf / V. Loboda, I. Katernyak, M. Katernyak // ATVN-EU-GP Conference Proceedings, Pultusk, Poland (December 1-3, 2005)
. — Warsaw : National Institute of Telecommunications, 2005. (Зарубіжне видання) - Особливості створення навчально-виховного Інтернет-середовища для підвищення мотивації старшокласників з вадами слуху до навчання / В. В. Лобода // Вісник : зб. наук. статей НПУ імені М.П. Драгоманова: Матеріали звітно-наукової конференції викладачів / Укл. Л. Л. Макаренко, І. О. Нікуліна. – К. : НПУ імені М.П.Драгоманова, 2004. – Випуск 8. – 298 с. (Фахове видання України)
- Використання Інтернет-середовища для розвитку комунікативних навичок старшокласників з вадами слуху / М. К. Шеремет, В. В. Лобода, І. Б. Катерняк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Випуск 4. – К. : Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. (Фахове видання України)
- Digital Equality for the Deaf: Challenge to Isolation and Poverty (Цифрова рівність для нечуючих: виклик ізоляції та бідності) / І. Б. Катерняк, В.В. Лобода // Інтернет – освіта – наука – 2004, зб. матеріалів 4-ї міжнародної науково-технічної конференції ІОН – 2004. – Вінниця : Універсум-Вінниця, 2004. – 432 c. (Фахове видання України)
- Особливості впровадження активних методів навчання (кейс-метод та симуляційні ігри) у віртуальних середовищах (e-Learning) / І. Катерняк, В. Лобода, Л. Острівна // Інформаційні засоби навчання для підвищення якості економічної освіти. – Суми, Сумський державний університет, 2004.
- Особливості використання кейсового методу в дистанційній формі навчання / І. Б. Катерняк, В. В. Лобода // Освіта і віртуальність – 2002, зб. наук. праць 6-ї Міжнародної конференції Української асоціації дистанційної освіти. Під заг. ред. В. А. Гребенюка і В. В. Семенця. – Харків-Ялта : УАДО, 2002. – 385 с. (Фахове видання України)
- Українська система дистанційного навчання: від інновації до реалізації / І. Б. Катерняк, В. В. Лобода // “Інтернет – освіта – наука – 2002”, 3-тя міжнародна конференція ІОН – 2002, зб. матеріалів конференції. Том 1. – Вінниця : Універсум-Вінниця, 2002. – 266 с. (Фахове видання України)
- Підготовка навчальних курсів з використанням мультимедіа й Інтернет / І. Б. Катерняк, В. В. Лобода // Освіта і віртуальність – 2001, зб. наук. праць 5-ї Міжнародної конференції Української асоціації дистанційної освіти. Під заг. ред. В. А. Гребенюка і В. В. Семенця. – Харків-Ялта : УАДО, 2001. – 362 с. (Фахове видання України)
- On-Line Tutoring in Global Education Environment / I. Katernyak, V. Loboda, M. Tomyn // 20th ICDE World Conference on Open Learning and Distance Education, The Future of learning – Learning for the Future: Shaping the Transition. Dusseldorf, Germany, 2001. – Режим доступу до журн. : http://www.fernuni-hagen.de/ICDE/D-2001/final/statisch/A1180.html (Зарубіжне видання)
- Ділова освіта в Україні = Business Education in Ukraine Based on Open Standards and Partnerships / Global University System / І. Б. Катерняк, В. В. Лобода // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. / НАН України, Ін-т регіон. дослідж. – Л., 2001. – Вип. 27. – С. 33-40. – англ. (Фахове видання України)
Тези конференцій
- Лобода В. В. Соціальне підприємництво ВПО як елемент соціальної адаптації в громаді / Лобода В. В. // Сучасні тенденції розвитку соціальної роботи в Україні та зарубіжжі : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої Міжнародному дню сім’ї; м. Івано-Франківськ, 15–16 травня 2024 р. / за ред. Г. Й. Михайлишин, І. В. Кулик; упоряд. : Н. В. Сабат, Н. І. Сабат. Івано-Франківськ : НАІР, 2024.
- Лобода В. В. Актуальність підвищення кваліфікації викладачів ЗВО з питань планування та ефективного застосування змішаної форми навчання / Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2024. – Вип. 9. – С.106-108.
- Ласкіна Ж.Є., Лобода В.В. Соціальна профілактика стигматизації дітей з інвалідністю в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти / Ласкіна Ж.Є., Лобода В.В. // Патріотичне виховання в освіті та соціальній роботі: уроки минулого та сучасний погляд : матеріали міжвузів. наук.-практ. конф. (Хмельницький, 22 лютого 2024 року). – Хмельницький: ПП “А.В.Царук”, 2024. – С. 121-123.
Програма міжвузівської науково-практичної конференції
Сертифікат участі у конференції (6 акад.год./ 0,2 кредити ЄКТС) - Лобода В.В. Підприємницька освіта в контексті підготовки соціальних працівників як інноваційний системний підхід / Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2023. – Вип. 8. – С. 111-113.
- Лобода В. В. Використання взаємооцінювання як елементу організації практичних занять в онлайн-форматі / Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2022. – Вип. 7. – С. 95-98.
- Соціально-психологічна реабілітація: етапи, технології, техніки / Лобода В.В., Білійчук М.М., Гладюк К. // Актуальні аспекти психологічного забезпечення професійної діяльності сил безпеки та оборони України: Матеріали VІІ всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 29 листопада 2021 року). Харків : Національна академія Національної гвардії України, 2021. 322 с. – C. 171-174.
- Використання сучасних медіапрактик для формування толерантного ставлення до осіб із особливими потребами при підготовці студентів педагогічних спеціальностей / Субашкевич І. Р., Корнят В. С., Лобода В. В. // International scientific and practical conference «Pedagogy and Psychology in the Modern World: the art of teaching and learning» : conference proceedings, February 26–27, 2021. Vol. 2. Riga, Latvia : «Baltija Publishing». 216 p. – C. 169-172. (Міжнародна конференція)
- Лобода В. В. Соціальні проєкти сталого розвитку / Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2021. – Вип. 6. – С. 95-99.
- Котишин М. В., Лобода В. В. Міжнародна соціальна робота як транснаціональна діяльність соціальних працівників. Сучасні напрями соціальної роботи / Котишин М. В., Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2021. – Вип. 6. – 175 с.
- Лобода В. В. Перспективи застосування систем електронного навчання для розвитку персоналу / Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2020. – Вип. 5. – С. 128-131.
- Лобода В. В. Технологія контекстного навчання у підготовці майбутніх спеціальних педагогів / Лобода В. В. // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2019. – Вип. 4. – С.94-97.
- Особливості розвитку лідерських якостей у дітей старшого шкільного віку з порушеннями мовлення / М. С. Оксенчук, В. В. Лобода // Міжнародні наукові дослідження: інтеграція науки та практики: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 27-28 квітня 2018 р.) – Розділ 4. Соціальні та поведінкові науки. Економіка. Політологія. Психологія. Соціологія / ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. – Київ : ГО «Інститут інноваційної освіти», 2018. – С. 100-103.
- Experience Economy and its Influence on eLearning Design / Viktoriya Loboda // Ogolnopolska konferencja naukowa “Wspolczesnie o konsumpcjonizmie”. – Lublin, Polska. – April 24, 2018. – C. 9, 12.
- Лобода В. В. Педагогічні прийоми для якісного дизайну та викладання масових відкритих он-лайн курсів (МООС) / В. В. Лобода // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – Вип. 3. – С.147-150.
- E-Learning on ‘Combatting Trafficking in Human Beings’ in the Community of Practice / O. Horbunova, I. Katernyak, V. Loboda // ICHT 2017 : 19th International Conference on Human Trafficking. – Prague, Czech Republic. – March 23-24, 2017. Режим доступу: https://www.waset.org/conference/2017/03/prague/ICHT
- Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх корекційних педагогів із застосуванням Web 2.0. / В. В. Лобода // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2017. – Вип. 2. – 209 с. – С.79-82.
- Effective ways to organize work-based training and re-training of practitioners using e-Learning / В. Лобода // Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «Освіта дітей з особливими потребами: від інституалізації до інклюзії». – Вінниця : Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2016.
- Веб-інструменти на допомогу педагогу для організації середовища навчання у співпраці / В. В. Лобода // ІІ Міжнародна науково-практична конференція “Актуальні проблеми початкової освіти та інклюзивного навчання у світлі євроінтеграції”. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2016.
- Фасилітація як стиль лідерства в середовищі студентської молоді / В. В. Лобода // Матеріали звіт. наук. конференцій ф-ту педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2016. – Вип. 1. – 188 с. – С. 49-52.
- Shift to Experience-Based Education in eLearning Environment / V. V. Loboda, I. B. Katernyak // 8th World Conference on Educational Sciences (WCES-2016) (4-6 February 2016), Abstract Book. – University of Alcala, Madrid, Spain, 2016. – C. 655-656. Режим доступу до журн.: http://www.wces.info
- Особливості роботи фасилітатора у віртуальному навчальному середовищі / В. В. Лобода // Психолінгвістика в сучасному світі – 2015 : Тези X Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 жовтня 2015 року, Переяслав-Хмельницький) / Відп. ред. Л. О. Калмикова; ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький: ФОП Лукашевич О.М., 2015. – С. 61-62.
- Strategy for entrepreneurship education at Ivan Franko National University “Towards creating innovation hub in IT area” / I. Katernyak, V. Loboda, V. Kukharskyy, Ya.Savula // Сучасні проблеми прикладної математики та інформатики : зб. наук. праць І Міжнародної ХХ Всеукраїнської наук. конф. (7-9 квітня 2014 р.) / Львів : ЛНУ ім. І.Франка, 2014. – 163 с. – С. 18-19.
- Управління знаннями у спільнотах практик / Актуальні проблеми теоретичного та практичного менеджменту в умовах глобалізації : зб. матеріалів тез заоч. науково-практич. конф. (15 березня 2013 р.) / наук. вид.; ЗАТ Львівський інститут менеджменту. – Львів : Ліга-Прес, 2013. – 154 с. – С. 110-112.
- Virtual Deaf Community College – a challenge to deafness and isolation / I. Katernyak, V. Loboda // CADE/AMTEC International Conference 2007 “Connecting in the Global Village. – Session Presenters Bios and Abstracts. – Canada, Winnipeg, University of Alberta, May 13-16, 2007. – http://www.cade-aced.ca/conferences/2007/ – 132 c. – C. 47-48.
Біографія
1995 р. – закінчила з відзнакою Львівський державний університет імені Івана Франка, романо-германську філологію, отримала кваліфікацію: Філолог. Викладач англійської мови та літератури. Перекладач.
09.1993 – 08.1995 – вчитель англійської мови, Львівська академічна гімназія.
1994-1996 – стажування у США, завершила повний курс міжнародної програми “Магістр ділового адміністрування” за спеціальністю “Менеджмент у виробничій сфері” у Львівському інституті менеджменту.
1996 – 2013 – викладач, старший викладач кафедри ділової англійської мови (з 2004 р. – кафедри ділових іноземних мов, з 2011 р. – кафедри гуманітарних дисциплін), Львівський інститут менеджменту.
2000 р. – завершила повний курс навчання з технологій асинхронної навчальної мережі у Коледжі Лойола, Меріленд, США, та курс “Wired Education” у рамках семінару з мережевих технологій (CEENet) у Будапешті, Угорщина.
2001 р. – співзасновниця ГО „Українська система дистанційного навчання”. Відтоді бере участь у міжнародних проєктах як експерт з питань управління знаннями та розвитку і вдосконалення онлайн-навчання. Регулярно проводить семінари та тренінги з питань застосування новітніх ІКТ в освіті.
2003-2007 – у співпраці з підготовленими вчителями та психологами створила й адмініструвала експериментальне навчальне Інтернет-середовище для учнів 15 спецшкіл-інтернатів для дітей із вадами слуху: Сертифікат (2003) ; Сертифікат (2005) ; Сертифікат (2006).
2010 р. – успішно захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук, спеціальність «корекційна педагогіка», за темою: «Навчальне Інтернет-середовище як засіб мотивації мовлення старшокласників з вадами слуху» (науковий керівник – проф. Шеремет М.К.) – Автореферат дисертації.
2013 р. – доцент кафедри початкової та корекційної освіти філологічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка.
02.2015 – 09.2016 — в.о. завідувача кафедри корекційної педагогіки та інклюзії факультету педагогічної освіти.
2018 р. – отримала вчене звання доцента.
Має 28 років науково-педагогічного стажу, є автором понад 75 друкованих праць, серед них 7 – у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus та Web of Science (WoS).
Проекти
Участь у міжнародних проєктах:
Training to Teaching Online in Wartime and After (U-train) Project – a collaboration between universities in Sweden, Ukraine, and Azerbaijan, 2023-2024
Combatting Human Trafficking, International Office for Migration, Mission in Ukraine, 2015-2020 |
Education for Entrepreneurship and Innovation (E4E&I), Swedish-Ukrainian-Georgian Project, 2012-2014 Конференція “Education for Entrepreneurship and Innovation – історія успішних Start-UP’ів” (26.07.2014) |
Decentralization Support in Ukraine (DESPRO), Swiss-Ukrainian Project, 2010-2021 |
Ukrainian Business Development Centres project administered by Malardalen University, Sweden, 2006-2010 X Міжнародний Економічний Форум, Секція 2. Інновації як основа конкурентноздатності регіону (7-8.10.2010) Інститут регіонального розвитку, доповідач (2010) |
Business Management and Distance Education project administered by Loyola College, Maryland, USA |
e-Learning: Knowledge Management in Virtual Learning Environment project founded by the Public Affairs Section of the US Embassy |
ICT in Teaching Practice – Matra Programme, Embassy of the Kingdom of the Netherlands to Ukraine and Moldova |
New Quality of Training and Business Consulting with Effective Use of ICT, Ukraine-Canada SBEDIF Centre |
Active Learning in the Context of Virtual Presence US-Ukrainian-Polish project managed by CEUME and Minnesota University, funded by USAID |
Social Partnerships – Paradigm for Success – the World Bank Project for Ukraine, Belarus and Moldova, 2004 |
Distance Learning in Management Education – project conducted in partnership with Loyola College, Maryland, USA, and administered by the U.S. Department of State |
Нагороди
Отримала численні сертифікати та подяки за розробку, організацію та адміністрування навчальних електронних (дистанційних) курсів та програм:
- від Світового банку (2002 р.) – за організацію онлайн курсу «Соціальне партнерство – парадигма успіху»,
- від Державного фонду сприяння місцевому самоврядуванню в Україні та Швейцарсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» (сертифікати за 2011 р., 2013 р. та 2013 р.; подяки за 2013 р., 2015 р., 2016 р. та 2017 р.) – за плідну співпрацю у впровадженні реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади, реалізації завдань децентралізації України,
- від МВС України та Національної академії прокуратури України (2014 р. та 2018 р.).
У 2015 році отримала грамоту від проф. В.П.Мельника, ректора ЛНУ ім. Івана Франка, за високий професіоналізм і багаторічну сумлінну науково-педагогічну працю.
У 2016 році отримала подяку від імені президента УАКП д.п.н., проф. Синьова В.М. за активну участь у роботі Львівського осередку ВГО “Асоціація корекційних педагогів України”.
У 2018 р. отримала подяку за активну участь у роботі наукового комітету під час Загальнопольської наукової конференції “Wspolczesnie o konsumpcjonizmie” (24 квітня 2018 р. в м. Люблін, Польща).
20.05.2022 отримала Сертифікат за участь у Відкритому просторі “СТАРТАП: підготовка до злету” в рамках “Інноваційної весни України”
22.03.2024 отримала Подяку за організацію та проведення Тижня соціальної роботи, присвяченого Всесвітньому дню соціальної роботи
18.05.2024 р. отримала Подяку від Ректора ЛНУ імені Івана Франка за підготовку переможця І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальності «Соціальна робота» у 2023/2024 н.р.
Методичні матеріали
ЕЛЕКТРОННІ КУРСИ:
Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування та основи конфліктології (231 бакалаври)
Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності (231 бакалаври)
Проєктна діяльність у соціальній та педагогічній сферах (231 бакалаври)
Соціальне підприємництво (231 бакалаври)
Проєктний менеджмент у соціальній роботі (231 магістри)
Професійна комунікація (англ. мовою) (231 магістри)
Тренінг особистісного зростання (012 бакалаври)
Інтерактивні методи навчання (231 бакалаври)
==================================
Інформаційні технології та технічні засоби в освіті (інструкції до лабораторний занять)