Тренінг комунікативності та особистісного зростання (231 Б)
Тип: На вибір студента
Кафедра: соціальної педагогіки та соціальної роботи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 5 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 32 | доцент Лобода В. В. | ФПС-31 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 32 | ФПС-31 | Перга А. А. |
Опис курсу
Як вибіркова складова, вивчення дисципліни дозволить студенту сформувати індивідуальну освітню траєкторію.
Мета вибіркової навчальної дисципліни «Тренінг комунікативності та особистісного зростання» є ознайомлення студентів із загальними основами та методикою проведення тренінгу комунікативності та особистісного зростання як навчальною дисципліною та видом практичної діяльності, показати можливості використання наукових та прикладних психологічних знань у сфері освіти, формувати початкові уміння та навички інформаційно- аналітичної діяльності, розвивати професійне мислення, сприяти професійному самовизначенню та особистісному розвитку студентів.
Завдання курсу:
- виробити навички самопрезентації;
- оволодіти навичками ефективного міжособистісного спілкування;
- сприяти розкриттю власного особистісного потенціалу;
- забезпечити підвищення емоційної стабільності, толерантності, здатності працювати у команді
Рекомендована література
Базова
- Афанасьєва Н.Є., Перелигіна Л.А. Теоретико-методологічні основи соціально-психологічного тренінгу: навчальний посібник. – Харків : НУЦЗУ, – 251 с.
- Бондарєва Л.І. Методичні аспекти розробки та проведення навчального тренінгу студентів у вищій професійній школі / Л. І. Бондарєва //Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2016. – №6. – С.48-58.
- Гринчук О.І. Проблема оптимізації підготовки майбутніх спеціалістів засобами соціально-психологічного тренінгу. Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка Національної АПН України / за ред. С.Д. Максименка. Т.ХІV, част. 2. К., 2012. – С.67-74.
- Карпенко Є. Основи психотренінгу: навч. посібник. – Дрогобич : Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2016. – 80 с.
- Матійків І. М. Основи тренерської майстерності : [навч.-метод. посіб.] / І. М. Матійків, А. І. Якимів, Т. Г. Черняк / За заг. ред. А. І. Якиміва. – Львів : Компанія «Манускрипт», 2012. – 392 с.
- Методичні рекомендації для тренерів щодо розроблення та проведення тренінгів. – К., 2016. – 90 с.
- Ніколаєв Л.О. Тренінгова діяльність психолога : навч.-метод. посіб. – Київ : 7БЦ, 2023. – 150 с.
- Організація і методика соціально-педагогічного тренінгу : Навчальний посібник // Уклад. : О. М. Шевчук. – Умань : ПП Жовтий, 2011. – 133 с.
- Соціально-психологічний тренінг і маніпуляція [Текст]: навч.- метод. посіб. / В.В.Балахтар. – Вижниця : Видавництво «Черемош», 2017. – 432 с.
- Теоретико-методологічні основи соціально-психологічного тренінгу[Текст] : навч. посіб. / Афанасьєва Н. Є., Перелигіна Л. А.; Нац. ун-т цивіл. захисту України. – Харків : ХНАДУ, – 315 с.
- Федорчук В. М. Тренінг особистісного зростання: навч. посіб. / В. М.Федорчук – К. : «Центр учбової літератури», 2017. – 250 с.
Допоміжна
- Бернацька О.Б. „Сім кольорів життя…” Програма арт-терапевтичних занять з підлітками (30 тем). Використання елементів арт-терапії у вихованні самостійності: науково-методичний посібник для педагогів та психологів /О.Б. Бернацька – Миколаїв, – 116 с.
- Гуменюк О.Є. Психологія Я-концепції: Навчальний посібник. – Тернопіль : Економічна думка, 2004. – 310 с.
- Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Практикум. – К., 2008. – 336 с.
Матеріали
Електронний курс: https://e-learning.lnu.edu.ua/course/view.php?id=5759