Методика загальної освіти
Тип: Нормативний
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 | 18 | професор Караманов О. В. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 12 |
Опис курсу
Головною метою навчальної програми курсу “Мектодика загальної освіти”, розробленої для студентів-магістрів ІІ курсу факультету культури і мистецтв є поглиблене ознайомлення майбутніх фахівців з головними питаннями теорії та історії педагогіки, сучасними тенденціями розвитку освіти у контексті вивчення їх профільної дисципліни.
Зміст курсу надає уявлення про цілісну професійну діяльність педагога, його особи, сприяє формуванню гуманістичної спрямованості мислення
Основні завдання курсу – сприяти процесу закріплення студентами базових понять з педагогіки, розумінні психологічних процесів та педагогічних явищ; логічному засвоєнні теоретичних знань та виробленні навичок науково-дослідницької роботі. Певне місце у програмі відводиться проблемам аргументації, доказу, пошуку істини на основі розвитку елементів критичного мислення.
Рекомендована література
- Власова О.І. Педагогічна психологія: Навч. посібник. – К., 2005;
- Волкова Н.П. Педагогіка: Підручник – К., 2003;
- Галузинський В. М., Євтух М. Б. Педагогіка: теорія та історія: Навч. посіб. – К., 1995;
- Драйден Г., Вос Дж. Революція в навчанні. – Львів, 2005;
- Караманов О.В. Методика постановки цілей навчального заняття. – Львів, 2009;
- Карпенчук С.Г. Теорія та методика виховання: Навч. посібник. –К., 1997;
- Кириленко Г. С. Виховання почуттів. – К., 1989;
- Клепко С .Ф. Модернізаційні процеси в сучасній освіті. – К.,2008;
- Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і писхічний розвиток особистості. – К., 1989;
- Кравець В.П. Зарубіжна школа і педагогіка XX ст. – Тернопіль, 1996;
- Кравець В.П. Історія української школи і педагогіки. – Тернопіль, 1994;
- Кузьмінський А., Омеляненко В. Педагогіка: підручник. – К., 2003;
- Ложкін Г. В., Пов’якель Н. І. Психологія конфлікту: теорія і сучасна практика: Навч. посібник. – К., 2007;
- Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення. – К., 2001;
- Мойсеюк Н.Є. Педагогіка. – К., 2002;
- Педагогіка для громадянського суспільства / За заг. ред. д-ра пед. наук Т.Кошманової. – Львів, 2005;
- Педагогічна майстерність / За ред. І.А. Зязюна. – К., 2004;
- Сисоєва С, Соколова І. Нариси з історії розвитку педагогічної думки. – К., 2003;
- Фіцула М.М. Педагогіка: посібник. – К., 2000;
- Ягупов В. В. Педагогіка. – К., 2002;
- Яблонко В. Я. Психолого-педагогічні основи формування особистості. – К., 2008.
Допоміжна
- Барков В. І., Тютюнников А. М. Як визначити творчі здібності людини. – К., 1991;
- Бухлова Н. Як навчити учня вчитися. Поради та рекомендації. – К., 2007;
- Володько Т. Педагогічна культура спілкування вчителів у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи //Рідна Школа – 2005 – № 4;
- Вишневський О. Теоретичні основи сучасної української педагогіки. – Дрогобич, 2003;
- . Гільбух Ю. З. Розумово обдарована дитина. – К., 1993;
- Довгань О. Специфіка кризи особистості у юнацькому віці // Психологія і суспільство – 2004 – № 2 – С. 144-151;
- Корсак К.В. Світова вища освіта. Порівняння і визнання закордонних кваліфікацій і дипломів. – К., 1997;
- Касьяненко М. Д. Педагогіка співробітництва. – К., 1993;
- Карпенчук С. Г. Теорія і методика виховання. – К., 1997;
- Коваленко Є. І., Бєлкіна Н. Історія зарубіжної педагогіки. Хрестоматія. – К, 2006;
- Левківський М. Історія педагогіки. – Житомир, 2007;
- Лозова В.І., Процько Г.В. Теоретичні основи виховання і навчання. – Харків, 1997;
- Лозниця В.С. Психологія менеджменту. – К., 2000;
- Лузан П.Г., Васюк О.В. Історія педагогіки та освіти в Україні. – К., 2010;
- Підласий І.П. Як підготувати ефективний урок. – К., 1995;
- Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок: Інтерактивні технології навчання. – К., 2003;
- Цимбалюк І. Психологія спілкування: Навч. посібник. – К., 2004;