Новітні комунікаційні технології в освіті (англ.мовою) (магістри)

Тип: Нормативний

Кафедра: спеціальної освіти

Опис курсу

На сучасному етапі розвитку системи освіти України «пріоритетом є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечують дальше удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві» (Національна доктрина розвитку освіти. Розділ ІХ «Інформаційні технології в освіті»).

Курс «Новітні комунікаційні технології в освіті» викладається англійською мовою. Його вивчення передбачає розв’язання низки завдань професійної підготовки магістрів початкової освіти, удосконалення якості освітнього процесу в початковій школі за допомогою інтенсифікації навчального-виховного процесу на основі новітніх інформаційних та комунікаційних технологій навчання: розвиток інформаційної культури, оволодіння системою знань, формування професійних умінь та навичок, необхідних для застосування інформаційно-комунікаційних технологій в роботі з молодшими школярами.

Мета курсу – формування інформаційно-комунікаційної компетентності як складової професійної компетентності майбутнього фахівця у галузі початкової освіти.

Завдання курсу:

  • теоретико-методологічні – знання наукових засад побудови освітнього процесу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, їх розумного застосування в роботі з молодшими школярами, впливу освітньо-інформаційного середовища на різні сторони розвитку особистості дитини;
  • когнітивні – поглиблення знань методики застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньо-виховному процесі початкової школи;
  • практичні – удосконалення умінь та навичок використання інформаційно-комунікаційних ресурсів у професійній діяльності.

Під час лекційних, практичних/семінарських занять, індивідуальної та самостійної роботи студенти набувають уміння та навички обробки інформації різними засобами, використання комп’ютерних програм для обробки інформації, використання сучасних ІКТ засобів у плануванні та проведені навчальних занять; удосконалюють навички роботи з ресурсами Інтернет для опосередкованого застосування ІКТ в освітньо-виховному процесі початкової школи.

Навчальна програма передбачає вивчення курсу в процесі поєднання лекційних, семінарських/практичних занять, самостійної і індивідуальної роботи.

Питома вага при вивченні курсу припадає на самостійну роботу студента, що передбачає формування умінь здобуття необхідної інформації та формування нових знань для їх використання в ході вирішення практичних завдань та під час педагогічної практики. Семінарські/практичні заняття мають на меті узагальнення, систематизацію, корекцію знань, засвоєних студентами в процесі лекцій та самостійного вивчення матеріалу. В ході практичних занять відбувається комплексне застосування отриманих знань та оволодіння проектно-конструктивними уміннями.

Кількість годин, відведених навчальним планом на вивчення дисципліни, становить: 16 год.- лекції, 16 год.- практичні заняття. Форма контролю: залік.


(!) Ознайомтесь із системою оцінювання роботи студентів на практичних/семінарських заняттях

Рекомендована література

Основна та додаткова література (перелік)

Technology in Education: An Overview

School Modernization Guide

How to become an eLearning Professional (free e-book)

How Gamification reshapes Learning (free e-book)

Mobile Education. Lessons from 35 education experts

Матеріали

Most popular MOOC platforms:

Лекційні матеріали:

Презентація 1. Effective presentations and Time management

Презентація 2. Making a powerful PPT presentation

Презентація 3. Slide Share

Презентація 4. HTML editor

Презентація 5. MOODLE – LMS for eLearning

Презентація 6. Blogs and Wiki

Презентація 7. Self-presentation in the Academic Environment

Презентація 8. Motivation in Learning

Презентація 9. Mind Mapping

Video by Tony Busan, author of Mind Mapping tool:

 


Практичні завдання для студентів

Ресурси для самостійного опрацювання та обговорення в групах:

Video: Teaching for Understanding: the Role of ICT and e-Learning,
by Martha Stone Wiske Former lecturer at Harvard Graduate School of Education, Harvard University, USA International Seminar e-Learning Around the World:

Video: 21st Century Education:

Video: Rethinking Learning: The 21st Century Learner | MacArthur Foundation:
From cell phone and video games to Facebook and YouTube, digital media are changing the way young people play and socialize in the 21st century:

New Ecology for Education – Communication х Learning

Selected Papers from the HKAECT-AECT 2017 Summer International Research Symposium

New Trends in Educational Technology
A New Ecology for Education: Refocusing Educational Technology Beyond Content (Brad Hokanson)
Are Social Media Alternatives to Learning Management Systems When Teaching Online? (Ana-Paula Correia)
Theoretical Frameworks and Research Methods in the Study of MOOC / e-Learning Behaviours: A Theoretical and Empirical Review (Zhao Xun Song)
New Technologies and Old Professional Development: A Reflection on Emerging Approaches (Jin Mao)
Teaching and Learning Experiences with Technology
Assessment of Student Learning Achievement in Regression Tasks (Ken Li)
Research-Based Design: Case of an Academic E-reader Design (Shuling Li)
Emotional Multimedia Design for Developing Mathematical Problem-Solving Skills (Ka Ho Ng)
Multitasking with ICT Among University Students: An Exploratory Study (Liping Deng)
Communication and the Media
Emoticons and Emotions: Exploring the Roles of Emoticons in Emotional Representativeness, Awareness and Management (Wing-Yan Lau)
Exploring the Relationships Among Peer Influence, Media Influence, Self-esteem, and Body Image Perception (Wing Yi Tsang)
The Roles of Information Seeking and Information Evaluation for Decision-Making Behaviours (Pui-Yi Chiu)
Sharing Data and Knowledge: Exploring Relationships and Difference Among Day, Time, Gender, Place,
and Smartphone Use (Eiswein Tsz Kin Wong)
Internet Plagiarism at the Fingertips? Legal Warning to Professionals and Future Professionals (Kar-wai Tong)

Build a School in the Cloud (by Sugata Mitra) – video

Sugata Mitra makes his bold TED Prize wish: Help me design the School in the Cloud, a learning lab in India, where children can explore and learn from each other — using resources and mentoring from the cloud. Hear his inspiring vision for Self Organized Learning Environments.

Let’s use video to reinvent education (by Sal Khan) – video

Salman Khan talks about how and why he created the remarkable Khan Academy, a carefully structured series of educational videos offering complete curricula in math and, now, other subjects. He shows the power of interactive exercises, and calls for teachers to consider flipping the traditional classroom script — give students video lectures to watch at home, and do “homework” in the classroom with the teacher available to help.

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму