Організація діяльності центрів денного перебування дітей із псиxофізичними порушеннями (спеціальність «016 Спеціальна освіта»)

Тип: На вибір студента

Кафедра: спеціальної освіти

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
23Немає

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
212професор Островський І. П.ФПЛМ-11

Опис курсу

Метою вивчення вибіркової дисципліни «Організація діяльності центрів денного перебування дітей із псиxофізичними порушеннями» є ознайомлення студентів із основними видами центрів денного перебування для осіб з  порушеннями психофізичного розвитку та організацією соціального супроводу таких осіб.

Дисципліна «Організація діяльності центрів денного перебування дітей із псиxофізичними порушеннями» є вибірковою дисципліною зі спеціальності «016 Спеціальна освіта» для освітньої програми «Логопедія» для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти,  яка викладається в 2 семестрі в обсязі 3 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS)

 

Набуті компетентності за результатом вивчення курсу:

Фахові компетентності:

СК-4. Здатність ефективно взаємодіяти з батьками, колегами, іншими фахівцями у процесі психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами на засадах партнерства.

СК-9. Здатність до організації безпечного і здоров’язбережувального освітнього середовища, у тому числі інклюзивного освітнього середовища.

 

Програмні результати навчання (за освітньою програмою)

РН 6. Встановлювати ефективну взаємодію з батьками, колегами, фахівцями, різними соціальними інституціями з метою забезпечення якості спеціальної та інклюзивної освіти на засадах партнерства.

РН 13. Розробляти та реалізовувати заходи зі створення безпечного і здоров’язбережувального освітнього середовища, забезпечувати його якість та ефективність освітнього процесу з урахуванням особливих освітніх потреб, можливостей та здібностей дітей.

 

Критерії оцінювання та розподіл балів за виконані завдання:

Робота на 8 практичних заняттях: 40 балів

Підготовка 1 індивідуального проєкту – 10 балів

залік 50% семестрової оцінки. Максимальна кількість балів 50

Підсумкова максимальна кількість балів 100

 

Шкала оцінювання: Університету, національна та ECTS

 

Оцінка в балах Оцінка  ECTS  

Визначення

За національною шкалою
Екзаменаційна оцінка, оцінка з диференційованого заліку  

Залік

90 – 100 А

Відмінно

Відмінно

 

 

Зараховано

81-89 В Дуже добре Добре
71-80 С Добре
61-70 D Задовільно Задовільно
51-60 Е Достатньо

 

Знання студента оцінюються за чотирибальною системою: “відмінно”, “добре”, ‘задовільно”, “незадовільно”.

Оцінка “відмінно” ставиться студенту в такому випадку:

дана повна правильна і ґрунтовна відповідь на поставлене теоретичне питання; наведені всі необхідні методологічні, за необхідності графічні матеріали, які розкривають суть поставленого питання; проведено ґрунтовний аналіз проблеми та зроблені висновки в напрямі її вирішення.

Оцінка “добре” ставиться студенту в такому випадку:

правильно і з достатньою повнотою викладено суть поставленого питання; приведені аргументи викладають суть поставленого питання в цілому; вирішує поставлену задачу в повному обсязі; допущено несуттєві неточності у висвітленні поставлених питань.

Оцінка “задовільно” ставиться студенту в такому випадку:

за  загальні  знання   і   розуміння   основного   матеріалу  як  теоретичної,  так  і практичної частини завдання;

у відповідях немає чіткості, логіки і послідовності викладення матеріалу;

не повністю висвітлено суть питання; зокрема, не вистачає необхідних аргументів, які розкривають суть поставлених питань.

 

  1. ЗАСОБИ ДІАГНОСТИКИ УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ
Модульний контроль Максимальна оцінка в балах
Поточний контроль (ПК) Конт-рольний захід (КЗ) – залік Підсумкова оцінка

(ПК+КЗ)

Практичні (семінарські) заняття Індивідуальний проект Разом

балів

(ПК)

  Аудиторна робота Контрольна робота      
1 семестр всього, у тому числі 40 10 50 50 100

 

Оцінювання практичних занять. Студенти можуть отримати  за активну участь у практичних заняттях упродовж семестру 40 балів.

 

Оцінювання індивідуального проекту. Студенту пропонується виконати індивідуальний проект, максимальна оцінка якого становить 10 балів.

 

Жодні форми академічної недоброчесності не толеруються

Рекомендована література

Базова

  1. Островська К.О. Формування соціальних компетенцій у дітей з розладами спектра аутизму. Розділ колективної монографії «Психологія професійної безпеки технології конструктивного самозбереження особистості» / за ред. Ж.Вірної. – Луцьк: Вежа-Друк, 2015. – С.578-587. https://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/09/monografiya_luck_2015.pdf
  2. Островська К. О. Соціальна адаптація дорослих осіб з загальними розладами розвитку : навч. посібник / К. О. Островська. – Львів : «Тріада плюс», 2012. – 576 с. 3. https://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/09/Kn_Zbir.pdf
  3. Островська К. О. Островська К.О. Підтримане проживання неповносправних осіб у громаді. Навчальне видання/ К. О. Островська, І. П.Островський. – Львів, Тріада плюс, 2016. – 108.
  4. Соціально-психологічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в школі: навч. посібник /Холодій О.М., Черкаси, 2014.– 125 c.

Додаткова:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z2057-13

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1181-17 https://www.msp.gov.ua/projects/470/ https://stud.com.ua/74354/sotsiologiya/agenti_instituti_sotsializatsiyil

file:///D:/2020/ooop_2015_9_21.pdf  http://osvita.ua/vnz/reports/sociology/12652/

http://library.ippro.com.ua/attachments/article/352/%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%20%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf

Островська Катерина. Створення центрів супроводу дітей з аутизмом у Карпатському регіоні/ Катерина Островська, Ігор Островський, Лілія Дробіт // Гірська школа Українських Карпат. – 2017. – №16. – С.66-70.

Силабус: Організація діяльності центрів денного перебування дітей із псиxофізичними порушеннями

Завантажити силабус

Силабус: Силабус 2024 Островський

Завантажити силабус