Педагогіка (ф-т культури і мистецтв)
Тип: Нормативний
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 | 16 | професор Караманов О. В. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 16 | Лепех М. Т. |
Опис курсу
Головною метою навчальної програми курсу “Педагогіка”, розробленої для студентів I курсу факультету культури і мистецтв (спеціальність “музичне мистецтво”) є поглиблене ознайомлення майбутніх фахівців з головними питаннями теорії та історії педагогіки, її зв’язків з психологією у контексті вивчення їх профільної дисципліни.
Зміст курсу надає уявлення про цілісну професійну діяльність педагога, його особи, сприяє формуванню гуманістичної спрямованості мислення
Основні завдання курсу – сприяти процесу оволодіння студентами базових понять з педагогіки, розумінні психологічних процесів та педагогічних явищ; логічному засвоєнні теоретичних знань та виробленні навичок науково-дослідницької роботі. Певне місце у програмі відводиться проблемам аргументації, доказу, пошуку істини на основі розвитку елементів критичного мислення.
Рекомендована література
- Власова О.І. Педагогічна психологія: Навч. посібник. – К., 2005;
- Волкова Н.П. Педагогіка: Підручник – К., 2003;
- Галузинський В. М., Євтух М. Б. Педагогіка: теорія та історія: Навч. посіб. – К., 1995;
- Драйден Г., Вос Дж. Революція в навчанні. – Львів, 2005;
- Караманов О.В. Методика постановки цілей навчального заняття. – Львів, 2009;
- Карпенчук С.Г. Теорія та методика виховання: Навч. посібник. –К., 1997;
- Кириленко Г. С. Виховання почуттів. – К., 1989;
- Клепко С .Ф. Модернізаційні процеси в сучасній освіті. – К.,2008;
- Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і писхічний розвиток особистості. – К., 1989;
- Кравець В.П. Зарубіжна школа і педагогіка XX ст. – Тернопіль, 1996;
- Кравець В.П. Історія української школи і педагогіки. – Тернопіль, 1994;
- Ковальчук Л.О., Ковальчук О.Б. Система освіти зарубіжних країн. – Львів, 2003.
- Кузьмінський А., Омеляненко В. Педагогіка: підручник. – К., 2003;
- Курляк І.Є. Українська гімназійна освіта в Галичині.. – Львів, 1997;
- Ложкін Г. В., Пов’якель Н. І. Психологія конфлікту: теорія і сучасна практика: Навч. посібник. – К., 2007;
- Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення. – К., 2001;
- Любар О., Стельмахович М., Федоренко Д. Історія української школи і педагогіки. – К., 2003;
- Мойсеюк Н.Є. Педагогіка. – К., 2002;
- Педагогіка для громадянського суспільства / За заг. ред. д-ра пед. наук Т.Кошманової. – Львів, 2005;
- Педагогічна майстерність / За ред. І.А. Зязюна. – К., 2004;
- Сисоєва С, Соколова І. Нариси з історії розвитку педагогічної думки. – К., 2003;
- Ступарик Б.М. Шкільництво Галичини. – Івано-Франківськ, 1994;
- Фіцула М.М. Педагогіка: посібник. – К., 2000;
- Ягупов В. В. Педагогіка. – К., 2002;
- Яблонко В. Я. Психолого-педагогічні основи формування особистості. – К., 2008.