Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки
Тип: Нормативний
Кафедра: спеціальної освіти
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
4 | Array | ФПС-21 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
4 | ФПС-21 | Цимбала О. М. |
Опис курсу
Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета: сформувати у майбутніх соціальних працівників знання особливостей різних форм проявів девіантної поведінки неповнолітніх та специфіку соціально-педагогічної профілактичної роботи з ними.
Завдання:
– поглиблене вивчення проблеми різних проявів девіантної поведінки неповнолітніх.
– формування умінь та навичок аналізувати різні відхилення у поведінці неповнолітніх, проектувати їх подальший особистісний та соціальний розвиток.
– формування умінь студентів відбирати та ефективно використовувати технології соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки неповнолітніх.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: законодавчі акти щодо соціальної роботи з профілактики девіантної поведінки неповнолітніх; психологічні та соціально-педагогічні особливості неповнолітніх схильних до девіантної поведінки; причини різних прояв девіантної поведінки; особливості неповнолітніх, схильних до девіантної поведінки, спосіб їхнього життя, характерні ознаки; технології профілактично-корекціної та роботи з неповнолітніми схильними до девіантної поведінки;
вміти: користуватися набутими теоретичними знаннями та застосувати їх у практичній роботі; користуватися окремими психодіагностичними та соціально-педагогічними методами вивчення особистості неповнолітніх схильних до девіантної поведінки; встановлювати доцільні стосунки з клієнтами, враховуючи їхні вікові та індивідуальні особливості; виявляти і оцінювати проблеми клієнтів схильних до девіантної поведінки, і допомагати у їх розв’язанні; здійснювати корекційну роботу з особами схильними до девіантної поведінки; розробляти шляхи профілактичної роботи серед неповнолітніх, схильних до девіантної поведінки.
Рекомендована література
Volnova_profilactika deviant.1 chast.Teoriya
Робота з підлітками-девіантами