Технології оцінювання навчально-пізнавальної діяльності учнів/студентів (механіко-математичний факультет)
Тип: Нормативний
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 14 | професор Біляковська О. О. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 14 | професор Біляковська О. О. |
Опис курсу
Мета викладання навчальної дисципліни «Технології оцінювання навчально-пізнавальної діяльності учнів/студентів» полягає в тому, щоби сприяти формуванню у магістрантів цілісного бачення контрольно-оцінювальної діяльності педагога; набуття студентами знань, умінь в організації контролю й оцінювання навчально-пізнавальної діяльності.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Технології оцінювання навчально-пізнавальної діяльності учнів /студентів» є: усвідомлення майбутніми педагогами практичної значущості теоретичних положень про контроль і оцінювання успішності учнів (студентів), сутності і соціальної значущості контрольно-оцінювального компонента у професійній діяльності педагога; вплив стилю педагогічного оцінювання на розвиток і виховання учня (студента); формування потреби в оволодінні педагогічною майстерністю для успішного проведення контрольно-оцінювальних дій й внутрішньої готовності до позитивного сприйняття учня (студента) як суб’єкта навчальної діяльності в процесі контролю й оцінювання.
Рекомендована література
1. Біляковська О. О., Мищишин І. Я., Цюра С. Б. Дидактика вищої школи: навч. посіб. Львів, 2013.
2. Вілмут Дж. Використання портфоліо для навчання та оцінювання: навч. посібн. Київ, 2007.
3. Гончаренко С. Український педагогічний словник. Київ, 1997.
4. Гронлунд Норман Е. Оцінювання студентської успішності. Київ, 2005.
5. Локшина О. І. Контроль та оцінка успішності учнів у школах Західної Європи. Київ, 2002.
6. Лукіна Т. О. Моніторинг якості освіти: теорія і практика. Київ, 2006.
7. Сікорський П. І., Біляковська О. О. Моделювання контрольно-оцінювальних систем у середній школі : монографія. Львів, 2010.
8. Педагогічне оцінювання і тестування. Правила, стандарти, відповідність / Я. Я. Болюбаш, І. Є. Булах, М. Р. Мруга, І. В. Філончук. Київ, 2007.