Біляковська Ольга Орестівна

Посада: в.о. завідувача кафедри кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Науковий ступінь: доктор педагогічних наук

Вчене звання: професор

Телефон (робочий): (032) 239-47-65

Електронна пошта: olha.bilyakovska@lnu.edu.ua

Профіль у Google Scholar: scholar.google.com.ua

Профіль ORCID: orcid.org

Профіль у Scopus: www.scopus.com

Профіль у Web of Science (Publons): www.webofscience.com

Наукові інтереси

Наукові інтереси:

Проблеми освіти, сучасної дидактики; якість освіти; забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців; цифровізація освіти; оцінювання успішності студентів / учнів; порівняльні дослідження в галузі освіти.

Курси

Вибрані публікації

Більше 200 наукових та навчально-методичних публікацій, серед яких:

Монографії, навчально-методичні посібники:

Біляковська О. Інноваційна діяльність як основа професійного розвитку сучасного педагога. Інновації в сучасній освіті: методологія, технологія, дидактичні та виховні аспекти : монографія / за заг. ред. В. В. Іванишин. Кам’янець-Подільський. ЗВО «Подільський державний університет». Рига, Латвія: «Baltija Publishing», 2023. 402 с. ISBN 978-9934-26-300-2

Біляковська О. Якість професійної підготовки як запорука конкурентоспроможності фахівців на світовому ринку праці. Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : монографія / за заг. ред. В. В. Іванишин. Херсон: Олді+, 2022. 422 с. ISBN 978-966-289-635-0

Біляковська О. Система забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів у Республіці Польща та в Україні: порівняльний аналіз : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2020. 440 с. ISBN 978-617-10-0570-9

Bilyakovska O. Professional training of a modern teacher of natural and mathematical sciences: quality focus. Sustainable Education as Way of bringing People Together – Multiple Stories From Europe / eds. V. Haluzyak, R. Kucha, A. Vykhrusch. Łódź: Wydaw. Społecznej Akademii Nauk, 2018. S. 183–202. ISBN: 978-83-64971-50-1

Біляковська О., Мищишин І., Цюра С.  Дидактика вищої школи : навч. посібник. Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2013. 360 с.

Біляковська О. Дидактика середньої школи : текст лекцій і завдання для самоконтролю та контролю. Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2011. 162 с.

Сікорський П., Біляковська О. Моделювання контрольно-оцінювальних систем у середній школі : монографія. Львів: ФОП Корпан, 2010. 178 с.

Статті у фахових виданнях України та зарубіжних виданнях:

Bilyakovska O., Horuk N. (2024). Education as an Open System in The Digital Society. Education and Pedagogical Sciences. №. 1 (185). С. 3–12. https://doi.org/10.12958/2227-2747-2024-1(185)-3-12

Біляковська О. (2024). Професійний розвиток учителів у системі освіти Республіки Польща. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Вип. 212. С. 10–24. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2024-1-212-10-14

Біляковська О., Козловська І., Опачко М. (2024). Цифрова компетентність як чинник якості професійно-педагогічної діяльності викладача. Актуальні питання гуманітарних наук. Вип. 72. Т 2. С. 253–259. https://doi.org/10.24919/2308-4863/72-2-39

Bilyakovska O., Shcherbiak І., Binytska К., Nahorna О. (2023). Ensuring the Quality of Professional Training of Future Teachers in the Сontext of System Approach. ROCZNIK LUBUSKІ. 2023. Т. 49. Cz. 1.Р. 173–183. https://doi.org/10.34768/rl.2023.v491.04

Біляковська О., Дутка Г., Білик О. (2023). Освітні бар’єри у процесі впровадження цифрових технологій навчання: види та характеристики. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Вип. 93. С. 17–21. https://chasopys.ps.npu.kiev.ua/nc-93

Bilyakovska O., Savka I., Kozlovskiy Yu., Paikush M., Bilyk O. (2023). Integration Methods as a Means of Improving the Level of Teachers’ Professional Training. The New Educational Review. Vol. 72. P. 233–243. https://doi.org/10.15804/tner.23.72.2.17

Біляковська О. (2023). Професійна підготовка майбутніх учителів в умовах цифровізації освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Вип. 210. С. 10–14. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2023-1-210-10-14

Bilyakovska O. (2023). Exploring the potential of immersive technologies in university education worldwide / K. Binytska, О. Bilyakovska, O. Yankovych, G. Buchkivska, O. Binytska // CEUR Workshop Proceedings.  Vol. 3482. P. 203–217.https://ceur-ws.org/Vol-3482/paper292.pdf

Bilyakovska O. Ensuring the Accessible Educational Environment under Martial Law: Results of the Survey /  N. Horuk, O. Karamanov. Studies in Comparative Education. 2023. DOI: 10.31499/2306-5532.1.2023.288416

Bilyakovska O. Education as an open system and education as a process of organizing e-learning in the online space in the context of a variable definition of the phenomenon «quality» / T. Miyer, О. Bilyakovska, S. Omelchuk, N. Rudenko, L. Romanenko, Z. Fedirko // AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 2023. Vol. 13. Issue 1. Special XХХIV. P. 69–75. https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/130134/PDF/130134.pdf

Біляковська О., Біницька К. Студентоцентрований підхід як нова парадигма якості освітнього процесу у закладах вищої освіти. Гуманітарний форум : науковий журнал. 2023. Т. 1. № 1. С. 9–14. https://doi.org/10.60022/1(1)-2GF

Біляковська О., Сікорський П. Психолого-педагогічні умови забезпечення принципу наступності навчання учнів у закладах загальної середньої освіти. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2023. Вип. 38. С. 218–231. http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2023.38.11866

Bilyakovska O. Education as an open system and education as a process of organizing e-learning in the online space in the context of a variable definition of the phenomenon “quality”  / T. Miyer, S. Omelchuk,
N. Rudenko, L. Romanenko, Z. Fedirko. AD ALTA. Journal of Interdisciplinary Research. 2023. Vol. 13. Issue 1. P. 69–75. https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/130134/papers/A_10.pdf

Bilyakovska O. Educational Environment: Accessability and Safety / N. Horuk, O. Karamanov. Studies in Comparative Education. 2022. № 2 (44). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2022.270876

Bilyakovska O. Information and Communication Technologies for Training Future Teachers: An Adaptation to the Aspects of the Postmodern Society / L. Bidenko, Y. Burnos, N. Pylypenko-Fritsak, N. Demyanenko. Postmodern Openings. 2022. 13 (3). 106–121.  https://doi.org/10.18662/po/13.3/479

Bilyakovska O. Modern Information Technologies for Teaching and Control of Knowledge Acquisition of Older Preschoolers and Primary School Students / I. Shcherbiak, I. Kuzmа, K. Binytska, O. Halian,
O. Yankovych. 12th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT). 2022. Р. 559–563.  https://doi.org/10.1109/ACIT54803.2022.9912744

Bilyakovska O. Quality management in higher education: Developing the methodology on the basis of total quality management / L. Krymets, О. Saienko, O. Bilyakovska, O. Zakharov, D. Ivanova. Review of Education. 2022. 10. e3322. https://doi.org/10.1002/rev3.3322

Біляковська О. Тест як ефективний засіб оцінювання якості знань студентів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2022. Вип. 204. С. 16–20. DOI: 10.36550/2415-7988-2022-1-204-16-20

Біляковська О. О. Бенчмаркінг як важливий інструмент удосконалення системи управління якістю освіти в університеті. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка. 2021. Вип. 201. С. 10–13. DOI: 10.36550/2415-7988-2021-1-201-10-13

Біляковська О. О. Зовнішній аудит як інструмент удосконалення системи управління якістю в університетах Республіки Польща / О. П. Біницька, О. О. Біляковська. Педагогічний альманах: зб. наук. праць. 2021. Вип. 50. С. 176–188. DOI: https://doi.org/10.37915/pa.vi50.321

Bilyakovska O. Quality control of educational process in higher education institutions: international experience / І. Kolodii, О. Bilyakovska, V. Мironov, І. Baida, В. Buriak. Revista on line de Política e Gestão Educacional. Araraquara.  2021. Vol. 25. N. 3. P. 2493–2505. http://dx.doi.org/ 10.22633/rpge.v25i3.15887

Біляковська О. Забезпечення якості дошкільної освіти як необхідна умова її модернізації. Pedagogika. Studia i Rozprawy. 2021. T. 30. S. 165–178. DOI: http://dx.doi.org/10.16926/p.2021.30.11

Біляковська О. О. Якість університетської освіти як предмет моніторингу. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. Вип. 198. С. 16–19. DOI: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-198-16-19

Bilyakovska O. Higher education strategies for the 21st century: philosophical foundations and the humanist approach / Y. Mielkov, I. Bakhov, O. Bilyakovska, L. Kostenko, T. Nych. Revista Tempos e Espaços em Educação. 2021. Vol. 14 (33). e15524. DOI: https://doi.org/10.20952/revtee.v14i33.15524

Bilyakovska O., Mospan N., Binytska K. Assessment Model of High School Students’ Performance: Experience of Ukraine. Continuing Professional Education: Theory and Practice. 2021. № 3 (68). С. 7–18. DOI: https://doi.org/10.28925/1609-8595.2021.3.1

Біляковська О. О. Якісна професійна підготовка майбутніх учителів у контексті аксіологічної парадигми педагогічної освіти. Педагогічні науки: теорія та практика. 2021. № 2 (38). С. 107–111. DOI: https://doi.org/10.26661/2522-4360-2021-2-17

Bilyakovska О. The Phenomenon of Learning in a Museum in a Modern Educational Space: Opportunities of Using Smart Technologies / O. Karamanov, O. Bilyakovska. Czech-polish historical and pedagogical journal. 2020. Vol. 12. No. 2. P. 146–152. URL: https://journals.muni.cz/cphpjournal/article/view/15552

Біляковська О. Сучасні підходи до забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів. Pedagogika. Studia i Rozprawy. 2020. T. 29. S. 91–102. URL: https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/Pedagogika/article/view/1199/1048

Біляковська О. О. Якість освітнього процесу як чинник підвищення рівня професійної підготовки майбутніх учителів. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич, 2020. Вип. 28. Т. 1. С. 159–165. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863.1/28.208574 URL: http://www.aphn-journal.in.ua/28-1-2020

Біляковська О. О. Якісна професійна підготовка як основа успішної професійно-педагогічної діяльності майбутнього вчителя. Vzdelávanie a Spoločnosť V / Eds. Renáta Bernátová, Tetyana Nestorenko. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2020. S. 148-154. URL: http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova14

Біляковська О. О. Нормативно-правові засади забезпечення якості професійної підготовки майбутніх вчителів. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2020. Вип. 20. Т. 1. С. 86–89. DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085- 2020-20-1-18 URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/20-1-ukr

Біляковська О. О. Методологічні підходи до вивчення системи професійної підготовки майбутніх вчителів у контексті забезпечення якості. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: збірник наук. праць. 2020. Вип. 72. С. 69–73. URL: http://www.chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/72-2019/part_1/18.pdf

Bilyakovska O. Harmonization of pedagogical theory and methodological knowledge as an important constituent of qualitative professional training of future teachers. Kultura – Przemiany – Edukacja. Edukacja. T. VII. Myśl o wychowaniu. Teorie i zastosowania edukacyjne. Rzeszów, 2019. S. 174–183. DOI: 10.15584/kpe.2019.7.12 URL: http://www.ur.edu.pl/storage/file/core_files/2020/4/21/98b305f0490a5681f21742753e3ab3dd/VII-2019.pdf

Біляковська О. О. Компетентнісна парадигма якості професійної підготовки майбутніх вчителів в Україні та Республіці Польща. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. Вип. 183. С. 65–69. URL: https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/430

Біляковська О. О. Концептуалізація якості підготовки майбутніх вчителів в системі професійної освіти Республіки Польща. Педагогічний дискурс: зб. наукових праць. Хмельницький, 2019. Вип. 27. С. 28–34. DOI: 10.31475/ped.dys.2019.27.03 URL: http://ojs.kgpa.km.ua/index.php/peddiscourse/article/view/1018/938

Біляковська О. О. Вища освіта: шлях до забезпечення якості. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2019. Вип. 10. Т. 1. С. 93–96. URL: http://innovpedagogy.od.ua/10-1-ukr

Біляковська О. О. Проблеми якості професійної підготовки майбутніх вчителів: рефлексії польських та українських дослідників. Pedagogika. Studia i Rozprawy. 2019. T. 28. S. 97–110. DOI: https://doi.org/10.16926/р.2019.28.08  URL: https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/Pedagogika/issue/view/68

Біляковська О. О. Професійна підготовка майбутніх вчителів у Республіці Польща: аксіологічний підхід. Витоки педагогічної майстерності. зб. наук праць. Полтава, 2019. Вип. 23. С. 9-13. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13706

Біляковська О. О. Система внутрішнього забезпечення якості університету як основа якісної професійної підготовки майбутніх вчителів у Республіці Польща. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2019. Вип. 14. Т. 1. С. 33–37. DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085- 2019-14-1-6 

URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/14/part_1/8.pdf

Біляковська О. О. Праксеологічний підхід як основа якості професійної підготовки майбутніх вчителів в Україні та Польщі. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Вип. 177. Ч. 1. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. С. 49-53. URL: https://www.cuspu.edu.ua/images/nauk_zapiski/pedagogy/NZ_177_ch_1_2019.pdf

Біляковська О. Контрольно-оцінювальна діяльність у дискурсі професійної підготовки майбутнього вчителя. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Херсон, 2018. Вип. LXXХІV. Том 2. С. 73–77. URL: http://ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_84/part_2/16.pdf

Біляковська О. Освітнє середовище у забезпеченні якості професійної підготовки майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. Вип. 169. С. 19-24. URL: https://www.cuspu.edu.ua/ua/?option=com_content&view=article&id=4284&Itemid=1153

Біляковська О. Якість освіти: до генези поняття. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Херсон, 2017. Вип. LXXVI. Том І. С. 24-28. URL: http://www.ps.stateuniversity.ks.ua/arkhiv-vidannya?id=68

Біляковська О. Якість професійної підготовки майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін: сутність і зміст. Наукові праці ДонНТУ. Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія». Покровськ, 2017. № 2 (21). С. 25-30.

Біляковська О. Якість освіти: історико-педагогічний аспект. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного ун-ту ім. П. Тичини. 2017. Вип. 16. С. 261-367. URL: https://nauka.udpu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/12/Pidhotovka-vchytelya–16.pdf

Біляковська О. Професійна підготовка майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін: якісний вимір. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Херсон, 2017. Вип. LXXХ. Том ІІ. С. 125-129. URL: http://ps.stateuniversity.ks.ua/arkhiv-vidannya?id=84

Біляковська О. Проблема якості освіти в контексті вимог євроінтеграційних процесів. PRACE NAUKOWE Akademii im. J.  Długosza w Częstochowie. Rocznik Polsko-Ukraiński.  Częstochowa – Lwów, 2017. T. XIX. S. 385-392. URL: http://wp.ujd.edu.pl/rocznik/uploads/Makieta%202017%20rpu%20na%20stron%C4%99%20www.pdf

Біляковська О. Вдосконалення професійної підготовки майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін: теоретичний аспект. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 20147. Ч. 3. Вип. 11. С. 3-6. URL: https://phm.cuspu.edu.ua/ojs/index.php/NZ-PMFMTO/article/view/1132

Біляковська О. Професійна підготовка вчителя: виклики та перспективи. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. Kosice. Slovakia, 2017. Vol. 5, No. 2. P. 13-15.

Біляковська О. Особливості дидактичної взаємодії вчителя і учня в освітньому середовищі сучасної школи. Pedagogika. Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie / pod red. K. Rędzińskiego, M. Łapota. Częstochowa, 2016. T. XXV. S. 109-119. URL: http://wp.ujd.edu.pl/pedagogika/uploads/pedagogika25nr2.pdf

Біляковська О. Оцінювання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2013. № 1. С. 95-98. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2013_1_18

Біляковська О., Мищишин І. Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. – 2013. № 46. С. 7-11. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_46_3

Біляковська О. Діалогічний підхід як основа суб’єкт-суб’єктної взаємодії у ВНЗ. Розвиток української та польської освіти і педагогічної думки (ХІХ – ХХІ ст.) : Збірник наукових праць / за ред. Д. Герцюка, І. Мищишин. Львів, 2016. Т. 6. С. 386-392.

Біляковська О. Константи гуманної педагогіки в оцінюванні навчальних досягнень учнів. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2015. № 53. С. 327-332.

Біляковська О. Оцінювання навчальних досягнень учнів: традиції та перспективи. Rocznik Polsko-Ukraiński / pod. red. K. Redzinskiego, D. Hertsyuka. Czestochowa-Lwow: Wydawnictwo im. S. Podobinskiego Akademii im. Jana Dlugosza w Częstochowie, 2015. T. XVII. S. 375-384. URL: http://wp.ujd.edu.pl/rocznik/uploads/Rocznik_17_ca%C5%82o%C5%9B%C4%87.PDF

Біляковська О. Модифікація лекції у сучасному освітньому середовищі. Вища освіта України.  2014. № 3 (54). С. 38-42.

Біляковська О. Педагогічна майстерність учителя (контрольно-оцінювальний аспект). Rocznik Polsko-Ukraiński / pod. red. K. Redzinskiego, D. Hertsyuka. Czestochowa-Lwow : Wydawnictwo im. S. Podobinskiego Akademii im. Jana Dlugosza w Częstochowie, 2014. T. XVI. S. 145-154. URL: http://wp.ujd.edu.pl/rocznik/uploads/Rocznik_p_u_16.pdf

Біляковська О. Модифікація оцінювання у новітньому форматі уроку. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. 2014. Вип. 8. С. 106-108.

Біляковська О. Особливості системи тестування на базі соціального інтернет-підходу. Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. 2013. Вип. 29. С. 77-84.

Біляковська О., Мацевко-Бекерська Л. Діалог культур у фаховій підготовці педагога. Kultura – Przemiany – Edukacja.  T. 1. Myśl o wychowaniu. Teorie i zastosowania edukacyjne. Rzeszów, 2013. S. 150-168. URL:  http://wydawnictwo.univ.rzeszow.pl/product_info.php?products_id=1913

Біляковська О. Контрольно-оцінювальна діяльність учителя: теоретичні аспекти. Педагогічна освіта: теорія і практика. 2013. Вип. 14. С. 336-340.

Біляковська О. Дидактичні вимоги до організації контрольно-оцінювальної діяльності майбутнього вчителя. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2013.  № 8(2). С. 26-31.

Біляковська О. Оцінювання навчальної діяльності школярів: комунікативний дискурс. Імідж сучасного педагога. 2013. № 4. С. 39-42.

Біляковська О. Контрольно-оцінювальна діяльність учителя в дискурсі педагогічної концепції В. О. Сухомлинського. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. 2012. Вип. 18. С. 39-42.

Біляковська О., Лещак Т. Самоосвіта як чинник формування особистості. Myśl i praktyka edukacyjna w obliczu zmian cywilizacyjnych. Т 2. Człowiek i wychowanie w perspektywie wieloetnicznej i wielokulturowej. Rzeszów, 2012. S. 417-424.

Біляковська О. Професійна компетентність учителя як складова ефективної педагогічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2012. №. 7. С. 229-234.

Біляковська О. Інтерактивні технології навчання як ефективний засіб підвищення якості педагогічної підготовки студентів у класичному університеті. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2011. № 4(2). С. 55-60.

Біляковська О. Проблеми педагогічної підготовки викладача вищої школи в умовах інтеграційних освітніх процесів. Науковий вісник Чернівецького університету. Вип. 490.  2009. С. 14-19.

Біляковська О. Використання модульної технології у процесі вивчення математики. Математика в школах України. 2007. № 13-14. С. 30-32.

Біляковська О. Аналіз контролю та оцінювання навчальних досягнень старшокласників у практиці сучасної школи. Рідна школа. 2007. № 3. С. 19-20.

Біляковська О. Впровадження модульної технології у навчальний процес загальноосвітньої школи. LUBELSKI ROCZNIK PEDAGOGICZNY. T. XXV. 2005. S. 37-42.

Наукова біографія

Закінчила механіко-математичний факультет Львівського національного університету ім. Івана Франка. Працювала вчителем математики. Вчитель вищої кваліфікаційної категорії.

2003 – 2007 рр. – навчалась в аспірантурі ЛНУ ім. Івана Франка.

2006 р. – асистент кафедри педагогіки ЛНУ ім. Івана Франка.

2008 р. – захистила кандидатську дисертацію на тему «Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання» за спеціальністю 13.00.09 – теорія навчання. Науковий керівник: доктор пед. наук, професор П. І. Сікорський.

2011 р. – доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки ЛНУ ім. Івана Франка.

2020 р. – захистила докторську дисертацію на тему «Система забезпечення якості професійної підготовки майбутніх вчителів у Республіці Польща та в Україні» за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Науковий консультант: доктор пед. наук, професор, академік НАПН України С. О. Сисоєва.

2021 р. – професор кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи.

Наукові зацікавлення: проблеми освіти, сучасної дидактики; забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців; цифровізація освіти; оцінювання успішності студентів / учнів; порівняльні дослідження в галузі освіти.

Автор понад 200 наукових праць з педагогіки, теорії та методики навчання.

З 2019 р. експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти з акредитації освітніх програм у галузі знань 01 Освіта / Педагогіка.

З 2023 р. експерт Національного фонду досліджень України.

Член ред. колегії наукових журналів «Перспективи та інновації науки (Серія «Психологія», Серія «Педагогіка», Серія «Медицина»)»; «Суспільство та національні інтереси : ел. журнал»; «Гуманітарний форум»; «The Modern Higher Education Review» (включено до переліку електронних наукових фахових видань України (категорія «Б»), науково-метричної бази Index Copernicus).

Наукові стажування та підвищення кваліфікації

2024 р. навчання за програмою підвищення кваліфікації щодо розроблення та експертизи завдань Єдиного фахового вступного випробування / дистанційний експрес-курс  «Основи тестології та розробки тестових завдань» (МОН України, НМЦ ВФПО).

2024 р. – онлайн-навчання за програмою «Інноваційні освітні технології та методики навчання: актуальні питання, досвід упровадження».

2024 р. – стажування за програмою для освітян «Educator Proficiency Program (EDUPRO)».

2024 р. – тренінг у рамках проєкту Еразмус+ (CBHE) «Цифровий університет – Відкрита українська ініціатива» DigiUni тренінг «Enhancing Digital Competencies» на базі Університету імені Адама Міцкевича у Познані (Польща).

2023 р. – онлайн-стажування в межах Міжнародної програми проєкту DigІn.Net 2 (DAAD) «Digital Future: Blended Learning» (Університет прикладних наук Анхальт (м. Кетен, Німеччина).

2023 р. – Нідерландська Академія Бізнесу  (NLBA): дистанційне Міжнародне науково-методичне стажування «Communication as a Factor of Transparency of Social Interaction: Psychological, Historical, legal, Economics and Political Dimensions».

2023 р. – курси «Правничі студії для викладачів».

2023 р. – курси «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти» (базовий, середній і поглиблений рівень).

2022 р. – Інститут педагогіки Природничо-гуманітарного університету у Сєдльцях (Польща) за програмою «Modern education in Poland: from regulatory documents to the peculiarities of the organization».

2021 р. – Вища лінгвістична школа м. Ченстохова (Польща) в рамках Європейського освітнього проєкту «The innovative Methods and Technologies of Teaching: the Newest in the European Educational Practice».

2020 р. – ВНЗ «Український Католицький Університет». Факультет наук про здоров’я.

2019 р. – Інститут педагогіки Вроцлавського університету (Польща).

2017 р., 2018 р. – учасниця семінарів-тренінгів в рамках міжнародного проєкту Еразмус + «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання (ITE-VET)».

2017 р. – Університеті ім. П. Й. Шафарика (м. Кошице, Словаччина) в рамках Міжнародної програми «Інновації у вищій освіті: світові тенденції та регіональний досвід».

2013 р., 2016 р. – Інститут педагогіки Вроцлавського університету (Польща).

Участь у професійних об’єднаннях

Член ГО «Українська асоціація дослідників освіти» (УАДО).

Нагороди

Почесна грамота МОН України (1998 р.)

Грамота Львівського національного університету імені Івана Франка (2015 р.)

Грамота Львівської обласної ради (2025 р.)

Розклад