Theory and Practice of Social Inclusion Магістратура 231 (2021/22)

Тип: Нормативний

Кафедра: спеціальної освіти

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
10Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
1016професор Ферт О. Г.

Опис курсу

Курс «Теорія і практика соціальної інклюзії» призначено для магістрів першого року денної та заочної форми навчання. Предметом вивчення навчальної дисципліни є: стан, тенденції, закономірності розвитку інклюзивного освітнього процесу та забезпечення педагогічної підтримки дітей з порушеннями розвитку в середовищі загальноосвітньої та спеціальної школи . Курс сприятиме формуванню цілісного бачення проблеми включення дитини в освітнє і соціальне середовище у майбутніх фахівців напряму підготовки соціальна робота.

Важливим елементом підготовки сучасного соціального працівника є засвоєння навичок ефективної роботи з родиною дитини з сособливими освітніми потребами, а також з дітьми з вразливих груа населення. Прийоми і методи такої роботи, а також ефективної взаємодії у мультидисциплінарній команді фахівців студенти засвоюють  під час вивчення курсу.

Рекомендована література

 

  1. . Meyen E. L. Special education and student disability / E. L. Meyen & T. M. Skrtic (Eds.) // An introduction. – Denver, CO : Love Publishing Company, 1995. – Р. 33–96. 7
  2. . Migliore A. Sheltered Workshops [Електронний ресурс] / Alberto Migliore // International Encyclopedia of Rehabilitation / J. H. Stone, M. Blouin, editors. – Режим доступу: http://cirrie.buffalo.edu/encyclopedia/en/ article/136/
  3. . Migliore A. Trends in Outcomes of the Vocational Rehabilitation program for Adults With Developmental Disabilities: 1995–2005 / Alberto Migliore, and John Butterworth // Rehabilitation Counselling Bulletin. – 2008. – Vol. 52. – № 1. – Р. 35–44.
  4. . Mock D. The Delusion of Full Inclusion / D. Mock & J. Kauffman // Controversial Terapies for Dvelopmental Dsabilities: Fad, Fasion and Science in Professional Practice. – Mahwah, NJ : Lawrence Erlbaum, 2005. – Р. 113–128.
  5. Moore A. The developing role of the head teacher in English schools: Management, leadership in pragmatism / A. Moore, R. George & D. Halpin // Educational Management and Administration. – 2002. – № 30 (2). – Р. 175–188.
  6. . Murphy J. Restructuring schools: Capturing and assessing the phenomena / J. Murphy. – New York : Teachers College Press, 1991. – 415 р.
  7. . National Disability Rights Network, Segregated & Exploited, A Call to Action! The Failure of the Disability Service System to Provide Quality Work [Електронний ресурс]. – Режим доступу: Available online at http://www.napas.org/en/resources/publications.html
  8. . National Network Mental Health Canada [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nnmh.ca 196. Neil Squire Foundation [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.neilsquire.ca
  9. . New Brunswick Federation Of Home And School Association [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.nbhomeandschool.org
  10.  Nova Scotia Federation of Home & School Associations [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.nsfhsa.org
  11. O’Brien J. A Guide to Lifestyle Planning: Using the Activities Catalogue to Integrate Services and Natural Support Systems. A Comprehensive Guide to the Activities Catalogue / John O’Brien (Ed.). – Pennsylvania : The Maple Press Company, 1987. – 344 р.
  12. Outcomes for students with and without learning disabilities in inclusive classrooms / J. Klingner, S. Vaughn, M. Hughes, J. Schumm & B. Elbaum // Learning Disabilities Research & Practice. – № 1998. – № 13(3). – Р. 153–161.
  13.  Ozmon H. Philosophical foundations of education / H. Ozmon, S. M. Craver. – Upper Saddle River, OH : Merrill / Prentice Hall, 2003. – 397 р.
  14.  Paul L. Integrating School Restructuring and Special Education Reform / L. Paul, D. Evans & H. Rosselli (Eds.). – Orlando, FL : Brace Coll. – 1994. – Vol. 1. – Р. 214–236.
  15. . Phillips J. Education reform-Greek tragedy or Whitehall farce? / J. Phillips // Management in Education. – 2001. – № 15(3). – Р. 32–44.
  16. Presseisen B.A. Unlearned lessons: Current and past reforms for school improvement / B.A. Presseisen. – Philadelphia: Falmer Press, 1985. – 189 р.
  17. Prince Edward Island Home and School Federation [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.edu.pe.ca/peihsf
  18.  Pushing the Employment Agenda: Case Study Research of High performing States in Integrated Employment / Allison Hall, Cohen John Butterworth, Jean Winsor, Dana Gilmore and Deborah Metzel // Intellectual and Developmental Disabilities. – 2007. – Vol. 45. – № 3. – Р. 182–198. 8
  19. Quebec Federation of Home & School Association [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.qfhsa.org 208. Rogan P. Supported Employment and vocational rehabilitation: Merger or Misadventure? / Pat Rogan and Stephen Murphy // Journal of Rehabilitatio. – 1991. – № 57(2). – Р. 39–45.
  20. Rogers C. Learning to be free / C. Rogers // The problem of being human / Ed. by C. Rogers and B. Stevens. – Lafayette, CA : Real People Press, 1967. – Р. 198–221.
  21. Schools as collaborative cultures: Creating the future now / A. Lieberman (Ed.). – Philadelphia : Falmer Press, 1990. – 278 р.
  22. Self-employment: An under-utilised vocational rehabilitation strategy / Elizabeth Kendall, Nicholas Buys, Jill Charker and Sarah MacMillan // Journal of Vocational Rehabilitation. – 2006. – № 25. – Р. 197–205

Матеріали

inclusive-society. Методичні матеріали

IndyvidualnaProgramaRozvytru. Методичні матеріали

DF. Методичні матеріали

ADHD. Методичні матеріали 

ASD. Методичні матеріали

Силабус:

Завантажити силабус