Тренінг креативності та розвитку критичного мислення (012 «Дошкільна освіта»)
Тип: На вибір студента
Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 24 | доцент Цюра С. Б. | , ФПД-32 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 24 | доцент Цюра С. Б. | |
ФПД-32 | доцент Цюра С. Б. |
Опис курсу
Мета курсу оволодіння креативним мисленням та функціональною моделлю
критичного мислення, що базується на ґрунті цінностей, усвідомленості,
самостійності, рефлексивності, цілеспрямованості, контрольованості,
самоорганізованості когнітивних дій.
Основними завданнями є оволодіння студентами:
– знаннями про креативність і її ознаки, такі її особливості як легкість,
гнучкість, оригінальність, точність, підходи до розвитку творчого мислення,
вміннями стимулювання і уплавління несвідомими детермінантами
творчості;
– знаннями основні характеристики критичного мислення, метакогнітивні
вміння і функціональну модель критичного мислення, вміннями
застосовувати техніки критичного мислення,