Тренінг креативності та розвитку критичного мислення (012 «Дошкільна освіта»)

Тип: На вибір студента

Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
54Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
524Array, ФПД-32

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
524
ФПД-32

Опис курсу

Мета курсу оволодіння креативним мисленням та функціональною моделлю
критичного мислення, що базується на ґрунті цінностей, усвідомленості,
самостійності, рефлексивності, цілеспрямованості, контрольованості,
самоорганізованості когнітивних дій.
Основними завданнями є оволодіння студентами:
– знаннями про креативність і її ознаки, такі її особливості як легкість,
гнучкість, оригінальність, точність, підходи до розвитку творчого мислення,
вміннями стимулювання і уплавління несвідомими детермінантами
творчості;
– знаннями основні характеристики критичного мислення, метакогнітивні
вміння і функціональну модель критичного мислення, вміннями
застосовувати техніки критичного мислення,

Силабус:

Завантажити силабус