Лабораторія кабінет розвивальних технологій

  • Про лабораторію
  • Співробітники
  • Методичні матеріали
  • Дослідження

Створення Лабораторії кабінету розвивальних технологій.

У корпусі по вул.Антоновича проведено ремонт двох аудиторій (коштом ЛНУ).  Ці дві аудиторії виконують функції «лабораторії дошкільної\дитячої освіти».  Аудиторії обладнані під дитячі кімнати (килими, меблі, зручності, іграшки, ігри, методичні матеріали).

У цих аудиторіях студенти  проводять лабораторні та практичні заняття, на яких доступно працюють із технологіями та методиками освіти дітей дошкільного віку та початкової школи.

Студенти ІІІ-ІV курсів ведуть модельні розвиваючі заняття для дітей (творчий розвиток, математичний розвиток, розвиток мовлення, вивчення англійської мови).

Планується розробити вибіркові та додаткові дисципліни, які підсилюватимуть формування компетентностей студентів для роботи у нетипових закладах освіти та інноваційних освітніх проектах (приватні школи та садки, позашкільні заклади, заклади неформальної освіти, дистанційне навчання), навчати створювати незалежні освітні продукти та надавати сучасні освітні послуги.

Плануємо розробити проактивні академічні програми (дисципліни), які знайомлять студентів із новаціями у реформах освіти країн Європи.

Співробітники

завідувач (сумісник)БУЩАК Ігор Миколайовичзавідувач (сумісник)

Методичні матеріали

Кабінет розвивальних технологій

(аудиторія 8, корпус по вул.Антоновича).

У аудиторії проводяться (практичні ) заняття із таких дисциплін:

  • «Педагогіка дошкільна»
  • «Теорія та методика музичного виховання»
  • «Теорія та методика фізичного виховання»
  • «Логопедія з практикумом»
  • «Фізична реабілітація осіб з порушенням мовлення»
  • «Музикотерапія з практ. та основами логоритміки»
  • «Медіатехнологія основи рефлексивного підходу»
  • відкриті практичні заняття

Заняття проводяться для студентів груп ФПД, ФПШ, ФПЛ, ФПС ІІ, ІІІ та IV курсів

Аудиторія може вмістити до 25 студентів одночасно.

Для рухливих ігор чи інших практик аудиторія може вмістити 15-20 студентів
(залежить від програми навчального заняття). Під час групової роботи за наявними
столами можна розмістити до 25 студентів

Використання аудиторії 8 (кабінет розвивальних технологій) рекомендовано для:

  • занять студентів ІІ-ІV курсів,
  • занять із методик (дошкільної освіти, початкової освіти),
  • проведення залікових занять, проведення ранкових зустрічей, проведення
    модельних занять та демонстраційних занять розвивальних технологій,
  • інструктажу та захисту практики,
  • ігрових, релаксаційних хвилин під час лекцій чи практичних занять (якщо
    аудиторія вільна),
  • для зустрічей із вихователями дошкільної освіти та вчителями початкової освіти,
  • інше.
  • Характеристика та опис аудиторії (кабінет розвивальних технологій)

Дидактичні набори

  • Дидактичний матеріал Фрідріха Фребеля
  • Набір дидактичних ігор та матеріал для вивчення математичних уявлень та понять
  • Набір дидактичних ігор та матеріал для розвитку мовлення
  • Реманент для рухливих ігор (мячі різної ваги, розміру, обручі, палиці, стрічки)
  • Бібліотечка дитячої, педагогічної, освітянської та художньої літератури.

Облаштування

  • Мякі елементи (мячі-фітболи, поролонові мати, подушки). На підлозі розстелений
    килим,
  • Встановлено велике дзеркало, встановлено вішаки для верхнього
    одягу. У аудиторії є перезувне взуття (“резинові” тапки та набір бахіл).
  • На шафах встановлені дверні замки (викладачі можуть отримати собі шафу для
    зберігання предметів чи приладь для проведення занять).
  • Технічне забезпечення
  • Працює кольорова друкарка (сканер, копіювач та принтер).
  • Аудіо-колонка.
  • Розташована рухома дошка для спеціальних маркерів.
  • Є темні штори, які можна встановити на вікна для перегляду фільмів чи
    сенсорних (релаксаційних) занять.
  • Електричний чайник для підігріву води.
  • Рухомий та стаціонарний комоди. Є два студентські столи (для роботи
    групами).

Дослідження