Актуальні проблеми дошкільної освіти (012 Дошкільна освіта)
Тип: Нормативний
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 32 | доцент Лозинська С. В. | ФПД-41, ФПД-42 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 16 | ФПД-41 | доцент Лозинська С. В. |
ФПД-42 | доцент Лозинська С. В. |
Опис курсу
Зміст навчальної дисципліни розроблено таким чином, щоб надати здобувачам вищої освіти необхідні знання, обов’язкові для того, щоб аналізувати сутнісні особливості та основні виклики, з якими вони будуть зустрічатися у практиці роботи, та педагогічно доцільно розв’язувати проблеми в системі дошкільної освіти задля досягнення визначених цілей і результатів. Тому заплановано актуальні проблеми дошкільної освіти розглядати у зв’язку з розкриттям завдань дошкільного етапу становлення особистості дитини, умовами забезпечення її розвитку, провідною роллю виховання та навчання у соціалізації дошкільників, створенням з цією метою адекватного розвивального середовища в закладі дошкільної освіти, врахуванням широкої системи детермінант результативності дошкільного виховання.
Рекомендована література
Основна література:
1. Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія і практика : навч. посіб. / за ред. С. Нікітчиної. К.: Видавничий дім «Слово», 2014. 368 с. 2. Аніщук А. Актуальні проблеми дошкільної освіти. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015. 152 с. 3. Базовий компонент дошкільної освіти: Наук. кер. Піроженко Т. О; авт.. кол.: Байєр О.М., Безсонова О.К., Брежнєва О.Г., Гавриш Н.В., Загородня Л. П., Косенчук О. Г. ― К.: Видавництво, 2021. – 26 с. Додаткова література: 1. Дитячий садок-школа: актуальні проблеми наступності / Н.Лисенко, І. Шоробура, Л. Пісоцька та ін. К.: Слово, 2014. 472 с. 2. Козак Л., Швидка І. Якість дошкільної освіти на сучасному етапі. Освітологічний дискурс. 2019. № 3-4 (22-23). С. 198-208. 3. Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку / НАПН України. К.: ФОП Ференець В.Б., 2020. 44 с. 5. Крутій К. Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти в дошкільному навчальному закладі: монографія. Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2006. 172 с. 6.Крутій К. Реформування, модернізація і парадигми дошкільної освіти в Україні: теоретичні засади і погляд у майбутнє. http://ukrdeti.com/ 8. Низковська О. Нормативні засади діяльності експериментальних дошкільних навчальних закладів. Дитячий садок. 2009. № 29-31 (509-511), серпень. С. 33-35. 9. Фроленкова Н. Якість дошкільної освіти в Україні: феномен поняття. Молодий вчений. 2015. № 2 (17). C. 116–118. Internet-джерела: 1. https://mon.gov.ua/ua/tag/doshkilna-osvita 2. https://imzo.gov.ua/osvita/doshkilna-osvita/programno-metodichne-zabezpechennya/ |