Історія дошкільної педагогіки (0101 “Педагогічна освіта”)
Тип: Нормативний
Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
4 | 4.5 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
4 | 32 | доцент Караманов О. В. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
4 | 64 | ФПД-21 | доцент Караманов О. В. |
ФПД-22 | доцент Караманов О. В. |
Опис курсу
Головною метою навчальної програми курсу “Історія дошкільної педагогіки”, розробленої
для студентів IІ курсу факультету педагогічної освіти (напрям підготовки “дошкільна
освіта”) є розкриття закономірностей і специфіки творчої педагогічної діяльності вчителя-
вихователя в історичній ретроспективі. Зміст курсу надає уявлення про цілісну
професійну діяльність педагога, його особистості, сприяє формуванню гуманістичної
спрямованості мислення. Основні завдання курсу – сформувати у студентів цілісну
систему знань про історію дошкільної освіти; розкрити методологію творчої педагогічної
діяльності вчителя-вихователя в історичній ретроспективі; надати уявлення про
різноманіття методів вивчення та організації та творчої діяльності вчителя та учнів,
вихователя та вихованців у навчально-виховному процесі; забезпечити оволодіння
майбутніми педагогами вміннями здійснювати науково-пошукову діяльність, розвивати
свій творчий потенціал; розкрити специфічні ознаки, притаманні творчій діяльності
вчителя-вихователя; сформувати у майбутніх педагогів цілісну наукову картину світу,
професійний педагогічний світогляд.