Методика розвитку критичного мислення (013 «Початкова освіта»)
Тип: На вибір студента
Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 8 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 48 | доцент Цюра С. Б. | ФПШ-31, ФПШ-32 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 48 | ФПШ-31 | доцент Цюра С. Б. |
ФПШ-32 | доцент Цюра С. Б. |
Опис курсу
Мета курсу оволодіння функціональною моделлю критичного мислення, що
базується на ґрунті цінностей, усвідомленості, самостійності, рефлексивності,
цілеспрямованості, контрольованості, самоорганізованості когнітивних дій
Основними завданнями є оволодіння:
знаннями про основні мислительні процедури і стратегії мислення;
метакогнітивними вміннями і техніками критичного мислення;
методичними засадами формування в учнів початкової школи системи
метакогнітивних умінь та початкових основ критичного мислення