Основи науково-педагогічних досліджень (ф-т педагогічної освіти)
Тип: Нормативний
Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
3 | 24 | доцент Горук Н. М. | ФПЛ-21, ФПЛ-22 |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 24 | ФПЛ-21 | доцент Горук Н. М. |
ФПЛ-22 | доцент Горук Н. М. |
Опис курсу
Курс «Основи науково-педагогічних досліджень» спрямований на ознайомлення студентів з основами теорії пізнання та особливостями організації наукової роботи. В процесі вивчення курсу майбутні фахівці опанують загальними відомостями про методологічні основи, провідні закономірності, проблеми й протиріччя розвитку педагогічної науки; організацію й планування науково-дослідної роботи; основні види, принципи, етапи, методи здійснення науково-педагогічного дослідження та способи презентації його результатів.
Рекомендована література
Базова
- Білоусова Т.П., Маркітантов Ю. О. Основи наукових досліджень: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т.П. Білоусова, Ю.О. Маркітантов.— Кам’янець-Подільський, 2004. — 120с.
- Вербовський В.В. Як правильно підготувати наукове дослідження: навч. метод. посіб. для студ. і магістрантів / В. В. Вербовський. — Луганськ : Альма-матер, 2007. — 123с.
- Лузан П.Г. Основи науково-педагогічних досліджень / П.Г. Лузан, І.В. Сопівник, С.В. Виговська. – К., 2012. – 219 с.
- Методологічні засади педагогічного дослідження: монографія / авт. кол. : Є. М. Хриков, О. В. Адаменко, В. С. Курило та ін. ; за заг. ред. В. С. Курила, Є. М. Хрикова ; Держ. закл. „Луган.нац. ун-т імені Тараса Шевченка”. – Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2013. – 248 с.
- Основи методології та організації наукових досліджень: Навч. посіб. для студентів, курсантів, аспірантів і ад’юнктів / за ред. А. Є. Конверського. — К.: Центр учбової літератури, 2010. — 352 с.
- Сисоєва С.О. Методологія науково-педагогічних досліджень: Підручник / С.О. Сисоєва, Т.Є. Кристопчук. – Рівне: Волинські обереги, 2013. – 360 с.
- Цехмістрова Г.С. Основи наукових досліджень. Навчальний посібник / Г.С. Цехмістрова – Київ: Видавничий Дім «Слово», 2004. – 240 с.
Допоміжна:
- Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження: Методологічні поради молодим науковцям / С.У. Гончаренко. – Київ – Вінниця : ДОВ „Вінниця”, 2008. – 278 с.
- Кловак Г.Т. Основи педагогічних досліджень: навч. посіб. / Г.Т.Кловак – Чернігів: Чернігівський держ. центр науково-технічної і економічної інформації, 2003. – 260 с.
- Наукова проблема та обґрунтування теми дослідження. Гіпотези у наукових дослідженнях [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.info-library.com.ua/books-text- 8409.html – Назва з екрана.
- Образцов П.И. Методы и методология психолого-педагогического исследования / П.И. Образцов. – СПб.: Питер, 2004. – 268 с.
- Про критерії оцінювання педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / С.У. Гончаренко. – Режим доступу: http://ukped.com/skarbnichka/781.html. – Назва з екрана.
- Рудницька О.П. Основи педагогічних досліджень : навчально-методичний посібник / О.П. Рудницька, А.Г. Болгарський, Т.Ю. Свистельнікова. – К., 1998. – 193 с.
- Сидоренко В.К. Основи наукових досліджень: навч. пос. / В.К. Сидоренко, П.В. Дмитренко – К.: РННЦ “ДІНІТ”, 2000. – 259 с.
- Фіцула М. М. Педагогіка : посібник / М. М. Фіцула. – К. :Видав. Центр „Академія”, 2000. –544 с.
- Щербань П. М. Прикладна педагогіка : навч.-метод. посіб. / П. М. Щербань. – К. : Вища шк., 2002. – 215 с.
- http://osvita.ua/vnz/reports/sociology/12308
- http://www.info-library.com.ua/books-text-8409.html
- Creswell, John W. Educational research : planning, conducting, and evaluating quantitative and qualitative research / John W. Creswell.— 4th ed. – Boston: Pearson Education, 2012. – 650 p.