Педагогіка (механіко-математичний ф-т)
Тип: Нормативний
Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
4 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
4 | 32 | доцент Мищишин І. Я. | , |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
4 | 16 | доцент Мищишин І. Я. | |
Опис курсу
Дисципліна розроблена для студентів ІІ курсу механіко-математичного факультету, спеціальності “Середня освіта”.
Метою курсу є: формування у студентів педагогічного мислення, оволодіння знаннями, уміннями й
навичками психолого-педагогічного аналізу навчально-виховного процесу, розвиток
розуміння сутності педагогічної діяльності як організації взаємодії вчителя з учнями у ролі
рівноправних суб’єктів, партнерів.
Основними завданнями вивчення дисципліни “Педагогіка” є:
- оволодіння студентами знаннями теоретичних основ педагогічного процесу;
- сучасного освітнього простору; основних дидактичних систем; методів, засобів та
форм організації навчання; філософських основ сучасного українського виховання; - формуванні адекватного розуміння процесів навчання та виховання як педагогічної
взаємодії суб’єктів обопільної діяльності; - застосуванні набутих теоретичних знань у конкретних видах практичної діяльності
під час проходження педагогічної практики.
Рекомендована література
Базова
- Вишневський Омелян. Теоретичні основи сучасної української педагогіки. Посібник для студентів вищих навчальних закладів. – Дрогобич:, 2003. – 528 с.
- Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація: Навч. пос. К., 2006.
- Ковальчук Л. Основи педагогічної майстерності. – Львів, 2007
- Максимюк С.П. Педагогіка. – Київ: Кондор, 2005. 667 с.
- Мойсеюк Н. Є. Педагогіка. Навчальний посібник. 2-е вид. – 1999 р. – 350 с.
- Підласий І.П. Практична педагогіка або три технології -К.: Вид. Дім «Слово», 2004. -616 с.
- Фіцула М.М. Педагогіка : навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К.: Видавничий центр „Академія", 2001. – 528 с. (Альма-матер).
- Додаткова
- Гірник А., Бобрю А. Конфлікти: структура, екскалація, злагодження. К., 2003
- Грабовська Л.С. Равчина Т.В. Конфлікти без насильства. Львів, 2001
- Зайченко І.В. Педагогіка. К., 2016.
- Заячківська Н.М. Зміст освіти в середній загальноосвітній школі: Навч. метод. матер.-Львів, 2001
- Ковальчук Л.О., Ковальчук О.Б. Система освіти зарубіжних країн: Навчальний посібник. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2003. – 136 с.
- Ковальчук О.Б. Діагностування результатів навчання. Навчальний посібник. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2004. – 153с.
- Любар О.О., Стельмахович М.Г., Федоренко Д.Т. Історія української школи і педагогіки. Навчальний посібник. – К.: т-во „Знання", КОО, 2003. – 450 с. – (Вища освіта ХХІ століття)