Педагогіка і психологія вищої школи (історичний ф-т, 6 курс)
Тип: Нормативний
Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 16 | доцент Цюра С. Б. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 32 | доцент Цюра С. Б. |
Опис курсу
Спеціальність: 032 «Історія та археологія»
Спеціалізація: «Карпатський регіон: археологія та етнологія»
«Світова історія: минуле та виклики сучасності»
Факультет історичний, магістри І курс
Метою викладання дисципліни є вироблення магістрами особистісної концепції педагогічної діяльності у закладі вищої освіти, що є основою для систематизації психологічних та педагогічних знань і умінь, практичного досвіду. Основними завданнями є: формування знань про принципи та чинники розвитку психічних якостей, пізнавальних процесів та індивідуальних особливостей у юнацькому та дорослому віці; систематизація знань про вищу освіту як ключовий етап професійного розвитку особистості, її професійного мислення, компетентності та самосвідомості;формування знань психолого-педагогічних засад, умінь та навиків організації навчально-виховного процесу у вищій школі; набуття студентами умінь психолого-педагогічного аналізу та прийняття педагогічно доцільних рішень; формування у магістрів особистісного ставлення до гуманістичних цінностей викладача вищої школи та концептуального бачення власної викладацької діяльності.