Звіт про корекціійно-реабілітаційну практику студентів спеціальності «Соціальна педагогіка»
«Практика під час навчання – це завжди непередбачувані зустрічі, цікавий досвід, самостійні кроки на професійній ниві». Саме так характеризували результати корекціійно-реабілітаційної практики студенти 4 курсу спеціальності «Соціальна педагогіка» на звітній конференції (керівники практики – Фалинська З.З., Корнят В.С., Субашкевич І.Р.).
Впродовж чотирьох тижнів студенти знайомилися з особливостями соціально-педагогічної діяльності у спеціалізованих закладах, що здійснюють корекційно-реабілітаційну роботу з дітьми, які потребують особливої опіки; мали нагоду формувати навички роботи з дітьми з особливими потребами, оволодівати сучасними методами, формами організації роботи соціального педагога / соціального працівника / практичного психолога з дітьми з особливими потребами, дітьми сиротами та дітьми, позбавленими батьківської опіки, дітьми, що мають відхилення у поведінці – в умовах, максимально наближених до реальних умов майбутньої практичної діяльності.
Студенти були скеровані для проходження практики у такі корекційно-реабілітаційні установи:
- Притулок для дітей відділу у справах дітей Львівської обласної державної адміністрації,
- середню школу-інтернат №2,
- середню загальноосвітню школу №82,
- навчально-реабілітаційний центр «Джерело»,
- приватний дитячий будинок «Благодать»,
- Громадську організацію «Львівський центр піклування про дітей».
Студенти зазначали, що в цих установах працюють віддані фахівці, які охоче ділилися навиками роботи, для них були створені сприятливі умови для проведення діагностичної, корекційної, розвивальної роботи як індивідуально, так і в групі. Найбільший досвід, який вони винесли з практики, стало: «Щоб бути добрим фахівцем, треба любити дітей».
Для більш детального ознайомлення про проведену студентами роботу пропонуємо їх презентації: