Основи інтегрованого навчання з методикою (013«Початкова освіта»)
Тип: Нормативний
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | 32 | Подановська Г. В. | ФПШ-31, ФПШ-32 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
6 | 32 | ФПШ-31 | Подановська Г. В. |
ФПШ-32 | Подановська Г. В. |
Опис курсу
Програму вивчення навчальної дисципліни «Основи інтегрованого навчання з методикою» складено відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра 013 «Початкова освіта».
Метою викладання навчальної дисципліни є: ознайомлення здобувачів вищої освіти з нормативними документами, які визначають зміст інтегрованого навчання, поняттями «інтеграція» та «інтегроване навчання», основними підходами і методами інтегрованого навчання; виявлення спільного і відмінного між інтегрованим навчанням і міжпредметними зв’язками; формування умінь і навичок моделювання інтегрованого освітнього середовища.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Основи інтегрованого навчання з методикою» є:
— дати знання про структуру, зміст, характер, методику і специфіку інтегрованого навчання;
— розкрити шляхи реалізації інтегрованого навчання в початковій школі;
— формувати у здобувачів вищої освіти уміння і навички моделювання інтегрованого освітнього середовища;
— розкрити сутність поняття «інтеграція», «інтегроване навчання», «міжпредметні зв’язки», «тематичний підхід», «діяльнісний підхід», «критичне мислення», «інтегрований урок»;
— розширювати світогляд майбутніх вчителів початкових класів;
— формувати у здобувачів вищої освіти навички використання навчального матеріалу в конкретних умовах педагогічної ситуації;
— формувати уміння наукового аналізу педагогічної діяльності.
Відповідно до вимог освітньо-професійної програми здобувачі вищої освіти повинні:
знати:
— нормативно-правову базу, зміст, мету, завдання інтегрованого навчання;
— принципи та основні форми організації інтегрованого освітнього середовища в початкових класах;
— основні підходи і методи інтегрованого навчання;
— особливості організації та здійснення самоаналізу педагогічної діяльності.
уміти:
— складати конспекти інтегрованих уроків;
— моделювати інтегровані уроки;
— творчо підходити до розв’язання педагогічних ситуацій;
— володіти прийомами аналізу конспектів інтегрованих уроків та уроків;
— продуктивно та самостійно працювати, успішно займатись самоосвітою;
— виявляти педагогічні здібності.