Подановська Галина Володимирівна
Посада: доцент кафедри початкової та дошкільної освіти
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Телефон (робочий): (032)239-42-30
Електронна пошта: halyna.podanovska@lnu.edu.ua
Профіль у Google Scholar: scholar.google.com
Профіль ORCID: orcid.org
Профіль у Facebook: www.facebook.com
Наукові інтереси
Формування комунікативної компетентності здобувачів освіти на уроках літературного читання; шляхи формування читацьких інтересів в молодших школярів; використання інноваційних методів на уроках у початковій школі
Курси
- Basics of Social Culture and Pedagogical Ethics (integrated course)
- Дитяча література з методикою навчання 013 Початкова освіта 2023-2024
- Методика навчання інтегрованого навчання "Я досліджую світ""
- Методика навчання української мови та читання (013 «Початкова освіта»)
- Основи інтегрованого навчання з методикою (013«Початкова освіта»)
- Основи соціокультури та педагогічної етики (інтегрований курс)
Публікації
Публікації у фахових наукових виданнях України
- Подановська Г. Психолого-педагогічні та методичні умови формування основ читацької самостійності молодших школярів. Педагогіка і психологія професійної освіти: науково-методичний журнал. Львів. 2012. №6. С. 96 – 102.
- Подановська Г. Формування комунікативної компетентності молодших школярів на основі взаємозв’язку уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкою. Вісник Львівського університету: збірник наукових праць. Серія педагогічна. Львів. 2017. Вип. 32. С. 565 – 572.
- Подановська Г. Сутність та структура комунікативної компетентності особистості молодшого школяра. Освітні обрії: щомісячний науково-педагогічний журнал. Івано-Франківськ. 2019. №2 (49). С. 36 – 40.
- Подановська Г. Характеристика моделі формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти. Молодь і ринок: науково-педагогічний журнал. Дрогобич. 2021. №1 (187). С. 139 –144.
Статті у наукових періодичних виданнях іноземних держав
Методичні рекомендації
Статті, тези конференцій
- Геруля Г. Шляхи літературного розвитку молодших школярів. Початкова школа: науково-методичний журнал. Київ. 2008. №5. С. 48 – 50.
- Геруля Г. Літературознавча компетенція – основа літературного розвитку школярів. Початкова школа: науково-методичний журнал. Київ. 2010. №3. С. 7–10.
- Подановська Г. Підготовка студентів до формування літературознавчої компетенції як основи літературного розвитку молодших школярів. Педагогіка і психологія професійної освіти: науково-методичний журнал. Львів. 2012. №1. С. 123 – 131.
- Подановська Г. В. Урок читання як основна форма літературного розвитку молодших школярів. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. Budapest, Hungary, 2015. ІІІ (34). Р. 53 – 56.
- Подановська Г. Взаємозв’язок уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкою як засіб літературного розвитку молодших школярів. Вісник Львівського університету: збірник наукових праць. Серія педагогічна. Львів. 2016. Випуск 31. С.264 – 271.
- Подановська Г. Урок читання як основна форма літературного розвитку молодших школярів. Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. ЛНУ імені Івана Франка. Львів, 2016. Випуск 1. С. 9 – 13.
- Подановська Г. В. Особливості роботи над формуванням комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках літературного читання. Молодий вчений: науковий журнал. Херсон. 2017. №2 (42). С. 529 – 532.
- Подановська Г. В. Модель формування комунікативної компетентності учнів на уроках літературного читання у початковій школі. Eurasian scientific congress: VIII International scientific and practical conference (9 – 11 August, 2020). Barcelona, Spain. 2020. Р. 258 – 264.
- Подановська Г.В. Комунікативна компетентність здобувачів початкової освіти як лінгводидактична проблема // Модернізація мовно-літературної освіти: досвід, проблеми, перспективи: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції педагогічних, науково-педагогічних працівників та студентів (м. Чернігів, 21-22 лютого 2022 р.). Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2022. С. 302-304.
Біографія
У 2007 році отримала базову вищу освіту за спеціальністю “Педагогічна освіта” та здобула кваліфікацію бакалавра педагогічної освіти, вчителя початкової школи.
З 2007 по 2008 р. – магістрантка Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за спеціальністю “Початкове навчання”, здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача дисциплін початкового навчання.
У 2009 році була зарахована до аспірантури ТНПУ ім. В.Гнатюка, яку закінчила у 2016 році зі спеціальності 13.00.02 Теорія та методика навчання української мови.
З 2008 року – викладач фахових дисциплін початкової освіти Відокремленого структурного підрозділу”Педагогічний фаховий коледж Львівського національного університету імені Івана Франка” (з 2022 р. – сумісник).
Наукові досягнення:
17 вересня 2021 року відбувся захист кандидатської дисертаціїна тему «Формування комунікативної компетентності молодших школярів на основі взаємозв’язку уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкою» зі спеціальності13.00.02 Теорія та методика навчання (українська мова).