Методика навчання української мови та читання (013 «Початкова освіта»)
Тип: Нормативний
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 3 | Немає |
4 | 2 | Іспит |
4 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
3 | 48 | доцент Ростикус Н. П. | ФПШ (А) - 21, ФПШ-22, ФПШ-23, ФПШ-21з |
4 | 16 | доцент Ростикус Н. П. | ФПШ (А) - 21, ФПШ-22, ФПШ-23, ФПШ-11з |
5 | 16 | Подановська Г. В. | ФПШ-31, ФПШ-32, ФПШ-33 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 32 | ФПШ (А) - 21 | доцент Ростикус Н. П. |
ФПШ-22 | Подановська Г. В. | ||
ФПШ-23 | доцент Ростикус Н. П. | ||
4 | 32 | ФПШ (А) - 21 | доцент Ростикус Н. П. |
ФПШ-22 | Подановська Г. В. | ||
ФПШ-23 | доцент Ростикус Н. П. | ||
5 | 16 | ФПШ-31 | Подановська Г. В. |
ФПШ-32 | доцент Ростикус Н. П. | ||
ФПШ-33 | Подановська Г. В. |
Опис курсу
Мета курсу: забезпечити майбутніх учителів початкових класів знаннями теоретично обґрунтованих і практично перевірених шляхів і методів навчання та виховання на уроках мови і читання; розвинути в студентів уміння застосовувати теоретичні положення в практиці викладання мови; прищепити навички добору і використання найбільш раціональних й ефективних методів і прийомів навчання дітей грамоті, читанню, письму; розкрити принципи з’ясування понять фонетики, граматики, розвитку логічного мислення й усного та писемного мовлення..
Рекомендована література
Основна література:
- Вашуленко М.С. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «українська мова» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод. посіб. / М.С.Вашуленко. – К. : Видавничий дім «Основа», 2019. – 192 с.
- Державний стандарт початкової освіти
- Комплексний підхід до фахової підготовки сучасного вчителя початкових класів : монографія / За наук. ред. М.С. Вашуленка. Глухів : РВВ ГНПУ ім. О.Довженка, 2012. 312 с.
- Методика навчання української мови в початковій школі: навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів /За наук. ред. М.С. Вашуленка. – К.: Літера ЛТД, 2010. – 364 с.
- Навчальні програми для 1-4 класів
Допоміжна література:
- Білявська Т. М. Методика навчання літературного читання : Навчально-методичний посібник. Миколаїв : СПД Румянцева, 2017. 109 с.
- Вашуленко М.С. Українська мова і мовлення в початковій школі : Метод. посіб. / М.С.Вашуленко. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. – 400 с.
- Інноваційні технології навчання української мови та літературного читання в початковій школі: навч. посіб. / М-во освіти і науки України, Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка ; за заг. ред. Н. В. Гудими. Кам’янецьПодільський : Друк-сервіс, 2018. 166 с.
- Коваль Г., Деркач Н., Наумчук М. Методика викладання української мови : Навч. посіб. / Г. Коваль, Н. Деркач, М. Наумчук. – Т. : Астон, 2018. – 287 с.
Інформаційні ресурси: