Дистанційні методи навчання лінгвістичних дисциплін (013 Початкова освіта)

Тип: На вибір ВУЗу

Кафедра: початкової та дошкільної освіти

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
648

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
648

Опис курсу

Основним завданням навчальної дисципліни «Дистанційні методи навчання лінгвістичних дисциплін» є формування системи знань, умінь, навичок, необхідних для розробки та проведення занять у дистанційній формі на основі застосування методів, засобів навчання і контролю та новітніх педагогічних технологій навчання у навчальному процесі школи.
Мета курсу зумовлена потребою засвоєння майбутніми викладачами основних освітньо-наукових технологій при дистанційній формі навчання лінгвістичних дисциплін, що впроваджуються в сучасний освітній процес.
Основні завдання курсу:
ознайомлення із сучасними дистанційними технологіями в освітніх закладах.
оволодіння новітніми інформаційно-комунікаційними технологіями для використання при дистанційній формі навчання.
набуття практичних умінь проєктування дистанційних педагогічних технологій при навчанні лінгвістичних дисциплін;
ознайомлення з кращим педагогічним досвідом викладачів ЗВО України, апробування найбільш ефективних дистанційних технологій навчання.
Навчальна дисципліна «Дистанційні методи навчання лінгвістичних дисциплін» належить до навчальної дисципліни вибіркової компоненти, циклу професійної і практичної підготовки зі спеціальності 013 Початкова освіта для освітньої програми першого (бакалаврського) рівня освіти, яка викладається в VI семестрі в обсязі 8 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).

Рекомендована література

Основна література:

  1. Розробки дистанційного курсу: Навчальний посібник / За ред. В. Ю. Бикова та В. М. Кухаренка. – К.: Міленіум, 2008. – 324 с.
  2. Дистанційне навчання: Тренінг з організації дистанц. навчання на платформі WebСТ. – Режим доступу: httр://www. users. kharkiv. com. – Заголовок з екрана.
  3. Вишнівський В.В., Гніденко М.П., Гайдур Г.І., Ільїн О.О. Організація
    дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та
    електронних тестів: навч. посібн. Київ: ДУТ, 2014. 140 с.
  4. Житник Б. Ю. Форми і методи навчання. – Х.:Основа, 2005 – 125с.
  5. 5. Комп’ ютерні системи контролю знань у дистанційному навчанні// Вісн. Акад. дистанц. освіти. – 2004. –№ 2. – С. 68–71.
  6. Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні. – К., 2000. – 12 с.
  7. Костікова І.І. Електронна педагогіка : монографія. Харків: «Смугаста
    типографія», 2015. 160 с.
  8. Навчально-методичний комплекс підготовки організаторів дистанційного навчання для системи післядипломної освіти / АПН Украіни. Центр. ін-т післядипломної пед. освіти; за заг. ред. В.В. Олійника. – К.: Міленіум, 2003. – 69 с.

Додаткова література:

  • Варзар Т. Дстанційна освіта в сучасній освітній діяльності //Українознавство. – 2005. –№ 1. – С. 116–119.
  • Крохмальна Г. І. До питання використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови в початковій школі [Текст] / Г. І. Крохмальна, Ю. В. Захожа // Молодий вчений. — 2020. — №9. С. 205-208.
  • Крохмальна Г. І., Кость С. П. Сучасні виклики дистанційного навчання в закладах вищої освіти // Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2020. № 2 (35). 330 с. С. 244-251.
  • Крохмальна Г.І. Дистанційне навчання: виклики сучасності / Г.І. Крохмальна / Шляхи розвитку науки в сучасних кризових умовах: тези доп. I міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28-29 травня 2020 р. – Дніпро, 2020. – Т.1. – 608 с. С. 543-545.
  • Олійник В.В. дистанційне навчання в післядипломній освіті: організаційно-педагогічний аспект // Зб. наук. статей співробітників, 1999-2001 рр. / АПН України. Центр. ін-т післядипломної пед. освіти. – К., 2001. – С. 8-21
  • Сисоєва С. О. Методологічні проблеми дистанційного навчання // Вісн. Акад. дистанц. освіти. – 2004. –№ 2. – С. 21– 28.
  • Система дистанційної освіти та перевірки знань: Сервер інформ. технологій каф. Фундамент. дисциплін АПБУ. – Режим доступу: httр://www. fdapbu. narod. rи. – Заголовок з екрана.
  • Створення дидактичних матеріалів з дистанційної форми навчання: Інформ. – метод. зб. / П. М. Таланчук, А. Г. Шевцов, В. Т. Бажан, В. М. Ген-ба. – К.: Ун-т “Україна”, 2001. – 48 с.
  • Створення дидактичних матеріалів із дистанційної форми навчання: Інформ.-метод. Зб. / П.М. Таланчук, А.Г. Шевцов, В.Т. Бажан, В.М. Генба. – Ун-т «Україна», 2001. – 48 с.
  • Таналіс М. Дидактичний контекст дистанційного навчання // Вісн. Акад. дистанц. освіти. – 2004. – № 2. – С. 51–57
  • Шукевич Б. Шляхи поповнення терміносистеми з дистанційного навчання// Українська термінологія і сучасність: Зб. наук. праць. Вип VI / Відп. ред. Л. О. Симоненко. – Київ.: КНЕУ, 2005. – С. 437 – 440

Матеріали

Робоча програма курсу “Дистанційні методи навчання лінгвістичних дисциплін”

Силабус: Дистанційні методи навчання лінгвістичних дисциплін

Завантажити силабус