Організація інтелектуального дозвілля (013 “Початкова освіта”)

Тип: На вибір студента

Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
94Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
916доцент Лещак Т. В.ФПШ-51, ФПШ-51з

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
916ФПШ-51доцент Лещак Т. В.
ФПШ-51здоцент Лещак Т. В.

Опис курсу

Мета курсу – формування та розвиток у магістрантів знань та вмінь, необхідних для психологічної та методичної готовності до організації інтелектуального середовища у ході психолого-педагогічної роботи з учнями початкової школи в атмосфері взаємодовіри, гармонійної і конструктивної співпраці, свободи творчості, усунення обмежень для інтелектуального пошуку.

Завдання курсу – розвивати в магістрантів низку компетенцій, зокрема:

  • оволодіння основними принципами і технологіями проведення навчально-виховних заходів інтелектуального спрямування;
  • формування психологічно комфортного середовища у макро- і мікрогрупах учнівської спільноти;
  • сприяння закладенню і розвитку гармонійних міжособистісних стосунків та налагодженню конструктивної співпраці між учасниками ігрової команди, застосовуючи найбільш доцільні та ефективні прийоми й техніки психолого-педагогічного впливу;
  • якісне проведення розмаїтих за формою, методами та змістом турніри з інтелектуальних ігор для учнів початкової школи;
  • ефективна мотивація учнів початкової школи до інтелектуального саморозвитку в позаурочний час.

 

Рекомендована література

Основна література:

  1. Гармаш І. Ігри та розваги. – Київ, 1996. – 272 с.
  2. Гармаш І. У годину дозвілля. – Київ, 1992. – 256 с.
  3. Лещак Т. Організація інтелектуального дозвілля школярів. Навчально-методичний посібник. – Львів, 2016. – 162 с.
  4. Скворчевська О. Ігрові методики роботи з учнями 1-4 класів. – Харків, 2007. – 208 с.
  5. Шевчук М. Дидактична гра як засіб пізнання і розвитку творчості учнів. Матеріали консульпункту для учителів початкових класів. – Нетішин, 2014. – 87 с.

 Додаткова література: 

  1. Аллен Д. Як впорядкувати справи. Мистецтво продуктивності без стресу. Київ: КМ-Букс, 2018.
  2. Браун П., Редігер Г., Макденіел М. Засіло в голові. Наука успішного навчання. Київ: наш Формат, 2019.
  3. Горслі К. Пам’ять без обмежень. Потужні стратегії запам’ятовування. Київ: Наш Формат, 2019.
  4. Гоулман Д. Емоційний інтелект. Харків: Vivat, 2019.
  5. Джейн Б. Бурка, Ленора М. Юен. Прокрастинація. Чому ви вдаєтеся до неї і що можна зробити із цим вже сьогодні. Львів : Вид-во Старого Лева, 2019
  6. Зінссер В. Текст Пекс Шмекс. Магія переконливих текстів. Київ : Наш Формат, 2018.
  7. Ільяхов М., Саричева Л. Пиши, скорочуй? Як створювати сильний текст. Київ : Book Shelf, 2019.
  8. Камп П. Прорив у швидкості читання. Київ: Наш формат. 2018.
  9. Канеман Д. Мислення швидке й повільне. Київ: Наш Формат, 2017, 2019.
  10. Оклі Б. Навчитися вчитися. Як запустити свій мозок на повну. Київ: Наш формат. 2019.
  11. Сігман М. Таємне життя розуму. Харків: Vivat, 2018.
  12. Фріт К. Формування мозку. Харків: Клуб Сімейного Дозвілля, 2019.

 Інтернет-ресурси:

  1. bazaua.org.ua (дата звернення: 02.09.2019).
  2. u3.org.ua (дата звернення: 02.09.2019).
  3. lolit.org.ua (дата звернення: 02.09.2019).

Матеріали

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус