Педагогіка (історичний ф-т, 3 курс)
Тип: Нормативний
Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 32 | доцент Цюра С. Б. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 32 | доцент Цюра С. Б. | |
Матковський М. Й. | |||
доцент, доцент Федина В. С. |
Опис курсу
014 середня освіта (історія)
Метою викладання є формування у студентів педагогічного мислення, оволодіння знаннями, уміннями й навичками психолого-педагогічного аналізу навчально-виховного процесу, розвиток розуміння сутності педагогічної діяльності як організації взаємодії вчителя з учнями у ролі рівноправних суб’єктів, партнерів.
Основними завданнями вивчення дисципліни є
- оволодіння студентами знаннями теоретичних основ педагогічного процесу; сучасного освітнього простору;
- основних дидактичних систем; методів, засобів та форм організації навчання;
- філософських основ сучасного українського виховання;
- формування адекватного розуміння процесів навчання та виховання як педагогічної
взаємодії суб’єктів обопільної діяльності; - застосування набутих теоретичних знань у конкретних видах практичної діяльності під час проходження педагогічної практики.