Магістерська робота 012 Дошкільна освіта
Тип: Нормативний
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
11 | 540 | ФПД-51 | професор Галян О. І., доцент Стахів М. О. |
ФПД-51 з | професор Мачинська Н. І. | ||
ФПД-52 з | професор Галян О. І., професор Мачинська Н. І. |
Опис курсу
Магістерська робота є формою підсумкової атестації здобувачів освітнього ступеня “магістр” освітньо-професійної програми “Дошкільна освіта”
У процесі праці над магістерською роботою, опанування теоретичними, методологічними, методичними і практичними засадами формуються програмні компетентності (інтегральна; загальні; фахові):
Загальні компетентності:
ЗК-2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
ЗК-3. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
ЗК-4. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК-9. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
Спеціальні (фахові) компетентності:
ФК-5. Здатність створювати та впроваджувати в практику наукові розробки, спрямовані на підвищення якості освітньої діяльності та освітнього середовища в системі дошкільної, зокрема, інклюзивної освіти.
ФК-9. Здатність до самоосвіти, самовдосконалення, самореалізації в професійній діяльності та до конкурентної спроможності на ринку праці.
ФК-12. Здатність аналізувати та формулювати висновки для різних типів управлінських завдань у сфері дошкільної освіти, оптимізувати освітнє середовище.
ФК-13. Здатність планувати та проводити дослідження теоретико-прикладних питань дошкільної та вищої освіти.
ФК-14. Здатність керувати навчальними / розвивальними проєктами
Програмні результати:
ПРН-1. Критично осмислювати концептуальні засади, цілі, завдання, принципи функціонування дошкільної освіти в Україні.
ПРН-4. Аналізувати й порівнювати результати педагогічного впливу на індивідуальний розвиток дитини дошкільного віку в різних видах діяльності.
ПРН-6. Здійснювати психолого-педагогічне керівництво індивідуальним розвитком особистості дитини.
ПРН-7. Знати і використовувати в практичній діяльності законодавчу базу дошкільної освіти.
ПРН-8. Виявляти та відтворювати в практичній діяльності вихователя закладу дошкільної освіти передовий педагогічний досвід та результати досліджень.
ПРН-13. Проєктувати освітній простір закладу дошкільної освіти відповідно до актуальних завдань та запитів.
ПРН-14. Володіти методами моніторингу якості освітньої (в ЗДО та ЗВО) та організаційно-управлінської діяльності.
ПРН-17. Володіти методологією та методами здійснення психолого-педагогічних (прикладних) досліджень / проєктів, презентувати результати наукового пошуку.
ПРН-19. Демонструвати володіння технологіями комунікації, брати участь у фахових дискусіях, готувати усні та письмові звіти, обговорювати наукові теми.
Рекомендована література
Нормативні документи
- Закон України «Про повну загальну середню освіту»
- Закон України «Про освіту».
- Документи про забезпечення якості та організацію освітнього процесу у Львівському національному університеті імені Івана Франка
- Положення про організацію освітнього процесу у Львівському національному університеті імені Івана Франка від 21 червня 2018 р.
- Положення про забезпечення академічної доброчесності у Львівському національному університеті імені Івана Франка від 31 жовтня 2018 р.,
- Національний стандарт України ДСТУ 8302:2015. «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання»
- Освітньо-професійна програма «Дошкільна освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 012 Дошкільна освіта, галузі знань 01 Освіта / Педагогіка, 2020.
Рекомендована література
- Магістерська робота. Методичні рекомендації для студентів факультету педагогічної освіти / Укладачі: Н. Мачинська, М. Стахів. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2022. 54 с.
- Ковальчук Л. Моделювання науково-педагогічних досліджень: навч. посіб. Львів: Видав. центр ЛНУ імені Івана Франка, 2020. 520 с.
- Методологія дисертаційного дослідження. Мовні особливості наукового стилю: навч. посіб. / упоряд. І.Чорний, В.Перцева, І.Голопич. Харків: ХНУВС, 2019. 272 с.
- Кудінов О. Основи наукового цитування.
- Оформлення списку бібліографічних посилань до наукової роботи. Стиль Американської Психологічної Асоціації (APA STYLE) Методичні рекомендації. Київ, 2018. 14 с.
- Гуторов О. Методологія та організація наукових досліджень: навч. посібник. Харків: ХНАУ, 2017. 272 с.
- Данильян О., Дзьобань О. Організація та методологія наукових досліджень: навч. посіб. Харків: Право, 2017. 448 с.
- Староста В., Товканець Г. Методологія та методи науково-педагогічних досліджень: навч.-метод. посібник. Мукачево: МДУ, 2015. 64 с.
- Бірта Г., Бургу Ю. Методологія і організація наукових досліджень. навч. посіб. Київ: Центр учб. л-ри, 2014. 142 с.
- Корягін М., Чік М. Основи наукових досліджень: навч. посіб. Київ: Алерта, 2014. 622 с.
- Сисоєва С., Кристопчук Т. Методологія науково-педагогічних досліджень: підручник. Рівне: Волинські обереги, 2013. 360 с.
- Тверезовська Н., Сидоренко В. Методологія педагогічного дослідження: навч. посіб. Київ: Центр учб. л-ри, 2013. 439 с.
- Основи наукового мовлення: навч.-метод. посіб. / уклад.: О.Бобер, С.Бронікова, Т.Єгорова та ін.; за ред. І Плотницької, Р.Ленди. К.: НАДУ, 2012. 48 с.
- Семеног О. Культура наукової української мови: навч. посіб. К. : ВЦ «Академія», 2012. 216 с.
- Крушельницька О. Методологія та організація наукових досліджень: навч. посіб. Київ: Кондор, 2009. 206 с.
- Кловак Г. Основи педагогічних досліджень: навч. посіб. Чернігів: Чернігівський державний центр науково-технічної і економічної інформації, 2003. 260 с.
- Bailey, S. Academic writing: a handbook for international students. 3rd ed. London, New-York : Routledge, 2011. 314 p.
Інші інформаційні ресурси:
www.rada.gov.ua/ – Верховна Рада України;
www.kmu.gov.ua/ – Кабінет Міністрів України;
www.city–adm.lviv.ua – Львівська міська рада;
www.nbuv.gov.ua/ – Національна наукова бібліотека України ім. В.І. Вернадського;
www.lsl.lviv.ua – Наукова бібліотека ім. В.Стефаника НАН України;
www.nas.gov.ua – Національна академія наук України.