Галян Олена Іванівна
Посада: професор кафедри початкової та дошкільної освіти
Науковий ступінь: доктор педагогічних наук
Вчене звання: професор
Телефон (робочий): (032) 239-42-30
Електронна пошта: olena.halyan@lnu.edu.ua
Профіль у Google Scholar: scholar.google.com.ua
Профіль ORCID: orcid.org
Профіль у Scopus: www.scopus.com
Профіль у Web of Science (Publons): www.webofscience.com
Профіль у Academia.edu: independent.academia.edu
Профіль у Facebook: www.facebook.com
Профіль у LinkedIn: www.linkedin.com
Наукові інтереси
- сфера проблем виховання, педагогічної взаємодії;
- теоретико-прикладні аспекти суб’єктнісно-орієнтованого освітнього процесу;
- психолого-педагогічний супровід професійного становлення майбутніх фахівців.
Курси
- Актуальні проблеми дошкільної освіти (012 Дошкільна освіта, освітній ступінь "магістр")
- Організація управління дошкільною освітою (012 Дошкільна освіта, освітній ступінь "магістр")
- Психологія дитяча
- Психологія загальна, вікова та педагогічна (012 Дошкільна освіта)
- Психологія загальна, вікова та педагогічна (013 Початкова освіта)
- Теорія та методика співпраці з родинами (012 Дошкільна освіта)
- Технології організації освітнього процесу у закладах дошкільної освіти (012 Дошкільна освіта, освітній ступінь "магістр")
Публікації
Монографії
Галян О. Розвиток суб’єктності як орієнтир організації психолого-педагогічного супроводу учнів – вимушених переселенців. Психолого-педагогічний супровід осіб, постраждалих від міграційних процесів в умовах сучасних українських реалій: теорія і практика: кол. монографія. Дрогобич: Ред.-видав. відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. С. 50-61; 82-112.
Галян І., Галян О. Психологія професійної діяльності педагога: теоретико-емпіричний аналіз. Львів: “БОНА”, 2022. 220 с.
Посібники
Статті
Halian O. Philosophical, psychological and pedagogical aspects of understanding agency of the personality in the academic discourse of the twentieth century/ European Humanities Studies : State and Society / Europejskie Studia Humanistyczne : Państwo i Społeczeństwo. 2016. Issue No. 1. Р. 63–74.
Галян О. Суб’єктність особистості: ретроспектива поглядів та перспектива втілення в педагогічний процес. Психологія особистості: науковий журнал. 2017. № 1 (8). С. 56–70. DOI:10.15330/ps.8.1.59-67
Галян О. Погляд на суб’єктність школяра у педагогічному дискурсі А.С. Макаренка та Г.Г.Ващенка. Історико-педагогічний альманах. 2017. № 2. С. 12–20. DOI: https://doi.org/10.31499/2307-4833.2.2017.123827
Галян О. Перспективність розробки ідеї суб’єктності школяра в умовах гуманітарної педагогічної парадигми. ScienceRise : Pegagogical Education. Науковий журнал. 2017. № 12 (20). С. 27–31. DOI: 10.15587/2519-4984.2017.119947
Галян О. Апробовані моделі розвитку суб’єктності особистості учнів як емпірична верифікація результативності гуманітарно-орієнтованого освітнього середовища. Молодь і ринок. 2018. № 12 (167). С.12–18. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.155434
Галян О. Відповідальність та емоційне вигорання педагогів. Інсайт: психологічні виміри суспільства. 2019. № 2. С.16-23. DOI: https://doi.org/10.32999/2663-970Х/2019-2-2
Біографія
Народилася на Сумщині у м. Лебедин.
Освіта
2023 – навчання на курсі “Цифрові інструменти GOOGLE для освіти” (базовий рівень – 30 год., середній рівень – 15 год., поглиблений рівень – 15 год.; січень, 2023);
2022 – підвищення кваліфікації: курс професійного розвитку “Вдосконалення викладацької майстерності” (ЛНУ імені Івана Франка, січень-червень, 2022; 180 год.);
2022 – пройшла навчання на курсі “Академічна доброчесність для викладачів: онлайн курс” (дистанційно / 60 год.);
2020 – наукове стажування у Люблінському католицькому університеті Іоанна Павла ІІ;
2019 – стажування у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка;
2018 – захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук. Тема: Розвиток ідеї суб’єктності особистості школяра у вітчизняному педагогічному дискурсі ХХ століття (Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка);
2014 – 2017 – навчання в докторантурі зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки в Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка;
2002 – 2004 – отримувала стипендію Кабінету Міністрів України для молодих учених;
1999 – захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук. Тема: Співвідношення імперативності і діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя: 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія (Інститут психології імені Г.С.Костюка АПН України);
1987-1991 – навчалася у Київському державному педагогічному інституті імені О.М.Горького (нині: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова), спеціальність «Педагогіка і психологія (дошкільна)», отримала кваліфікацію «Викладач дошкільної педагогіки і психології. Вихователь»;
1983-1987 – навчалася у Лебединському педагогічному училищі імені А.С. Макаренка. Спеціальність «Дошкільне виховання».
Професійна діяльність
з вересня 2021 – професор кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка (за основним місцем праці);
лютий 2021 – отримала вчене звання професора;
2019 – червень 2021 – професор кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка (сумісник);
2014 – отримала Подяку Міністерства освіти і науки України;
2005 – до тепер – член редакційної ради наукового видання «Проблеми гуманітарних наук. Збірник наукових праць ДДПУ» (м.Дрогобич);
2002 – 2021 – доцент, професор (з 2019) кафедри практичної психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка;
2001 – отримала вчене звання доцента;
вересень 1991 – 2002 – працювала на посадах асистента, старшого викладача, доцента кафедри психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка;
серпень 1991 – вересень 1991 – асистент кафедри педагогіки і методик дошкільного виховання Глухівського державного педагогічного інституту.
Участь у професійних об’єднаннях
Член ГО “Українська асоціація дослідників освіти”.
Член ГО “Українська асоціація сімейних психологів”.
Проекти
Учасник проекту з державним фінансуванням “Розробка технології психолого-педагогічного супроводу осіб, постраждалих від міграційних процесів в умовах сучасних українських реалій” (2016-2018).
Нагороди
2014 – отримала Подяку Міністерства освіти і науки України