Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності (012 “Дошкільна освіта”)
Тип: Нормативний
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | 2 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | 12 | Кос Л. В. | , ФПД-32 |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
6 | 12 | ||
ФПД-32 |
Опис курсу
Метою викладання навчальної дисципліни «Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності» є психолого-педагогічна та методична підготовка майбутніх фахівців до роботи вихователя на заняттях з художньо-мовленнєвої діяльності, з інших розділів програми та у повсякденному житті дітей у дошкільних закладах.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності» є:
- творче оволодіння теоретико-методологічними основами організації художньо-мовленнєвої діяльності;
- формування здатності узагальнювати і розповсюджувати передовий інноваційний педагогічний досвід роботи з художньо-мовленнєвої діяльності;
- підготовка до практичного здійснення організаційно-педагогічної роботи з художнім текстом і книгою у дошкільному закладі;
- сформувати уміння володіти діагностичними методиками щодо виявлення рівня сприймання, запам’ятовування, розуміння, відтворення змісту художніх текстів різних жанрів та розвитку мовлення дітей за змістом художніх текстів;
- стимулювання розробки інноваційних методик роботи з художньою літературою в дошкільному закладі.