Педагогічні інновації в Україні та за рубежем
Тип: Нормативний
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 16 | доцент Нос Л. С. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 16 | доцент Нос Л. С. |
Опис курсу
Опис курсу:
Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогічні інновації в Україні та за рубежем» є – оволодіння майбутніми фахівцями загальними засадами педагогічних інновацій, актуальних напрямків змін у змісті, формах, методах виховання і навчання, шляхів підвищення ефективності освіти у розвинених країнах світу та в Україні; формування власної педагогічної позиції щодо виховного процесу; формування досвіду самостійного і творчого аналізу та оцінки соціально-педагогічних явищ і ситуацій; формування педагогічного мислення, готовності до інноваційної професійної діяльності.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Педагогічні інновації в Україні та за рубежем» є –
– розширення знання студентів про розвиток інноваційних процесів в освіті;
– формування орієнтації в теоретико-методологічних концепціях зарубіжної і вітчизняної педагогічної освіти, з’ясування механізмів пізнання педагогічної дійсності;
– розуміння інформаційно-суспільних змін і основних тенденцій розвитку ланок системи освіти в Україні та світі, різних підходів до організації педагогічного процесу, сучасних поглядів на технології діяльності суб’єктів цього процесу;
– формування уміння аналізувати проблеми підготовки майбутніх фахівців з точки зору світових освітніх тенденцій;
– розвиток творчого потенціалу магістрів, їх професійного мислення, комунікативних здібностей.
Рекомендована література
Матеріали
Робоча програма курсу “Педагогічні інновації в Україні та за рубежем”