Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень 012 Дошкільна освіта
Тип: Нормативний
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 3 | Іспит |
6 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 32 | Вінарчук Н. М. | , ФПД-32 |
6 | 32 | Вінарчук Н. М. | , ФПД-32 |
5 | Гарасимів Я. Ю. | ФПД-31 (з) |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 16 | Вінарчук Н. М. | |
ФПД-32 | Вінарчук Н. М. | ||
ФПД-31 (з) | Гарасимів Я. Ю. | ||
6 | 64 | ФПД-32 | Вінарчук Н. М. |
Вінарчук Н. М. |
Опис курсу
Основними компетентностями та програмовими результатати вивчення дисципліни «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень» є:
Загальні компетентності (ЗК): КЗ-4 – здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово; КЗ-8 – здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Спеціальні (фахові компетентності) (СК): КС-1– здатність працювати з джерелами навчальної та наукової інформації; КС-23 – вміння розробляти навчально-методичні матеріали щодо покращення якості роботи та професійної майстерності. Успішне засвоєння навчальної дисципліни сприятиме досягнення здобувачами освіти програмних результатів навчання: 1. ПР-01. Розуміти і визначати педагогічні умови, закономірності, принципи, мету, завдання, зміст,організаційні форми, методи і засоби, що використовуються в роботі з дітьми від народження до навчання у школі; знаходити типові ознаки і специфіку освітнього процесу і розвитку дітей раннього і дошкільного віку. 2. ПР-04. Розуміти і визначати особливості провідної – ігрової та інших видів діяльності дітей дошкільного віку, способи їх використання в розвитку, навчанні і вихованні дітей раннього і дошкільного віку. 3. ПР-05. Здійснювати взаємодію в роботі закладу дошкільної освіти, сім’ї та школи. Залучати батьків до організації освітнього процесу з дітьми раннього і дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. |
Рекомендована література
Базова література
- Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти) нова редакція. https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/12.01/Pro_novu_redaktsiyu%20Bazovoho%20komponenta%20doshkilnoyi%20osvity.pdf
- Машовець М.А. Математична скарбничка: метод. посібник. для виховат. дошк.навч. закл.:у 2-х част.Ч.1./М.А.Мащовець.- К.:СІМ КОЛЬРІВ, 2014.-64с.-(Серія «Дошколярик: кроки зростання»).
- Пагута Т.І. Методика формування елементарних математичних уявлень у дошкільників: навчально-методичний посібник / Т.І. Пагута. – Львів, «Новий світ-200», 2019. – 298 с.
- Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» / О.І.Білан; за заг. ред О. В. Низьковської– Тернопіль: Мандрівець, 2017. – 256 с.
- Щербакова, К. Й. Методика формування елементів математики в дошкільників [Текст] : навч. посіб. для студ. спец. “Дошкільне виховання” вищ. навч. закл. III, IV рівня акредитації / Щербакова К. Й. ; Європ. ун-т. – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2011. – 261 с. : рис. – Бібліогр.: с. 257-260
Матеріали
Методичні рекомендації до практичних занять методичні рекомендації до самостійної роботи студентів (1) методичні рекомендації до самостійної роботи студентів (2)