«Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності»
Тип: На вибір студента
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
8 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 10 | Табака О. М. | ФПД-41, |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 10 | ФПД-41 | Табака О. М. |
Табака О. М. |
Опис курсу
Програма вивчення навчальної дисципліни «Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки напряму бакалавра спеціальності 012 «Дошкільна освіта».
Метою викладання навчальної дисципліни «Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності» є психолого-педагогічна та методична підготовка майбутніх фахівців до роботи вихователя на заняттях з художньо-мовленнєвої діяльності, з інших розділів програми та у повсякденному житті дітей у дошкільних закладах.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- творче оволодіння теоретико-методологічними основами організації художньо-мовленнєвої діяльності;
- формування здатності узагальнювати і розповсюджувати передовий інноваційний педагогічний досвід роботи з художньо-мовленнєвої діяльності;
- підготовка до практичного здійснення організаційно-педагогічної роботи з художнім текстом і книгою у дошкільному закладі;
- сформувати уміння володіти діагностичними методиками щодо виявлення рівня сприймання, запам’ятовування, розуміння, відтворення змісту художніх текстів різних жанрів та розвитку мовлення дітей за змістом художніх текстів;
- стимулювання розробки інноваційних методик роботи з художньою літературою в дошкільному закладі.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- основні принципи добору художніх творів для дітей та принципи ознайомлення дітей з художніми творами;
- джерела художнього читання дітям;
- психофізіологічні особливості сприймання, запам’ятовування, розуміння і відтворення дошкільниками художніх текстів різних жанрів;
- варіативні методики з організації художньо-мовленнєвої діяльності та інших видів діяльності в дошкільному закладі, пов’язаних з використанням художніх текстів різних жанрів.
вміти:
- виявляти, аналізувати й оцінювати результати педагогічного впливу на дітей в ході художньо-мовленнєвої діяльності;
- визначати зміст, форми і методику роботи з художніми текстами з урахуванням вікової групи та індивідуально-психологічних особливостей дітей;
- виховувати у дітей шанобливе ставлення до книги, художнього слова, рідної мови.
Рекомендована література
Література з методики організації художньо-мовленнєвої діяльності
Матеріали
Орієнтовний перелік питань до заліку