П'ятакова Галина Павлівна

Посада: професор кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Науковий ступінь: доктор педагогічних наук

Вчене звання: доцент

Телефон (робочий): (032) 239-47-65

Електронна пошта: halyna.pyatakova@lnu.edu.ua

Профіль у Google Scholar: scholar.google.com.ua

Профіль ORCID: orcid.org

Профіль у Web of Science (Publons): www.webofscience.com

Наукові інтереси

• використання інтерактивних методик викладання у вищій школі, професійно-педагогічна підготовка магістрів-філологів; інноваційні технології як засіб підготовки магістрів у класичних університетах; інтерактивні методики та їхнє впровадження у навчальний процес вищої школи;
• формування стандартів шкільної освіти в Україні та ЄС;
• підготовка магістрів філологів у класичних університетах Європи (компаративний аспект)
• тенденції професійної підготовки магістрів філологічних спеціальностей в університетах країн Вишеградської групи.

Тема докторської дисертації: Тенденції професійної підготовки магістрів–філологів в університетах країн Вишеградської групи.

Стажування:
ВНЗ “Український католицький університет”, кафедра загальної та соціальної педагогіки, 16.02–16.06 2015 р., довідка № 208/15, видана 24.06.2015 р. ВНЗ “Український католицький університет”.
ЛНУ імені Івана Франка, кафедра психології, філософський факультет, довідка № 992-У, видана 06.05 2022 р.

Курси

Вибрані публікації

  1. П’ ятакова Г. Формування комунікативних компетенцій у магістра-філолога засобами інтерактивної технології навчання // Вища освіта України – Додаток 3, том V(12) – 2008. – Тематичний випуск “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. С. 513-517.
  2. П’ятакова Г. Особливості впровадження інтерактивної технології у процес педагогічної підготовки магістрів-філологів у Львівському національному університеті імені Івана Франка// Вища освіта України – Додаток 4, том ІV(16) – 2009 – тематичний випуск “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. С. – 419-422.
  3. П’ятакова Г. Розвиток  креативності у магістрів-філологів засобами дидактичної гри// Креативність і творчість. – Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – Серія “Соціологія. Психологія. Педагогіка”. – Тематичний випуск. – № 1, 2009. С. 202-208.
  4. П’ятакова Г.П. Основні проблеми дидактичної підготовки магістрів-філологів  у класичних університетах / П’ятакова  Г.П. // Вища освіта України  – Додаток 4, том IV(22). Тематичний випуск “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. – 2010. – С. 314-321.
  5. П’ятакова Г. Формування толерантності у магістрів в умовах університетської освіти.// Зб. матеріалів міжнародної наукової конференції «Педагогічна думка та освітня практика перед обличчям цивілізаційних змін» “Myśl I praktyka educacyjna w obliczu zmian cywilizacyj-nych”.T.2. Możliwości i zagrożenia dla rozwoju człowieka w perspekty-wie europejskiej. WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO. RZESZÓW. – 2012. –S.106-113.
  6. П’ятакова Г. Проблема методів навчання у педагогічній спадщині К. Ушинського та Г. Ващенка/ Галина П’ятакова// Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Випуск 29, 2013. – С. 223-233.
  7. П’ятакова Г.П. Формування компетенції кваліфікованої інтерпретації текстів у магістрів філології у процесі професійної підготовки / Галина П’ятакова //«Іноземна філологія». Український науковий збірник. Вип. 126. Ч.2. – Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка. – 2014. – С. 72-79.
  8. П’ятакова Г. Особливості підготовки магістрів філології в університетах України, Польщі та Росії//“PEDAGOGIKA XXII ”. PRACE NAUKOWE AKADEMII IM.JANA DLUGOSZA, 2013, с.279-290.
    П’ятакова Г. П. Модель допомоги дитині з ГРДУ в сім’ї та школі / Галина П’ятакова, Ольга Ферт // Rozwój polskiej i ukraińskiej teorii i praktyki pedagogicznej na przestrzeni XIX–XXI wieku. Т. 3. Dziecko w teorii i praktyce pedagogicznej. Розвиток польської та української освіти і педагогічної думки (XIX-XX ст.). / red. Anna Haratyk, Iryna Myshchyshyn. – Wrocław: Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2014. – S.171–182.
  9. П’ятакова Г. Педагогічна підготовка магістрів-філологів у Львівському університеті в контексті трансгресійних змін//ROCZNIK POLSKO-UKRAIŃSKI tom XVI pod redakcją Kazimierza Rędzińskiego Dmitra Herciuka, Częstochowa – Lwów., 2014. – С. 133-143.
  10. П’ятакова Г., Яшин Н. Виховання толерантності студентів як завдання сучасної вищої освіти / Галина П’ятакова, Надія Яшин // Четвертий український педагогічний конгрес. Зб. наукових праць конгресу, Львів: Сполом, 2014. – С. 389-396.
  11. П’ятакова Г. Проблема дидактичної підготовки магістрів філології в університетах України та Польщі (за результатами педагогічного експерименту)//Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” – Додаток 1 до Вип. 36, Том І(61) : Тематичний випуск “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. – К.: Гнозис, 2015. – С. 270-280.
  12. Галина П’ЯТАКОВА, Інноваційні технології та їхнє значення для підготовки магістрів філології в університетах України і Польщі // PEDAGOGIKA tom XXIV pod redakcją Kazimierza Rędzińskiego Mirosława Łapota Częstochowa – 2015.– С.185-194.
  13. Галина П’ЯТАКОВА, Наталія П’ЯТАКОВА, Особливості дидактичної підготовки магістрів філології у Львівському та Вроцлавському Університетах (за результатами педагогічного експерименту) // ROCZNIK POLSKO-UKRAIŃSKI tom XVII pod redakcją Kazimierza Rędzińskiego Dmitra Herciuka, Częstochowa – Lwów. – 2015.– С.263-278.
  14. П’ятакова Г. Інноваційні технології та їхнє значення для підготовки магістрів філології в
    університетах України і Польщі. PEDAGOGIKA, tom XXIV/pod redakcją Kazimierza
    Rędzińskiego Mirosława Łapota Częstochowa. 2015. S.185–194. https://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-
    content/uploads/2015/05/piatakowa-інновація-Ченстохово.pdf .
  15. П’ятакова Г., П’ятакова Н. Особливості дидактичної підготовки магістрів філології у 
    Львівському та Вроцлавському Університетах (за результатами педагогічного експерименту). ROCZNIK POLSKO-UKRAIŃSKI, tom XVII/ pod redakcją Kazimierza Rędzińskiego Dmitra Herciuka, Częstochowa – Lwów. 2015. S. 263–278.
  16. Pyatakova H., Ratushnyak N. The preparation peculiarities of the masters of english philology in the European universities in the context of changing language policy. [w:] SUSTAINABLE EDUCATION AS A WAY OF BRINGING PEOPLE TOGETHER – MULTIPLE STORIES FROM EUROPE AND ABOUT/ editors: Vasul Galuzyak, Ryszard Kucha, Anatoliy Vykhrusch. Spoleczna Akademia Nauk, Łodź. Studia I Monografia № 83. Łodź – Warshawa 2018. S. 398–414. 426 s.
  17. П’ятакова Г. Особливості підготовки магістрів філології в університетах Чехії : матеріали звітн. наук. конф. факультету педагогічної освіти. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2016. Вип. 1. С. 63–66. 
  18. Halyna Pіatakova, Nadiya Yashyn, The Problem of Educating the Succeeding Generations in the Spirit of Tolerance / Educationalists versus Politicians – Who Should Integrate Europe for Wellbeing of all Inhabitants/editors: Ryszard Kucha, Henryk Cudak. – Spoleczna Akademia Nauk, Łodź. Studia I Monografia №73. Łodź – Warshawa 2017. – S. 103–120. – 430 s.
  19. П’ятакова Г. Особливості підготовки магістрів філології в університетах Європи// Вісник Львівського університету. Сер. педагогічна. Вип. 32. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2017. С. 307–316.
  20. П’ятакова Г. Місія української жінки у творчій спадщині Софії Русової// Розвиток української та польської освіти і педагогічної думки (ХІХ-ХХІ ст.). т. 8. Жіноча освіта і просвітництво в Україні та Польщі (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) : зб. наук. пр. / За ред. Д. Герцюка і І. Мищишин. Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. І. Франка, 2018. 385 с. – C. 342–351.
  21. П’ятакова Г. Тенденції розвитку освітніх зв’язків країн Вишеградської групи та України // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – Вип. 33. С. 194–204.
  22. П’ятакова Г. Тенденції педагогічної підготовки магістрів – філологів в університетах країн Вишеградської групи // Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору інституційного рівня: світовий та вітчизняний вимір. Збірник тез міжнародної конференції. – Львів, 2019. – С.161–162.
  23. П’ятакова Г. Тенденції професійної підготовки магістрів філологічних спеціальностей в університетах Словаччини // Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2016. – Вип. 4. – 2019, с. 183–187.
  24. П’ятакова Г. Тенденції дидактичної підготовки магістрів-філологів в університетах країн Вишеградської групи: монографія Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2020. 496 с.
  25. П’ятакова Г. Концептуальні тенденції професійної підготовки магістрів філологічних спеціальностей в університетах країн Вишеградської групи. Зб. матеріалів конференції: XXII International Scientific and Practical Conference Social and Economic Aspects of Education in Modern Society. RS Global Sp. z O.O. Warsaw, Poland. 2020. C.19–26.
  26. П’ятакова Г. Стан професійної підготовки магістрів філологічних спеціальностей в університетах України в світлі євроінтеграції. V Всеукраїнський педагогічний конгрес /упоряд. П. І. Сікорський: зб. наук. праць. – Львів: Сполом, 2020. – С. 146– 156.
  27. П’ятакова Г. Компетентнісний підхід у НУШ у контексті формування ключових компетенцій європейця. Соціально-гуманітарний вісник: зб. наук. пр. Вип. 32–33. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2020. С. 108–111.
  28. П’ятакова Г. Освітні тенденції у країнах Вишеградської групи та їхня класифікація: матеріали звітн. наук. конф. факультету педагогічної освіти. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2020. Вип. 5. С. 176–181.
  29. П’ятакова Г. Стан професійної підготовки магістрів філологічних спеціальностей в університетах України в світлі євроінтеграції // Всеукраїнський педагогічний конгрес / упоряд. П. І. Сікорський: зб. наук. праць. Львів: Сполом, 2020. С. 146– 156.
  30. П’ятакова Г. Підготовка магістрів-філологів в університетах країн Вишеградської групи: виклики, тенденції, досвід: навч.-метод. посібник. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2020. 246 с.
  31. П’ятакова Г. Академічна мобільність як стратегія професійної підготовки магістрів: на прикладі університетів країн Вишеградської групи // «Věda a perspektivy». (Мультидисциплінарний міжнародний журнал, Чехія). 2021. С. 154-166.
  32. Piatakova, H. (Hlinchuk, Y.),. (2023). The impact of studying the life safety with the basics of labor protection course on the hardiness of future teachers. Revista Eduweb, 17(4), 183-196
  33. П’ятакова Г. П. Життєстійкість як професійна компетентність майбутнього педагога: в контексті методики викладання. «Вісник науки та освіти». Серія «Педагогіка». №6(12). Київ, 2023. С. 588–600 (Іndex Copernicus).
  34. П’ятакова Г. Сучасні тенденції розвитку педагогічної освіти в умовах євроінтеграції. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Вип 38. Львів, 2023. С.207–217.
  35. Pyatakova H., (Fert O.) Written language teaching strategies for students with attention deficits. English Studies in NBU. T1, №9, (2024). P. 95-106.

Наукова біографія

Народилася 23 жовтня 1958 році у м. Потсдам (Німеччина) у сім’ї службовця. У 1976 році закінчила Львівську середню школу №50, з 1976-81 рр. навчалася у Львівському університеті імені Івана Франка на
філологічному факультеті (російська філологія). З 1986 року працювала асистентом кафедри зарубіжної та російської літератури у Тернопільському педагогічному інституті. З 1989 року працювала у Львівському університеті на посаді асистента кафедри російської літератури.

У 2001 р. захистила кандидатську дисертацію на тему “Проза М.Д. Чулкова у контексті романної творчості XVII-XIX століть” за спеціальністю 10.01.05 – порівняльне літературознавство. З 2001 року і по цей час виконую обов’язки доцента кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету. Отримала диплом доцента кафедри педагогіки у 2004 році.

Керувала дисертаційними дослідженнями Данилишеної Т. М. (захист 06.10. 2011 р.) та Ферт О. Г.(захист 16.12.2014 р.) за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

У 2021 р. захистила докторську дисертацію на тему “Тенденції професійної підготовки магістрів філологічних спеціальностей в університетах країн Вишеградської групи” та здобула ступінь доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.

Hаписала та опублікувала понад 100 наукових праць, з-поміж них: 1 монографія (одноосібно), 3 колективних монографій, (2 – у співавторстві англійською мовою), статті та тези у збірниках міжнародних європейських та українських конференцій та рочніках, 9 навчально-методичних
посібників.

Розклад