Методологія та методи педагогічних досліджень (012м)
Тип: Нормативний
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 12 | доцент Стахів М. О. | ФПД-51 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 24 | ФПД-51 | доцент Стахів М. О. |
Опис курсу
2. Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета навчального курсу:
надання необхідного обсягу фундаментальних і практичних знань у галузі методології і організації наукових досліджень та підготовка до самостійного вирішення задач в процесі наукової діяльності.
Завдання курсу: Згідно з вимогами освітньо-професійної програми після завершення курсу студенти повинні знати:
– історію розвитку та сучасного стану науки;
– володіти загальнонауковими філософськими знаннями, необхідними для формулювання системного наукового світогляду, професійної етики та загального культурного кругозору;
– отриманні знань в області методології наукового пізнання необхідних для написання наукової кваліфікаційної роботи (магістерської);
– отриманні знань про організацію наукового дослідження, написання та оформлення наукових статей, про порядок захисту магістерської роботи;
– розвиток особистості майбутнього науковця, формування компетенцій, що сприяють самореалізації в науково-дослідній діяльності.
уміти:
– здійснювати наукові дослідження у відповідності до методології наукового дослідження на основі поетапної технології.
– застосовувати методологію наукового пізнання, форм і методів аналізу, обробки та синтезу інформації в предметній області комп’ютерних наук.
– дотримання вимог наукової етики та академічної доброчесності.
– проводити наукові дослідження на та здійснювати публікацій результатів у фахових наукових виданнях.
– набуття здобувачами вищої освіти інтегральної та професійних компетентностей: діагностично-прогностична, проєктувально-корекційна, організаційна технологічна, науково-дослідницька, корекційно-педагогічна, корекційно-розвивальна
Рекомендована література
Рекомендована література
Базова
- Організація та методологія наукових досліджень: навч.-метод. посібник/ уклад.: О.Данильян, О.Дзьобань. Харків: Право, 2023. 31с.
- Магістерська робота. Методичні рекомендації для студентів факультету педагогічної освіти / Укладачі: Н. Мачинська, М. Стахів. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2022. 54 с.
5. Вихрущ В., Козловський Ю. Методологія та методика наукового дослідження: підручник. Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2020. 335 с.
6. Євтушенко М., Хижняк М. Методологія та організація наукових досліджень: навч. посіб. К.: Центр навчальної літератури, 2019. 350 с.
7. Методологія та організація наукових досліджень: навч. посіб. за ред.І.Добронравової (ч. 1), К. ВПЦ “Київський університет”, 2018. 607с.
8. Гуторов О. Методологія та організація наукових досліджень: навч. посібник. Харків: ХНАУ, 2017. 272 с.
9. Дубасенюк О. Методологія та методи науково-педагогічного дослідження: навч.-метод. посібник. Житомир: Полісся, 2016. 256 с.
10. Староста В., Товканець Г. Методологія та методи науково-педагогічних досліджень. Мукачево: МДУ, 2015. 64с.
Додаткова (допоміжна) література:
11. Методологія і психологія гуманітарного пізнання: колект. монографія /А.Фурман та ін. Тернопіль: ТНЕУ, 2019. 997 с.
12. Руденко О. Методологія та організація наукових досліджень. Посібник лдля студентів магістратури усіх спеціальностей. К.: ВПЦ «Київський університет», 2018. 607 с.
13. Соболь Х., Петровська Н., Гуняк О. Методологія і принципи наукових досліджень: навчальний посібник. Львів: НУ «Львівська політехніка», 2018. 87 с.
14. Крушельницька О. Методологія та організація наукових досліджень: навчальний посібник. Київ: Кондор, 2016. 206 с.
15. Рибчук А. Методологія та організація наукових досліджень. Конспект лекцій. Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2016. 188 с.
16. Антонюк В., Полонський Л., Аверченков В., Малахов Ю. Методологія наукових досліджень НТУУ «КПІ». Київ: НТУУ «КПІ», 2015. 277с.
17. Про наукову і науково-технічну діяльність: Закон України від 26.11.2015р.
18. Сисоєва С., Кристопчук Т. Методологія науково-педагогічних досліджень: підручник. Рівне: Волинські обереги, 2013. 360 с.
19. Тверезовська Н., Сидоренко В. Методологія педагогічного дослідження: навч. посіб. Київ: Центр учб. л-ри, 2013. 439 с.
20. Шейко В., Кушнаренко Н. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: Підручник. Київ: Знання, 2006. 307 с.
21. Кловак Г. Основи педагогічних досліджень: навч. посіб. Чернігів: Чернігівський державний центр науково-технічної і економічної інформації, 2003. 260 с.
22. Pilch T., Bauman T. Zasady badań pedagogicznych: Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wyd-wo Akademickie “Źak”, 2010. 376 s. Інформаційні ресурси:
24. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна.
Матеріали
Робоча програма Методологія та методи… 012 – 2022
ПРАКТИЧНІ Методологія та методи педагогічних досліджень 013, 012
Тестова база з Методології та м етодів педагогічного дослідження MOODL 2023
Робоча програма Методологія та методи педагогічних досліджень