Спеціальність 016 Спеціальна освіта. Спеціалізація 016.01 Логопедія
1-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
Анатомія, фізіологія з основами генетики | 32 | – | – | 2:0 | Іспит |
Вступ до спеціальності | 16 | – | 32 | 1:2 | Іспит |
Інформаційні технології та технічні засоби навчання | 16 | – | 16 | 1:1 | Залік |
Основи психології (016.01, 016.02) | 32 | – | 16 | 2:1 | Іспит |
Педагогіка та спецпедагогіка | – | – | – | 0:0 | Залік |
Сенсорні системи та їх порушення | 32 | – | 32 | 2:2 | Немає |
Фізичне виховання (ФПЛ-11, ФПК-11) | – | – | 32 | 0:2 | Немає |
2-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
32 | – | 32 | 2:2 | Залік | |
Основи науково-педагогічних досліджень в спеціальній освіті (016.01, 016.02) | 32 | – | 48 | 2:3 | Залік |
Безпека життєдіяльності та охорона праці | 16 | – | – | 1:0 | Залік |
Вікова та педагогічна психологія | 48 | – | 48 | 3:3 | Іспит |
Мовленнєві системи та їх порушення з основами логопедії (016 Спеціальна освіта, 016.01, 016.02 Денна форма/заочна форма) | 48 | – | 64 | 3:4 | Залік |
Спеціальна психологія | 32 | – | 32 | 2:2 | Іспит |
Фізичне виховання (ФПЛ-11, ФПК-11) | – | – | 32 | 0:2 | Залік |
3-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
24 | – | 24 | 1,5:1,5 | Іспит | |
Невропатологія | 32 | – | 32 | 2:2 | Іспит |
Нейропсихологія та нейрокорекція | 16 | – | 32 | 1:2 | Залік |
Організація навчально-корекційного середовища для дітей з порушенням розвитку bachelor | 48 | – | 14 | 3:0,9 | Залік |
Основи інклюзивного навчання | 32 | – | 48 | 2:3 | Іспит |
8 | – | – | 0,5:0 | Немає |
4-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
Людина з інтелектуальною недостатністю в реаліях сучасного світу | 32 | – | 64 | 2:4 | Залік |
Нейропсихологія та нейрокорекція | 16 | – | 16 | 1:1 | Іспит |
Онтогенетичні аспекти мовлення | 32 | – | 32 | 2:2 | Залік |
Патопсихологія та психологія здоров’я | 32 | – | 32 | 2:2 | Залік |
Психофізіологія | – | – | 32 | 0:2 | Залік |
14 | – | – | 0,9:0 | Залік | |
Психологія щастя | 16 | – | – | 1:0 | Залік |
5-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
14 | – | 14 | 0,9:0,9 | Немає | |
32 | – | – | 2:0 | Диф. залік | |
IT | 8 | 8 | 16 | 0,5:0,5 | Залік |
Логопедія з практикумом | 32 | – | 48 | 2:3 | Немає |
Математично-статистичні методи обробки даних емпіричних досліджень | 16 | – | 16 | 1:1 | Залік |
Онтогенетичні аспекти мовлення | 32 | – | – | 2:0 | Іспит |
Українська мова за професійним спрямуванням (спеціальність 016 “Спеціальна освіта”) | – | – | 32 | 0:2 | Іспит |
Посттравматична логопедична допомога | – | – | 48 | 0:3 | Залік |
Робота логопеда з різними нозологіями впродовж життя | 32 | – | 32 | 2:2 | Залік |
6-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
16 | – | – | 1:0 | Залік | |
14 | – | 14 | 0,9:0,9 | Залік | |
Альтернативна комунікація з дітьми з ТПМ | 10 | – | 12 | 0,6:0,8 | Залік |
Анатомія ЛОР | 32 | – | 32 | 2:2 | Залік |
Логопедія з практикумом | 32 | – | 48 | 2:3 | Іспит |
Математично-статистичні методи обробки даних емпіричних досліджень | 16 | – | 16 | 1:1 | Іспит |
Основи психологічної діагностики | 16 | – | 32 | 1:2 | Диф. залік |
Моделі та технології соціально-реабілітаційної роботи | 46 | – | 46 | 2,9:2,9 | Немає |
7-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
14 | – | 16 | 0,9:1 | Залік | |
Альтернативна комунікація з дітьми з ТПМ | 10 | – | 10 | 0,6:0,6 | Залік |
Логопедія з практикумом | 14 | – | 28 | 0,9:1,8 | Немає |
Методика роботи логопеда з різними нозологіями у дітей та дорослих | 14 | – | 14 | 0,9:0,9 | Залік |
Сучасні методи діагностики порушень мовлення | 14 | – | 14 | 0,9:0,9 | Іспит |
Моделі та технології соціально-реабілітаційної роботи | – | – | 24 | 0:1,5 | Залік |
Психологічне забезпечення дозвілля осіб з порушеннями розвитку | – | – | 30 | 0:1,9 | Немає |
Апаратні методи діагностики | 28 | – | 42 | 1,8:2,6 | Залік |
Спецметодики навчання елементарних математичних уявлень та інформатики | 28 | – | 56 | 1,8:3,5 | Немає |
8-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
Логопедія з практикумом | 10 | – | 10 | 0,6:0,6 | Іспит |
Основи роботи мовленнєвого терапевта | 10 | – | 20 | 0,6:1,3 | Іспит |
Тифлопедагогіка та сурдопедагогіка | 26 | – | – | 1,6:0 | Немає |
Копінг-терапія у роботі спеціального педагога | 10 | – | 20 | 0,6:1,3 | Немає |
Формування емоційного інтелекту в працівників системи спеціальної освіти | 20 | – | 30 | 1,3:1,9 | Немає |
Музикотерапія та логоритміка | 20 | – | 30 | 1,3:1,9 | Залік |